2019-09-04, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Bra då gör de det inte förgäves. Man kanske skulle prova som ett socialt experiment för att se hur män reagerar?

på egen risk....
Om du ser bra ut förövrigt kommer män klunga sig omkring dig blint vädrandes färsk fitta
som kåta hungriga hundar. Du kommer att få: Makt.
Citera
2019-09-04, 22:26
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricLadyland
Ehh, ja det fungerar -och kanske lite väl bra för man kan bli en aning förvirrad.
Det signalerar ju att tjejen/kvinnan förmodligen medvetet anspelar på sex och sitt kön.
Förmodligen för att hon är kåt och vill ha sex
eller för att hon vill ha uppmärksamhet
eller bli bjuden på olika saker, eller att folk ska komma fram och fråga efter hennes telefonnummer osv.

Vissa gånger är det otroligt provocerande, och alltid när tjejen förövrigt är extremt
sexig och social förövrigt.

På vilket sätt vill dessa tjejer att man närmar sig?
För man tolkar det ungefär som att det står "knulla mig Nu - jag är jävligt kåt!" i pannan på dem.
Jag tror män många gånger blir mållösa i såna situationer.

Betyder detta att även de män som visar upp en rejäl orm buktandes under träningsbyxorna (utan shorts ovanpå) är lika villiga och suktande efter sex?

Förövrigt så gör du ett klassiskt misstag som man i att applicera manligt tänkande på kvinnor i ditt resonemang här ovan.
Inse istället att vi fungerar olika på den punkten och att kvinnor inte är i närheten lika sexfixerade som män hur mycket ni än skulle önska detta.

Jämför mannens spermaproduktion i tal om mångmiljarder med de få ägg kvinnor släpper ut under en livstid så kommer du närmare sanningen.

I övrigt så är en kameltå något betydligt mer diskret och avsevärt mindre smaklöst att se på än att ha oturen att bevittna något som mest liknar en bajskorv bakom ett par överdrivet tajta joggarbrallor på vissa män.
Lite mer lössittande klädsel gör bättre både hos er själva och för er omgivning.

Bär själv trosskydd i form av papper som döljer kameltå alldeles ypperligt i tajta trikåer.
Citera
2019-09-04, 22:51
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Frågan är varför folk går omkring och glor på folks fitta.

Det är obekvämt och så jävla fult.
Vissa byxor skapar detta ”naturligt”.

Det är väl en skillnad på att glo och uppmärksamma något. Ser människor något som sticker ut så uppmärksammar man det och vissa kanske stirrar mer medans andra går vidare till att kolla på något annat. Tjejen och jag satt och kollade på något program som jag inte minns vad det var och hon reagerade och sa att de där byxorna kanske inte var så lämpliga att ha på sig på i tv och jag slötittar mest på mobilen men tittade upp och då var det en tjej som hade cameltoe och jag är rätt säker på hon inte letar efter cameltoes på kvinnor. Har även hört kommentarer från kvinnliga bekanta om de ser någon tjej som nästan visar brösten pga klädseln
Citera
2019-09-04, 22:52
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Tänk så här: Män som visar halva röven så fort de sitter ner eller böjer sig fram, hur tänker de egentligen? Och skjortan som glider upp ur byxorna mer eller mindre omgående, det ser ju luffigt ut. De flesta tänker nog inte så mycket, röv-exponering och skjortor som inte går att stoppa ner ordentligt är en följd av att herrbyxor har extremt låg midjehöjd numera. Jävligt få män som söker, hittar och klär sig i byxor som går upp över höften, utan accepterar modets nycker. Samma med träningsbyxor till damer, det är modet som styr: Vad jag har hört så är camel toe tyvärr ett ofrånkomligt faktum om man inte bär gammaldags collegebyxor i tjock bomull. Det krävs inte några supertunna träningstights för antydningar. Det är alltså inte tal om någon önskvärd exponering.
Citera
2019-09-04, 23:08
Medlem
CassandraCs avatar
De vill ha uppmärksamhet.
Citera
2019-09-05, 00:25
Medlem
Skunken666s avatar
Kameltass på kvinnor är ungefär lika upphetsande som män som drar upp brallorna halvvägs till bröstet så man ser paketet klämt i ett par hängiga brallor...

Det vill säga inte alls!

Hur fan klär sig vissa människor?
Citera
2019-09-05, 01:39
Medlem
Mitch-Moons avatar
Bra, dom tänker bra!
Citera
2019-09-05, 01:41
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Tänk så här: Män som visar halva röven så fort de sitter ner eller böjer sig fram, hur tänker de egentligen? Och skjortan som glider upp ur byxorna mer eller mindre omgående, det ser ju luffigt ut. De flesta tänker nog inte så mycket, röv-exponering och skjortor som inte går att stoppa ner ordentligt är en följd av att herrbyxor har extremt låg midjehöjd numera. Jävligt få män som söker, hittar och klär sig i byxor som går upp över höften, utan accepterar modets nycker. Samma med träningsbyxor till damer, det är modet som styr: Vad jag har hört så är camel toe tyvärr ett ofrånkomligt faktum om man inte bär gammaldags collegebyxor i tjock bomull. Det krävs inte några supertunna träningstights för antydningar. Det är alltså inte tal om någon önskvärd exponering.

+1

Har tjejen dessutom t.ex träningstights så kan det ju också vara så att byxorna åker uppåt och hamnar lite på det sättet att en kameltå tittar fram.

Har ni som blir helt tokiga av detta aldrig sett en fitta förut?
Citera
2019-09-05, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Nej hur fasen fick du det till att jag tror att tjejen i fråga har en lustig personlighet?

Jag skrev ju att det var jag som fann det lustigt, för mig då.

Inte så att jag känner dom kameltåbärande tjejerna.

Givetvis får man kommentera fritt på detta ämne - det är bara kul - men jag var mest intresserad av
vad dessa tjejer tänker.
Citera
2019-09-05, 04:18
Medlem
SneakyBeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Man kan väl tänka samtidigt som man tittar?
Mja, baserat på min egen erfarenhet så beror det helt på vad som tittas på. Vissa ting smälter hjärnan helt och hållet, på gott & ont.
Citera
2019-09-05, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Vi har faktiskt utvecklats så lite att hjärnans första reaktion vid möte med en tidigare okänd människa är att avgöra om personen utgör en fara, är ett lätt byte eller en eventuell sexpartner. Detta sker per automatik.

Sen kan man ju undra varför någon medvetet vill gå omkring med cameltoe.

det första du gör är att kollar på kuken eller fittan, okej check
Citera
2019-09-05, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
+1

Har tjejen dessutom t.ex träningstights så kan det ju också vara så att byxorna åker uppåt och hamnar lite på det sättet att en kameltå tittar fram.

Har ni som blir helt tokiga av detta aldrig sett en fitta förut?

Så tjejer får mer eller mindre blotta sig i samhället men män får inte sitta naturligt på tunnelbanan?

Är det ok om en man är kring barn med så tighta byxor att man ser skaftet på kuken? Givetvis inte.

Ta på er trosor. Äckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in