Citat:
Ursprungligen postat av
ElectricLadyland
Ehh, ja det fungerar -och kanske lite väl bra för man kan bli en aning förvirrad.
Det signalerar ju att tjejen/kvinnan förmodligen medvetet anspelar på sex och sitt kön.
Förmodligen för att hon är kåt och vill ha sex eller för att hon vill ha uppmärksamhet
eller bli bjuden på olika saker, eller att folk ska komma fram och fråga efter hennes telefonnummer osv.
Vissa gånger är det otroligt provocerande, och alltid när tjejen förövrigt är extremt
sexig och social förövrigt.
På vilket sätt vill dessa tjejer att man närmar sig?
För man tolkar det ungefär som att det står "knulla mig Nu - jag är jävligt kåt!" i pannan på dem.
Jag tror män många gånger blir mållösa i såna situationer.
Betyder detta att även de män som visar upp en rejäl orm buktandes under träningsbyxorna (utan shorts ovanpå) är lika villiga och suktande efter sex?
Förövrigt så gör du ett klassiskt misstag som man i att applicera manligt tänkande på kvinnor i ditt resonemang här ovan.
Inse istället att vi fungerar olika på den punkten och att kvinnor inte är i närheten lika sexfixerade som män hur mycket ni än skulle önska detta.
Jämför mannens spermaproduktion i tal om mångmiljarder med de få ägg kvinnor släpper ut under en livstid så kommer du närmare sanningen.
I övrigt så är en kameltå något betydligt mer diskret och avsevärt mindre smaklöst att se på än att ha oturen att bevittna något som mest liknar en bajskorv bakom ett par överdrivet tajta joggarbrallor på vissa män.
Lite mer lössittande klädsel gör bättre både hos er själva och för er omgivning.
Bär själv trosskydd i form av papper som döljer kameltå alldeles ypperligt i tajta trikåer.