Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Om Softis hade bjudit hem Håddan på fika inom sin bostadsrätt, för att där inom sedan skulle ha berättat för Håddan att hon hade haft ett längre förhållande med hennes make bakom hennes rygg, då lämnar jag mina garantier för att om så verkligen hade varit fallet, så hade Håddan klappat till Softis så att hon hade studsat mellan väggarna, Håddan är ingen person som man leker med, dessutom vet jag, att om man tar Håddan på ett för henne felaktigt sätt, så visar hon plötsligt upp ett aggressivt beteende, sedan för ni övriga tro vad ni vill om detta.
Mvh/ @JokerManen
Hej Jokermanen..

--
Tycker HDs humör borde ha kommit fram tidigare. Då undrar man ju hur utsatt SD är av detta humör eller gällde det bara utomstående som inkräktade på deras liv och revir? Kan hon få plötsliga utbrott på barnen också?
Om det stämmer det du angiver så ger det lite nya perspektiv på sannolikheten att HD är i stånd till att handgripligen ge sig på någon som hon anser förtjänar det.
Kanske önskade hon t o m att SD var i närheten när hon blev gripen i förra veckan så hon fick göra sig av med lite uppdämt raseri.<
Jag tvivlar inte på uppgifterna om att SD ringt runt, förhört sig om vad grannar och andra trott, misstänker och ev sett i samband med mordet vilket då vidare får mig att fundera på om han i relation till HD var en toffel?