Citat:
Herregud... nä, jag försöker verkligen inte, varken skön- eller svartmåla någon eller något.
Vet inte hur du vrider på det för att tolka det dessutom som att jag förvränger några tider?
Jag finner Dalaan högst trovärdig, med den tidpunkt och tidsrymd dom uppgivit (även om tider känns ofta mycket längre än vad dom är). Litar dessutom på den intensitet som angivits och att det inte var konstant.
Att hänvisa till andra mord, som VD:ns nu. Det var ett bråk under längre tid, inte en direkt attack i syfte på att döda henne. Äppel och päron.
Tror du att någon av dom sagt till oss några omständigheter kring mordet? Är du full???
Då hade dom suttit inne minuten efter vi hört det. PUNKT
Vet inte hur du vrider på det för att tolka det dessutom som att jag förvränger några tider?
Jag finner Dalaan högst trovärdig, med den tidpunkt och tidsrymd dom uppgivit (även om tider känns ofta mycket längre än vad dom är). Litar dessutom på den intensitet som angivits och att det inte var konstant.
Att hänvisa till andra mord, som VD:ns nu. Det var ett bråk under längre tid, inte en direkt attack i syfte på att döda henne. Äppel och päron.
Tror du att någon av dom sagt till oss några omständigheter kring mordet? Är du full???
Då hade dom suttit inne minuten efter vi hört det. PUNKT
Det fetade: Du verkar missförstå vad jag försöker få sagt, eller så spelar du bara dum. Jag vet nämligen att de pratat med andra om sina teorier kring mordet, och vad jag då menar är att det verkar som att någon eller båda velat ge en viss bild av det hela till andra. Precis som vi här inne gör. Att snacka om teorier är inget som gör att man åker in. Vad får du allt ifrån.
Att du reagerar med ilska tycker jag tyder på att du är mer känslomässigt involverad i det här än vad du velat framstå vara i den här tråden. Kanske du även i förhör velat framstå på det viset..?
PS: Jag observerar att du även fanns med i lägenheten när det andra mordet begicks. Inte dåligt jobbat av dig. Vill du ha fler exempel från verkligheten där offret skrikit under lång tid i samband med mord? Det finns nämligen många. DS