Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag har slutat flera gånger men du fortsätter att kommentera mina inlägg. Om du slutar med det så ska du få se att jag HAR slutat. Det krävs dock att även du slutar.
Heads up!
Varje gång du säger något så urbota korkat som att du inte hatar män, men ändå uttrycker dig precis som att du faktiskt gör det, kommer jag avslöja din bullshit.
Varför förstår inte folk som är dumma i huvudet att de är dumma i huvudet?
Jo, för att de är dumma i huvudet.
När du inser att du varken kan och vet allt här i världen, eller att detta inte har något alls att göra med ett ställningskrig mellan män och kvinnor, kanske du kan förstå att de verkliga frågorna har stor betydelse för hur hela samhället fungerar.
Så, när du vill ha fler rättigheter, men samtidigt vill behålla det faktum att män inte har några, kommer du aldrig förbi en som mig.
Jämställdhet handlar om lika rättigheter och skyldigheter och vill du inte ge och ta, utan bara vill ta, kommer vi inte framåt.
Du kan inte ställa några som helst krav på någon att de ska "fixa" detta åt dig.
Det är nåt vi ska komma överens om tillsammans och inte genom dekret från en fascistisk stat där en
hel kader av manshatande narcissister med makt, som ska hämnas för alla orättvisor från män på småpojkar under förespeglingen att det är de som är de trasiga.
DU är trasig!