2019-08-30, 18:02
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Vilka servrar har mycket svenskar? Tänker inte spela på Gehennas.

Har hört att Mograine och Skullflame har väldigt många svenskar. Någon som har fler förslag?
Skullflame och den jag sitter på ”Noggenfogger” är mycket svenskar och skandinavier på ) rollat en alt på Skullflame om Noggenfogger blir mycket köar på så går jag in på Skullflame spelar , ända svenska pvp servern som inte är full ännu!
Senast redigerad av Opilus5500 2019-08-30 kl. 18:05.
Citera
2019-08-30, 18:26
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Åfan? Tack för tipset. Kanske startar en gubbe där då.

Fick mitt första nördraseri på bergis 10 år häromkvällen. Satt fem timmar i kö och när jag äntligen kom in hann jag spela drygt en timme innan jag DC:ade och hamnade SIST i kön igen.

Istället för att köra näven genom skärmen startade jag en ny gubbe på en PvE server istället, bara för att få känna på spelet iallafall.
Och vilken jävla skillnad! Från fem timmars kö till tio minuter. Lite tråkigt med PvE bara, då man är van vid PvP och att kolla sig över axeln hela tiden. Men jag ska testa Skullflame ikväll. Tack än en gång för tipset.

Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Jag var först lite sugen på Mograine då det ska vara flest svenskar där efter Gehennas men om det inte är någon kö på Skullflame så får det bli där istället då.

Hoppas ni kmr! Har kul här på servern, blev gankad utav en hunter i går vid tarren mill, sprang på han i dag i the barrens och gav han smisk då han inte hade lvlat något under natten hehe.
Citera
2019-08-30, 18:55
Medlem
dovAkins avatar
Vilken server är bästa ally? en där det utan är kö
Citera
2019-08-30, 19:46
Medlem
JedDyes avatar
World first 60 snart: https://www.twitch.tv/jokerdtv
Gnome mage
Mograine eu
Citera
2019-08-30, 20:10
Medlem
BC var bäst imo, vanilla var ett test för dem och i BC gjorde dem allt bättre. Kanske flying var enda minus då det blev lite mindre pvp i världen men annars mer o bättre raids/dungeons, bättre speccar o hybrid klasserna var faktiskt bra där, outland var fett som fan o var i och arena var roligt som fan i bc med.

Så vi får fan hoppas dem gör en bc server sen, men att dem håller kvar classic för dem som villl vara kvar med ett alternativ kanske att man kan föra över en gubbe till bc servern o starta eller börja om på nytt.

Känns som wow var i sin peak under bc och att efter Wrath so började det gå utför, som att dem tappade sin passion för spelet.
Senast redigerad av Butters84 2019-08-30 kl. 20:14.
Citera
2019-08-30, 20:23
Medlem
PicCoLini30s avatar
Bytte ifrån shazzarh till Skullflame spelar i stor ally guild där vi är blandning av svenskar och norrmän och danskar kom till Skullflame om ni vill slippa köer. Atm har en human paladin level 28.
Citera
2019-08-30, 20:55
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butters84
BC var bäst imo, vanilla var ett test för dem och i BC gjorde dem allt bättre. Kanske flying var enda minus då det blev lite mindre pvp i världen men annars mer o bättre raids/dungeons, bättre speccar o hybrid klasserna var faktiskt bra där, outland var fett som fan o var i och arena var roligt som fan i bc med.

Så vi får fan hoppas dem gör en bc server sen, men att dem håller kvar classic för dem som villl vara kvar med ett alternativ kanske att man kan föra över en gubbe till bc servern o starta eller börja om på nytt.

Känns som wow var i sin peak under bc och att efter Wrath so började det gå utför, som att dem tappade sin passion för spelet.

Personligen gillade jag WOTLK bättre. Där tilläts min store idol Garrosh blomma ut lite mer. Han var fan den bästa karaktären i WoW någonsin.
Citera
2019-08-30, 21:04
Medlem
Citat:
Personligen gillade jag WOTLK bättre. Där tilläts min store idol Garrosh blomma ut lite mer. Han var fan den bästa karaktären i WoW någonsin.
Wrath var med jävligt bra, hade riktigt roligt under den expansionen med.
Citera
2019-08-30, 21:16
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Jag tyckte wrath questing var rolig, särskilt i howlingfjord när marken skakade när stora gättarna gick omkring!! Men raids sög ju!! Lvl 70 naxxramas som var piss enkel!!
Citera
2019-08-30, 21:19
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Jag tyckte wrath questing var rolig, särskilt i howlingfjord när marken skakade när stora gättarna gick omkring!! Men raids sög ju!! Lvl 70 naxxramas som var piss enkel!!

Håller med dig om raiderna, men Garrosh! Fy fan vilken hjälte!! Om han bytte plats med Stefan Löfvén skulle tom jag börja rösta på sossarna.
Citera
2019-08-30, 23:41
Medlem
Någon som vet vart nihilum lirar? Har dom någon hemsida?
Citera
2019-08-31, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Så jäkla skönt. Blev DCad idag kl 11 och fick panik, men upptäckte att både DC och log out fungerade att bara reconnecta. Igår kväll runt kl 23 blev jag och min levelkompis DCade (hela layeret dcade) och de som satt i kö lär ju ha blivit överlyckliga eftersom vi hamnade sist i kön.
Hajar inte vad du snackar om. Snälla förklara för mig. Jag börjar bli gammal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in