2019-08-30, 12:12
Medlem
Kan fullt förstå folk som är afk eller står i kö medans dom gör annat. Det kostar att spela och loggas du ut, så är det inte kul att vänta, i timmar på vissa servrat. Men om du själv stänger ned klienten solidariskt om du får ett telefonsamtal, röker en cigg eller går på toa för att stå i kö först när du kommer tebax, då får du självklart klaga.
Citera
2019-08-30, 13:54
Medlem
TioKilos avatar
Frågan är hur det ser ut om 2 veckor? 2 månader? Ett halvår?
Citera
2019-08-30, 14:16
Medlem
Fenjal888s avatar
Klart vi ska ha köer, det kanske ska vara så. För att ge hela känslan av WoW Classic!
Citera
2019-08-30, 14:19
Medlem
Hur tänker ni som spelar solo vid val av server?

Jag misstänker att de flesta premade guilds har hamnat på de första servrarna som öppnade upp och att många eftersläntare utan vana av att styra eller driva guilds har hamnat på de senare. Jag har hittills åtminstone bara hittat casualguilds med massa flum på de servrar med acceptabla köer.

Vill kunna hitta en okej guild att spela endgame content med. Lutar åt att avvakta några veckor så att den första vågen lägger sig och köerna förhoppningsvis mildras.
Citera
2019-08-30, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TioKilo
Frågan är hur det ser ut om 2 veckor? 2 månader? Ett halvår?
förmodligen lika mycket folk då, med tanke på dom släpper allt i etapper.
Men om ni är trött på köer, kör på en lowpop server och gör en transfer senare
Citera
2019-08-30, 14:53
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Vilka servrar har mycket svenskar? Tänker inte spela på Gehennas.

Har hört att Mograine och Skullflame har väldigt många svenskar. Någon som har fler förslag?
Citera
2019-08-30, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Men om ni är trött på köer, kör på en lowpop server och gör en transfer senare

Varför skulle de tillåta att man kör transfer till en full-pop server? Det tilläts inte i början av transfers i alla fall.
Citera
2019-08-30, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Varför skulle de tillåta att man kör transfer till en full-pop server? Det tilläts inte i början av transfers i alla fall.

Du har nog rätt, det blir från hög till låg och inte tvärtom.
Citera
2019-08-30, 16:52
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Vilka servrar har mycket svenskar? Tänker inte spela på Gehennas.

Har hört att Mograine och Skullflame har väldigt många svenskar. Någon som har fler förslag?

Kör på skullflame och det finns en del svenskar där. Aldrig kö och servern är high som mest.
Citera
2019-08-30, 17:14
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kör på skullflame och det finns en del svenskar där. Aldrig kö och servern är high som mest.
Åfan? Tack för tipset. Kanske startar en gubbe där då.

Fick mitt första nördraseri på bergis 10 år häromkvällen. Satt fem timmar i kö och när jag äntligen kom in hann jag spela drygt en timme innan jag DC:ade och hamnade SIST i kön igen.

Istället för att köra näven genom skärmen startade jag en ny gubbe på en PvE server istället, bara för att få känna på spelet iallafall.
Och vilken jävla skillnad! Från fem timmars kö till tio minuter. Lite tråkigt med PvE bara, då man är van vid PvP och att kolla sig över axeln hela tiden. Men jag ska testa Skullflame ikväll. Tack än en gång för tipset.
Citera
2019-08-30, 17:50
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Jag var först lite sugen på Mograine då det ska vara flest svenskar där efter Gehennas men om det inte är någon kö på Skullflame så får det bli där istället då.
Citera
2019-08-30, 17:56
Medlem
Vilken faktion på Skullflame?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här