2019-08-28, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Splintergraft
Fyfan vad misär med all köööööööö

Haken är att ingen vill spela BFA helt enkelt!
Citera
2019-08-28, 14:15
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Men halalslakta mig långsamt och spotta mig i munnen. Hur fan kan man behöva sitta i en jävla kö så här länge??????????? Gode gud i himlen hjälp mig här på jorden med din helvetes jävla nåd. Låt mig spela WoW
700 min
Btw, vad tycker folket här inne om firemaw? Nåt att hänga i julgrannen?
Vill du slippa kö börja på dom nya realmsen.
Citera
2019-08-28, 14:26
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Vill du slippa kö börja på dom nya realmsen.
Vill ju kunna spela med mina vänner och jag kommer oavsett behöva fokusera på min main. Bara surt med att behöva vänta flera timmar :P
Det hade varit whatever med typ 10-20 min men man vet ju att det kommer ta flera timmar vilket är avtändande som fan.
Hade dock spelat på annan server om jag kunde ha två klienter öppna samtidigt samt stå i kön

Liksom att stå 4 timmar i kö på ett jävla spel är inte ok. Jag fattar det logistiska problemet och det är ett jävla svårt att lösa när det är kaos med antalet spelare men 4 timmar kö för att spela är bara ugh

Har du nåt skvaller om firemaw?
Senast redigerad av bergsdal 2019-08-28 kl. 14:31.
Citera
2019-08-28, 14:32
Medlem
tinybitss avatar
de enda jag vet är att det är fruktansvärda köer.. ^^
Citera
2019-08-28, 14:33
Medlem
DC problemet verkar fixat iaf. Lirat sedan 06.00 och varken jag eller matesen har blivit DCade =)
Citera
2019-08-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
DC problemet verkar fixat iaf. Lirat sedan 06.00 och varken jag eller matesen har blivit DCade =)

Dessutom har dom fixat DC-priority nu också. Så man kan bli DCad/logga ut och ha några min på sig att ta sig in så det är inte ett lika stort problem längre. :-)
Citera
2019-08-28, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Dessutom har dom fixat DC-priority nu också. Så man kan bli DCad/logga ut och ha några min på sig att ta sig in så det är inte ett lika stort problem längre. :-)
Underbart att höra.
Citera
2019-08-28, 15:02
Avslutad
Lirar på gehennas, satt 7h i kö igår. Från 11 till 18 typ. Väl inne så tog det ca 2h att bli lvl 6, försökte även få zalanders head på echo isles i 2h, lyckades inte även med full grupp!

General chatten var ju riktigt toxic måste jag säga, fullt med p12or som slänger ur sig massa rasistiska svordomar och annat skit. Pinsamt! Ska byta server och faction, att få slippa majoriteten av Svenskarna kommer vara riktigt skönt, ser ingen anledning att spela med dom!

Rollade horde på gehennas bara för att alla jag känner lirar där, gillar egentligen inte horde. Ska väl göra en alt där när köerna lugnar ner sig..

Men overall, älskar att få lira vanilla igen
Citera
2019-08-28, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Underbart att höra.

Så jäkla skönt. Blev DCad idag kl 11 och fick panik, men upptäckte att både DC och log out fungerade att bara reconnecta. Igår kväll runt kl 23 blev jag och min levelkompis DCade (hela layeret dcade) och de som satt i kö lär ju ha blivit överlyckliga eftersom vi hamnade sist i kön.
Citera
2019-08-28, 15:16
Medlem
Om någon inte pallar med köerna och vill rerolla Horde på den realm med lägst pop så hojta till. Blir vi ett gäng kan vi köra dungeons m.m. och grejer.

edit: Hur är köerna till Shazzrah resp Gehennas just nu?
Citera
2019-08-28, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Så jäkla skönt. Blev DCad idag kl 11 och fick panik, men upptäckte att både DC och log out fungerade att bara reconnecta. Igår kväll runt kl 23 blev jag och min levelkompis DCade (hela layeret dcade) och de som satt i kö lär ju ha blivit överlyckliga eftersom vi hamnade sist i kön.
haha same! har inte dcat än dock
Citera
2019-08-28, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedevilmademedoit
Om någon inte pallar med köerna och vill rerolla Horde på den realm med lägst pop så hojta till. Blir vi ett gäng kan vi köra dungeons m.m. och grejer.

edit: Hur är köerna till Shazzrah resp Gehennas just nu?

Vad heter servern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in