Citat:
Ursprungligen postat av
banjoduell
Alltså, Cissi ljuger så jävla mycket, vänder kappan efter vinden och utnyttjar alla situationer för att synas, men just i detta fall tror jag inte att hon hittat på. Cissi är som en vindflöjel, ena dagen tycker hon en sak, andra något annat, men genom alla år har hon varit konsekvent med detta. Visst, detaljer har ändrats, men så är det med minnet. Nä, jag är övertygad om att FV gjorde vad hon säger att han gjorde. Och har man råkat ut för något sånt tycker jag att man måste kunna tala om det. Så jag är sjukt ambivalent inställd till ett eventuellt åtal. Dessutom skulle det bara gynna Cissi att bli åtalad och fälld. Fängelse lär inte bli aktuellt och pengar har hon till böter. Hon blir i så fall en martyr och kanske med rätta i ett sånt fall. Nä, hoppas på att det inte blir något åtal.
1. Hon ringde kompis dagen efter och sa hon hade haft sex med Fredrik Virtanen, bekräftat av kompisen.
2. De hade kontakt i två år efteråt. Hon sa till honom "you are on of the good guys".
3. Hon anmäler inte förrän många år senare, då han BER henne att anmäla, så hon ska sluta springa runt och snacka skit om honom.
4. Så fort det kommit en större kampanj som "Tala om det och "Me too" så har hon plötsligt känt sig våldtagen. Första gången var hon bara våldtagen av någon, andra gången av honom. Hon har alltså inte öppet tagit upp detta utan en kampanj, där hon också har kunnat få mycket uppmärksamhet och personlig vinning av det hela, till sitt "varumärke".
Behöver jag säga mer, jag är fascinerad hur hon kan uppfattas som det minsta trovärdig. Virtanen är ett perfekt offer dock, då han varit just svinig. Vem ska tro på honom?
Ett svin är vad hon är och jag hoppas hon åker dit ordentligt i den kommande rättegången. Annars är det faktiskt helt åt helvete.
Det som är synd med Flashback är att Virtanen redan var illa sedd av många här, för att han varit en riktig PK tönt. Visst har han det, men rättvisa ska ändå gälla för honom också. Nu menar inte jag att det gäller dig, men många här njuter ju bara av att se honom halas i smutsen och tar därför parti för Cissi Wallin som verkligen inte har förtjänat det. För alla borde fatta vid det här laget, att hon ljuger.