2019-08-23, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Herregud, du tycker alltså att det är en fördel att inte vara svensk?

Dumjäveln är moderat. Och det har han varit under hela tiden som moderaterna vill att vi ska öppna våra hjärtan. Han är med andra ord en skitstövel.

Fördel är mycket sagt, övertag kanske. En svensk skulle aldrig tillåtas säga det Bali får säga. Bölder i röven på PK är solklart bra.
Som invandrare valde han i vilket parti som var bäst för karriären. Uppfostrad av mujahedin vore det lika sannolikt att han skulle bli vänsterpartist, likt Kakabaveh.
Alla invandrare i svensk politik gör det övervägandet vad kommer jag enklast fram till köttgrytorna? De väljer inte av politisk övertygelse utan anpassar de sig bara till partiet. Därför alla skandaler med extrema muslimer.
Citera
2019-08-23, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Kan du definiera när du anser att moderaterna senast stod för ”basic” konservatism och vilka av Balis åsikter som skulle gå stick i stäv med dessa?
Balis åsikter skiter jag i.
Moderaterna har alltid stått för stabilitet i svensk politik. Jag själv är yttersta vänster men har respekt för gamla stammens moderater. Trots olika uppfattning har vi alltid respekterat varandra. Den tiden börjar glida iväg, tyvärr.
Citera
2019-08-23, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Fördel är mycket sagt, övertag kanske. En svensk skulle aldrig tillåtas säga det Bali får säga. Bölder i röven på PK är solklart bra.
Som invandrare valde han i vilket parti som var bäst för karriären. Uppfostrad av mujahedin vore det lika sannolikt att han skulle bli vänsterpartist, likt Kakabaveh.
Alla invandrare i svensk politik gör det övervägandet vad kommer jag enklast fram till köttgrytorna? De väljer inte av politisk övertygelse utan anpassar de sig bara till partiet. Därför alla skandaler med extrema muslimer.
Bra beskrivning. Bali är ingen moderat egentligen utan en karriärist och som invandrare såg han moderaterna som passande hans agenda att bli "kändis". Han drevs av ett narcissistiskt behov av att vara någon utöver vad han var.
Senast redigerad av SlowCooker 2019-08-23 kl. 07:33.
Citera
2019-08-23, 07:43
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Balis åsikter skiter jag i.
Moderaterna har alltid stått för stabilitet i svensk politik. Jag själv är yttersta vänster men har respekt för gamla stammens moderater. Trots olika uppfattning har vi alltid respekterat varandra. Den tiden börjar glida iväg, tyvärr.

Hur gammal är du?
Citera
2019-08-23, 07:43
Medlem
Jag har röstat M i nästan alla år och nu strax under 50. Jag tror att de flesta över 30 som inte tycker om SD anser att det var bra att han nu gjorde bort sig ordentligt. Maken till omogen retorik har jag nog inte sett. Har varit grymt tveksam till att M låtit honom hållas så länge. Det bästa vore om han tog steget till SD så vi slipper honom, han har gjort tillräckligt mycket skada.
Citera
2019-08-23, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Hur gammal är du?
Är i mogen ålder, barn av radikalism.
Senast redigerad av SlowCooker 2019-08-23 kl. 07:47.
Citera
2019-08-23, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Så vid vilken IQ-nivå bör man jobba som politiker, eller ha rätt att uttala sig?
Det visar ju mest att intelligentian inte direkt rosar moderaterna när just Bali ofta påstås vara så intelligent och vass. Fast det är klart de som påstår detta är inte heller några bra bedömare av intelligenskvoter.
Citera
2019-08-23, 07:53
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det visar ju mest att intelligentian inte direkt rosar moderaterna när just Bali ofta påstås vara så intelligent och vass. Fast det är klart de som påstår detta är inte heller några bra bedömare av intelligenskvoter.

Är det inte bättre du svarar på dom inlägg som är riktade till dig, än ett luddigt uttalande om att ”intelligentian inte rosar moderaterna”...what?

Citat:
Kan du specificera något?

”Situationen i Sverige” är ju subjektiv.
”Sin egen förträfflighet” är ju subjektiv.

Vad har han ljugit om konkret?
Citera
2019-08-23, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Bali fick 1,0 på högskoleprovet.
Inte direkt att intelligensen lyser.
Citera
2019-08-23, 08:04
Medlem
Misstänker att Bali var tvungen att be Calle Stropp om ursäkt. Annars hade han blivit utesluten ur partiet.
Citera
2019-08-23, 08:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av najki
Jag har röstat M i nästan alla år och nu strax under 50. Jag tror att de flesta över 30 som inte tycker om SD anser att det var bra att han nu gjorde bort sig ordentligt. Maken till omogen retorik har jag nog inte sett. Har varit grymt tveksam till att M låtit honom hållas så länge. Det bästa vore om han tog steget till SD så vi slipper honom, han har gjort tillräckligt mycket skada.

Är du ledsen i ögat? Här kommer mer. Själv lämnade jag det här skitpartiet redan före det genomkorrupta ollonhuvudet tillika svenskhataren Fredrik Reinfeldt. Detta gamla skitparti är numera bara en del av den svenska regimen som tillsammans består av 7 "vänster-" och "högerpartier". Resultatet: massinvandring, folkutbyte, vit reträtt, kriminalitet som inte går att bemästra. Moderaterna står upp för EU som är det fjärde riket. Jag kräks på dem. Fan så min donation till NMR känns än bättre nu. Moderaterna kan dra åt helvete.
Citera
2019-08-23, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vilken tur i ordning är det som Bali hamnar i en skandal och klarar sig undan? Han får en tillfällig time out men sitter kvar i riksdagen som vanligt och sedan får han tillbaka sina platser i de olika utskotten.

Lite lustigt att han klarat sig helt från kritik i stort sett men när han kritserade överklassmoderaten bildt då blev det arga baja. Men M ledning är inte så trovärdig. Själv tror jag bali menst ska tilltala arga män som av någon anledning inte vill rösta sd men att bali aldrig får någon ministerpost eller liknande utan får sitta som M svar på kent Ekeroth.

Bali är vald av folket men petad av Deep State. Moderaterna är livrädda att La Familia Bonniers skall dra igång ännu ett drev och underminera partiet om de inte "anpassar sig". Demokratin är avskaffad sedan länge. Samtliga riksdagspartier är mer rädda för Familjen Bonniers samlade pamfletter än svenska folket. Svenska politiker har gått från att vara hedersmän till hunsade hundar. Fega jävlar utan stake och rýggrad. Darrar varje gång DN skriver nåt. De tycks närmast vara tränade till det. Det bara är så. Svenska politiker måste ta tillbaka makten från medieoligarkin som är det största hotet mot vår demokrati. Men våra politiker tycks inte våga börja lyssna på folket istället för DN kultur och deras öppna agenda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in