2019-08-23, 08:50
Medlem
rejvgudruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
HP ger en antydan om IQ-nivån. 1,0 är katastrof och luktar obegåvad gaphals.
Det är lätt att vara opportunist när man inte behöver ta ansvar och endast har som mål självförhärligande.
Annie Lööf hade 2.0. Hon såg bland annat till att släppa in 7000 ljugade afghaner utan asylskäl. Opportunistiskt 100%.Självförhärligande 100%. Konsekvenstänk 0%.
Citera
2019-08-23, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Är det inte bättre du svarar på dom inlägg som är riktade till dig, än ett luddigt uttalande om att ”intelligentian inte rosar moderaterna”...what?
Nej det är inte subjektivt att medvetet påstå saker som inte sfämmer och överdriva kraftigt. Ofta verkar det som om Bali och många av de andra höger-Sverigehatarna lever i en alternativ "värld" där allt går ut på svartmåla det svenska nutida samhället som aldrig någonsin har varit så perfekt i forntiden som Bali och de andra tomtarna försöker få det till.
Senast redigerad av Nibiru2011 2019-08-23 kl. 09:04.
Citera
2019-08-23, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Är du ledsen i ögat? Här kommer mer. Själv lämnade jag det här skitpartiet redan före det genomkorrupta ollonhuvudet tillika svenskhataren Fredrik Reinfeldt
OK så du lämnade det Sverigehatande partiet M för ett förmodar jag annat Sverigehatande parti? Lysande logik..
Citera
2019-08-23, 09:14
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Vad är det som gör att Carl Bildt inte får kritiseras? Varför är han så helig i svensk offentlighet?

Han likt Reinfeldt står för massinvandring. Om jag inte minns fel var det under regering Bildt med stöd av bland annat Folkpartiet som luciabeslutet revs upp. Tidigt 90-tal. Carl Bildt är helig precis som Reinfeldt.
Citera
2019-08-23, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Är väl ingen hemlighet?
" @hanifbali
Följ Följ @hanifbali
Mer
Svar till @GaryJohnsn1
Jag är etniskt kurd/pers"

https://twitter.com/hanifbali/status/963716713828225024

Jag har ingen aning men möjligt Bali ofta lyfter fram det persiska för att det skulle vara "finare" än en kurd i vissa kretsar, skulle inte förvåna mig om någon som just Bali resonerar så. Typiskt också att skriva "pers" och inte Iranier.
Citera
2019-08-23, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Själv är jag etnisk norsk/svensk.
Jag är mig veterligen inte husnorsken på flashback.

Är du säker på det, tillåt mig starkt tvivla, hur många generationer har du tittat bakåt?

Alla främlingsfientliga SDare skulle lära sig j-vligt mycket om livet ifall de börjar släktforska, den saken är klar.
Citera
2019-08-23, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Är du säker på det, tillåt mig starkt tvivla, hur många generationer har du tittat bakåt?

Alla främlingsfientliga SDare skulle lära sig j-vligt mycket om livet ifall de börjar släktforska, den saken är klar.
Ja eller varför tittar de inte på sina egna företrädare på samma sätt som de tittar på andra och direkt går igång med sin neorasism.
Citera
2019-08-23, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Fördel är mycket sagt, övertag kanske. En svensk skulle aldrig tillåtas säga det Bali får säga. Bölder i röven på PK är solklart bra.
Som invandrare valde han i vilket parti som var bäst för karriären. Uppfostrad av mujahedin vore det lika sannolikt att han skulle bli vänsterpartist, likt Kakabaveh.
Alla invandrare i svensk politik gör det övervägandet vad kommer jag enklast fram till köttgrytorna? De väljer inte av politisk övertygelse utan anpassar de sig bara till partiet. Därför alla skandaler med extrema muslimer.

Precis så. Då missförstod jag ditt inlägg. Ber om ursäkt.

För Bali är en av de riktigt onda inom svensk politik. Han har suttit i riksdagen och röstat för moderat politik, samtidigt som han charmar de svagbegåvade på twitter genom att låtsas vara mot den politik han röstar igenom.
Citera
2019-08-23, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
HP ger en antydan om IQ-nivån. 1,0 är katastrof och luktar obegåvad gaphals.
Det är lätt att vara opportunist när man inte behöver ta ansvar och endast har som mål självförhärligande.

Hur begåvad är man om man inte klarar av att skriva initialerna korrekt?
Citera
2019-08-23, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111

Min mamma har släktforskat men jag är oklar över varför det skulle göra att jag börjar gilla bilbränder, våldtäkter, skjutningar, sprängningar osv mer pga detta, kan du utveckla?
Citera
2019-08-23, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Min mamma har släktforskat men jag är oklar över varför det skulle göra att jag börjar gilla bilbränder, våldtäkter, skjutningar, sprängningar osv mer pga detta, kan du utveckla?
Insinuerar du att norrmän inte skjuter eller spränger och utför våldtäkter så har du väldigt fel.
Citera
2019-08-23, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Insinuerar du att norrmän inte skjuter eller spränger och utför våldtäkter så har du väldigt fel.

Lever du fortfarande i förnekelse och låtsas som flyktingar inte är långt mer brottsbenägna än svenskar och norrmän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in