2019-08-21, 16:38
Medlem
Jag har verkligen ingen tilltro till andra. Hela mitt liv så har folk ljugit för mig. Om och om igen. Speciellt min familj, som jag borde ha kunnat lita på...

Bara det som hände idag är ett bra exempel på att folk ljuger. Man kan inte ens lita på att ens läkare talar sanning.

Brukade springa för andras skull. Men nu blev jag väldans trött....
Citera
2019-08-21, 16:46
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jag vette tusan. Man gör sitt bästa, får skit. Gör sitt bästa igen efter att man såklart inte varit perfekt, ändå verkar människor tycka att man har världens sämsta idéer.

Vad ska man säga. Jag tror att folk faktiskt varken förstår mig eller det jag säger.
Dom är väll bara rädda att det ska gå åt helvete för dig med dina ideer? Jag kan tänka mig det.
Citera
2019-08-21, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Jag har verkligen ingen tilltro till andra. Hela mitt liv så har folk ljugit för mig. Om och om igen. Speciellt min familj, som jag borde ha kunnat lita på...

Bara det som hände idag är ett bra exempel på att folk ljuger. Man kan inte ens lita på att ens läkare talar sanning.

Brukade springa för andras skull. Men nu blev jag väldans trött....

Familj betyder inget :/.
Citera
2019-08-21, 17:06
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Jag tror att din familj ville dig väl. Men du fattar inte det. Men jag vet inte längre.
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 17:17.
Citera
2019-08-21, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie

Ibland gör det inte det, Mellinie. Men jag har alltid önskat att jag haft en familj som älskar mig. Jag ville så gärna ha en normal familj. Men min bror våldtog mig under hela min uppväxt - min morsa visste men låtsades inte se nåt. Min pappa slog skiten ur mig så fort han såg mig. Jag önskar jag kiunde säga att det berodde på knark, men dom är "bara" psykiskt sjuka.

'nuff said.
Citera
2019-08-21, 17:10
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ibland gör det inte det, Mellinie. Men jag har alltid önskat att jag haft en familj som älskar mig. Jag ville så gärna ha en normal familj. Men min bror våldtog mig under hela min uppväxt - min morsa visste men låtsades inte se nåt. Min pappa slog skiten ur mig så fort han såg mig. Jag önskar jag kiunde säga att det berodde på knark, men dom är "bara" psykiskt sjuka.

'nuff said.
Omfg. Vad i helvete rent ut sagt. Fy fan. Jag dom var nog jävligt sjuka allihop. Fy fan.
Citera
2019-08-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Omfg. Vad i helvete rent ut sagt. Fy fan. Jag dom var nog jävligt sjuka allihop. Fy fan.

Ja, jag känner likadant.

Min bror jobbar med barn idag.... bara tanken på det gör att jag vill spy.
Citera
2019-08-21, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ja, jag känner likadant.

Min bror jobbar med barn idag.... bara tanken på det gör att jag vill spy.

Har du någon du kan kontakta istället för att sitta och analysera detta? (FB) Vanföreställningssyndrom?
Citera
2019-08-21, 17:35
Medlem
Citat:
Dom är väll bara rädda att det ska gå åt helvete för dig med dina ideer? Jag kan tänka mig det.
För mig? Äsch jag bryr mig inte. Jag har kapacitet, men man kan låtsas om att den inte finns.
Citera
2019-08-21, 17:36
Medlem
zammas avatar
Citat:
För mig? Äsch jag bryr mig inte. Jag har kapacitet, men man kan låtsas om att den inte finns.
Nej men andra kanske gör det!
Citera
2019-08-21, 17:46
Medlem
Citat:
Nej men andra kanske gör det!
Och?
Citera
2019-08-21, 17:55
Medlem
zammas avatar
Citat:
Och?
Asså du bryr dig inte om det går åt helvete för dig? Fan vad tråkigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in