2019-08-21, 15:46
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Hon hittar ett nytt "offer" att skrämma upp. Men frågan är ju om du egentligen inte gillar uppmärksamheten du får av henne? För du har ju uppenbarligen fortsatt svara henne om och om igen. En person som är trött på någon ignorerar ju.
Men jag var inget offer. Hon gillade mig. Jag tror det. Hon har råkat försäga sig att hon älskar mig mitt under raseriet. Jag vill bara förstå henne och stanna kvar. Men det går inte längre.
Citera
2019-08-21, 16:05
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Men jag var inget offer. Hon gillade mig. Jag tror det. Hon har råkat försäga sig att hon älskar mig mitt under raseriet. Jag vill bara förstå henne och stanna kvar. Men det går inte längre.
Ni är alla offer...ni vet bara inte om det. Annars hade hon ju inte påverkat dig på det viset - det betyder att hon har makt över dig och sålänge hon har det så är du ju hennes offer. Är du kär i henne?
Citera
2019-08-21, 16:17
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ni är alla offer...ni vet bara inte om det. Annars hade hon ju inte påverkat dig på det viset - det betyder att hon har makt över dig och sålänge hon har det så är du ju hennes offer. Är du kär i henne?
Jag vet inte. Jag vill ha henne iallafall. Men jag tror inte det går.
Jag tyckte verkligen om henne jätte mycket.
Jag kände det som att jag hade äntligen träffat min livs stora kärlek. Hahaha.
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 16:22.
Citera
2019-08-21, 16:19
Medlem
Citat:
Jo jag syftade på dig.
Okej. Inte först iallafall.
Citat:
Men jag stör mig som fan! Hur fan kan man låta en människa bli precis livrädd för än och vara nöjd över det? Varför i helvete vill hon ha det så? Jag blir riktigt jävlar förbannad när jag tänker på det. Jag kan inte släppa det. Jag hatar människan.
Den andra kvinnan?
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
nej jag pratade bara om folk i ren allmänhet , där ute och på div forum , därför jag är en liten ensamvarg ofta , för att slippa allt elände människor råkar ut för under livet , men när jag mår bra så har jag energi över att försöka hjälpa , och när jag mår dåligt så suger människors elände kraften ur mej

behöver semester från mänskligheten då .

hoppar jag inte av då så går jag under helt enkelt
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller tänka om något. 🤔
Citera
2019-08-21, 16:20
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Okej. Inte först iallafall.

Den andra kvinnan?

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller tänka om något. 🤔
Yes. Den andra kvinnan.
Citera
2019-08-21, 16:22
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Jag vet inte. Jag vill ha henne iallafall. Men jag tror inte det går.
Men be om ursäkt istället och säg att det blev ett missförstånd och att du trodde att hon ville eftersom hon sagt att hon gillar det när hon sover. Ni borde väl kunna kommunicera? Om hon inte vill ha med dig & göra så hade hon ju inte fortsatt skriva och hotas, antingen så låter du henne vara eller så får ni lösa det och bli ihop igen, men hon kanske inte vill det? och då får du acceptera det och gå vidare.
Citera
2019-08-21, 16:26
Medlem
Citat:
Yes. Den andra kvinnan.
Förstod det. Jag är inte totalt crazy eller så
Citera
2019-08-21, 16:27
Medlem
zammas avatar
Citat:
Men be om ursäkt istället och säg att det blev ett missförstånd och att du trodde att hon ville eftersom hon sagt att hon gillar det när hon sover. Ni borde väl kunna kommunicera? Om hon inte vill ha med dig & göra så hade hon ju inte fortsatt skriva och hotas, antingen så låter du henne vara eller så får ni lösa det och bli ihop igen, men hon kanske inte vill det? och då får du acceptera det och gå vidare.
Jo jag har försökt det som fan. Men hon vill eller kan inte prata om det. Nej det är jag som ligger på och vill reda ut det hela. För hon betydde så mycket för mig och jag ville bara behålla henne. Men det går ju inte. Sen vill jag verkligen inte bli precis ensam längre. Så även om jag tror det hade blivigt en ohälsosam relation så känns det bättre än ingenting. Men det går inte jag fattar det. Jag måste sluta försöka få kontakt med henne. Hon vill inte det är uppenbart.
Citera
2019-08-21, 16:30
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Jo jag har försökt det som fan. Men hon vill eller kan inte prata om det. Nej det är jag som ligger på och vill reda ut det hela. För hon betydde så mycket för mig och jag ville bara behålla henne. Men det går ju inte. Sen vill jag verkligen inte bli precis ensam längre. Så även om jag tror det hade blivigt en ohälsosam relation så känns det bättre än ingenting. Men det går inte jag fattar det. Jag måste sluta försöka få kontakt med henne. Hon vill inte det är uppenbart.
Men shit då måste du sluta omedelbart, det är ju därför hon hotar dig...för att hon vill bli lämnad ifred. Hon kommer polisanmäla dig om du fortsätter. Hon är inte kär i dig låt henne vara ifred. Du beter dig som en stalker när du envisas och inte respekterar hennes nej.
Citera
2019-08-21, 16:30
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Förstod det. Jag är inte totalt crazy eller så
Haha jag gillar dig.
Citera
2019-08-21, 16:31
Medlem
zammas avatar
Citat:
Men shit då måste du sluta omedelbart, det är ju därför hon hotar dig...för att hon vill bli lämnad ifred. Hon kommer polisanmäla dig om du fortsätter. Hon är inte kär i dig låt henne vara ifred. Du beter dig som en stalker när du envisas och inte respekterar hennes nej.
Jag vet. Men hon säger ju aldrig nej. Men jag förstår. Hon säger ingenting om att sluta försöka få kontakt. Aldrig. Inte en enda gång har hon gjort det. Så jag tror att hon vill att jag ska fortsätta försöka. Men det leder ingen vart iallafall. Jag märker det.
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 16:39.
Citera
2019-08-21, 16:36
Medlem
Citat:
Haha jag gillar dig.
Jag vette tusan. Man gör sitt bästa, får skit. Gör sitt bästa igen efter att man såklart inte varit perfekt, ändå verkar människor tycka att man har världens sämsta idéer.

Vad ska man säga. Jag tror att folk faktiskt varken förstår mig eller det jag säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in