Citat:
Ursprungligen postat av
snubblen
Beklagar hårväxten, men när du själv landar någonstans i mitten så är väl samtidigt det även vad du kan förvänta dig finna själv. För det finns massvis normala människor på Tinder. Om du accepterar dina egna förutsättningar och att det motsvarar någon som inte är supertränad utan snarare mullig så kan du garanterat hitta någon som inte mår psykiskt dåligt.
Själv bryr jag mig inte såpass mycket om hårväxt även om jag gärna skulle åtminstone haft lite skägg. Inom snar framtid kommer nog oavsett bli att raka huvudet, något jag prövade för något halvår sedan. Enda anledningen till jag har kvar håret är pga nuvarande kvinna som starkt vill jag ska behålla håret så mycket som det går.
Angående övervikt och kvinna psykisk mående anser jag till väldigt stor del har koppling. Har dejtat tidigare och inte riktigt brytt mig om övervikt men bl.a mitt gamla ex och andra jag dejtat har visat sig ha psykisk problem.
Bott ett tag utomlands (UK) i en större stad än nuvarande stad jag bor i som är relativt liten. Tyckte ändå dejting sidor var liknande i den större staden. Där började jag träffa en kvinna som hade övervikt som inte verkade ha problem och redo att bygga familj. Oavsett gick det inte så mycket längre än några dejter, då vi inte passade kände jag och säkert henne.
Nuvarande kvinna jag har är mindre beroende än mig av sociala medier, hon avskyr nästan sociala medier snarare och ingen av dom, inte ens Facebook.
Min syster ett par år äldre än mig (30+) hittade sin kille via Tinder vill jag minnas.
Känner nog ingen man i min krets som haft någon lycka hitta någon kvinna via Tinder som hållit längre tid.
Efter spenderat många månader på Tinder, Badoo och dylika dejt appar så anser jag det vara slöseri på tid. Är som man får sänka sig rejält till att man hellre är singel.