2019-08-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna modellerar i bikini och är noga att säga no filter, det tror jag inte på

https://postimg.cc/gallery/149m8qf48/
Motljus så man knappt kan se vad bilderna föreställer. Varför "samarbete"? Hon gör ju reklam...
Citera
2019-08-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Motljus så man knappt kan se vad bilderna föreställer. Varför "samarbete"? Hon gör ju reklam...

Alla som gör reklam skriver nu mer ”i samarbete med”. Ska väll låta bättre
Citera
2019-08-09, 19:09
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ja men det räknas inte som reklammarkering så det kan hon lika bra strunta i
Citera
2019-08-09, 19:19
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
I samarbete med tycker jag man kan skriva när man tex varit med och designat eller varit med och produktutvecklat något.
Nå ja. Anna kanske har varit med och satt storlekarna på lolabikinin. Den på bilden ska visst vara en small.....
Citera
2019-08-09, 19:49
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Hennes skinkor ser ut som nån galning använt en slö osthyvel och gröpat ut skinkorna och låren
Citera
2019-08-09, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
I samarbete med tycker jag man kan skriva när man tex varit med och designat eller varit med och produktutvecklat något.
Nå ja. Anna kanske har varit med och satt storlekarna på lolabikinin. Den på bilden ska visst vara en small.....
Visst...att fuska med storlekarna gör ju inte märket bättre precis, även om jag kan tycka att det är bra att även storvuxna kan få ha bikini, för de är fina tycker jag. Men xl är xl oavsett, och det bör ligga sanningen närmare. Har flickvän som har large med bra mindre kurvor än vår kära superkändis.
Citera
2019-08-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna modellerar i bikini och är noga att säga no filter, det tror jag inte på

https://postimg.cc/gallery/149m8qf48/

Anna Book borde vara tacksamma för alla flashbackare som sprider hennes reklamsamarbeten till alla oss blockade! 😁😁😁
Citera
2019-08-09, 23:00
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Man måste skriva så då det är ett samarbete. Man får saker, gratis eller med ansenliga rabatter mot att skriva om produkterna. Skatteverket är på en annars. Har själv samarbeten och blir instruerad att skriva precis så för att det inte ska bli bakläxa med skatt.
Citera
2019-08-09, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butteri
Det är lätt att hitta mobbingoffer! Anna Book verkar vara ett tacksamt sådant.

Som jag minns det så blev Anna Book känd genom att delta i melodifestivalen på 80-talet. Efter att ABBA vunnit på 70-talet så var det självklart att man skulle bli superkändis genom att bara delta.

Anna Book var inte gammal då och lurades nog att tro att branschen var lätt. Hon kom in i ”den svenska kändisvärlden” och trodde nog att det var hennes liv framöver. Den svenska kändisvärlden består av ett fåtal riktigt duktiga människor, ett större antal hyfsat duktiga, en del mediokra och en massa folk som har hittat på alla möjliga dumheter och snaskigheter och blivit kända för detta.

Jag kan förstå att man retar sig på Anna för att hon verkar ha hybris.

Men som jag ser det är det en enorm prestation att ha lyckats överleva som ”kändis” och som människa ända sedan 80-talets melodifestivaler. Det är säkert inte ”fett ställt” (oj, det var inte meningen), för artister som Anna Book.

Ge henne lite kredit med, tänk själv att leva med så osäkra inkomster. Och vad har hon för val idag?
Snälla du, hon har väl inte gjort så mycket musik de senaste åren. Varit med i förnedrings tv, gråtit i pressen för att inte bli bortglömd. Listan kan göras längre. Anna är en nolla som håller på med instagram och annat inom datavärlden för att inte bli bortglömd. Den som drar in kulor är hennes man , Anna har kanske ngt gig på Harrys varje år, blir inte många kr där. Finns ingen kredit att ge till denna kvinna.
Citera
2019-08-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Åh Anna är en stor (ursäkta!)komedienne, bjuder på humor varje dag! Sedan handlar det väl om en slags lyteskomik men om det nu skulle vara tal om en dokusåpa (”Anna Brooks Universum”!), så skulle jag ju sitta bänkad...Ändå har jag svårt att tro att någon programmakare har erbjudit henne miljoner för detta, vilket hon påstått. Om man har en son som dömts för våldtäkt av minderårig, går nog det bort. Anna är naturligtvis inte mobbad, hon inbjuder till kommentarer via sociala medier. Flashback läser hon inte. Journalister fjäskar ofattbart för henne (von Sivers, Oxblod t ex).
Helt rätt, Booken är inte mobbad, all rekvistita står madam Flod för själv. Vill man inte bli bortglömd så tar man till alla medel. Artist kan hon stryka på sitt cv, lägg till fåntratt på nätet istället. Snart 50 och beteende som en omogen tonåring.
Citera
2019-08-09, 23:47
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Snälla du, hon har väl inte gjort så mycket musik de senaste åren. Varit med i förnedrings tv, gråtit i pressen för att inte bli bortglömd. Listan kan göras längre. Anna är en nolla som håller på med instagram och annat inom datavärlden för att inte bli bortglömd. Den som drar in kulor är hennes man , Anna har kanske ngt gig på Harrys varje år, blir inte många kr där. Finns ingen kredit att ge till denna kvinna.
Fast här är hon ju stor! Över 20 000 inlägg. Hon är en av de största, gigantiskt stor skulle man kunna säga. Det jag inte förstår är hur hon kunnat växa sig så STOR. Jag i det stora hela förstått att hon väcker stor uppmärksamhet och har en stor publik som gillar stora artister. Jag förstår nog i stort varför hon är så stor i denna tråden!
Citera
2019-08-09, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Människan är ju hopplös. Hon missförstår allt och blir arg för allt. Det är dags för henne att fasta från de sociala medierna ett tag och bara ta semester från allt precis som Wahlgrens och andra kändisarna.
Felet är nog att Walhgrens familj har ju lyckats inom media det har ju inte Annas barn mer än negativa skriverier, våldtäkter, husransaker med mera. Anna och Pernilla kom ju fram i samma tidsepok. En blev känd pga av musik, teater. Den andra blev känd att göra bort sig på tv. Få allt renoverat och ändå klaga eller bambam på kändis VIP. Ett litet läkarbesök hos en psykolog och stänga ner all kontakt med sociala medel ett år vore nog nyttigt för hennes psykiska hälsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in