Citat:
Ursprungligen postat av
Socks
Grattis, dagens mest korkade inlägg. Jag är född och uppvuxen på en ort där det finns många invandrare. Vissa är bra, andra inte. Generellt sett är de som kom hit när jag var liten betydligt bättre än många som kommer idag. Men många som kommer hit idag är faktiskt bra de med. Men de drunknar i mängden rötägg som kommer hit. Det är ju de som märks.
Det finns de som flyr på riktigt och jobbar stenhårt för att skapa sig en framtid här. De lär sig språket, pluggar och anstränger sig för att anpassa sig.
Oj så bajsnödigt PK man kan vara då.....Grattis till dina likes på FB!
På detta FB får du höra sådant du kan bli kränkt av så det kanske är bäst att du inte läser mer.
De få svartingar som faktiskt vill något med sina liv och har det driv och intelligens som krävs "flyr" inte ofta till Sverige då klimat och skatter inte alls lockar en driftig person.
Dessutom har jag mycket svårt att tro de skulle vara nöjda med att bedriva beg bilhandel då det inte krävs direkt superintellekt eller universitetsutbildning för denna syssla.
Men du som gillar olika får jättegärna handla av muslimer negrer hazarer och annat löske.
Men håll sedan käften stängd när du blivit lurad.