Citat:

Hade du formulerat det som att kvinnorna kommer bli största offret för mångkulturen inom närtid så ger jag dig 100 % helt rätt. Men många grupper än bara kvinnor, dvs män både vita och bruna och svarta kommer också bli offer för mångkulturen. Invandrarna sins emellan kommer inte att undgå mångkulturens under. Flashbackarna tror att bruna/svarta män är ihopgaddade och rör sig som en kollektiv enhet. Det är riktigt tokigt. Det intressanta med detta är väl vad det tyder på.
Lite otäckt att det kan hända i Sverige. Vår rätt som kvinnor blir dränkt i alla rasistanklagelser, så vad har vi för möjligheter att försvara oss? Kommer det bli fler sådana här händelser, tills det införs klädregler för oss kvinnor? Hur långt ska vi gå för att anpassa oss till andra kulturer?
Det var nog minst tio år sedan jag själv tyckte att det var bekvämt att röra sig ute sommarklädd. Gloende kommenterande utlandsfödda fick det att krypa längs med ryggraden. Nej det känns inte ok längre att klä sig som man vill.
De här strömningarna, att vi numer ses som horor, är skrämmande och begränsande.
Ibland undrar jag om någon ens kommer att försvara oss, efter att kvinnohatet brett ut sig i feminismens spår. Detta i kombination med antirasismens rörelse, lämnar kvinnor åt sitt öde.
Jag kan jag nog bara konstatera att kvinnorna står på tur, som nästa offer för den nya mångkulturen.

Lite otäckt att det kan hända i Sverige. Vår rätt som kvinnor blir dränkt i alla rasistanklagelser, så vad har vi för möjligheter att försvara oss? Kommer det bli fler sådana här händelser, tills det införs klädregler för oss kvinnor? Hur långt ska vi gå för att anpassa oss till andra kulturer?
Det var nog minst tio år sedan jag själv tyckte att det var bekvämt att röra sig ute sommarklädd. Gloende kommenterande utlandsfödda fick det att krypa längs med ryggraden. Nej det känns inte ok längre att klä sig som man vill.
De här strömningarna, att vi numer ses som horor, är skrämmande och begränsande.
Ibland undrar jag om någon ens kommer att försvara oss, efter att kvinnohatet brett ut sig i feminismens spår. Detta i kombination med antirasismens rörelse, lämnar kvinnor åt sitt öde.
Jag kan jag nog bara konstatera att kvinnorna står på tur, som nästa offer för den nya mångkulturen.
Gängen som mördar varandra i Malmö och även mördar andra mer skötsamma personer (tandläkarstuderande i Polen) var alla bruna. Bruna/svarta män som dödar andra svarta och bruna män och araber hatar afghaner och svarta. Svarta hatar också araber innerligt. Mycket mer än de hatar vita. Det är på en helt annan nivå av hat än vad flashbackarna inbillar sig.
Araber ser svarta som stycke kött och slavar. Svarta ser araber som vandrande påsar av skit. Vita killar ses i kontexten som vandrande bankautomater man kan ta ut lite pengar ur. Vita tjejer som horor man kan knulla utan att fråga om lov och göra lite hur som helst med. Den som väntar på något gott ...