Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-26, 21:13
Medlem
[quote=Massajen|68210687]
Citat:
Ursprungligen postat av Niklasgl87
Läste du inte Liljeros utfrågning som jag lade in? Där Mårten svarade NEJ!
Se polisförhören- Mårten svar- han vare helt säker från början att Grandmannen följde efter Palme.
Citera
2019-07-26, 21:15
Medlem
Citat:
Se o lär polisförhören en gång för alla !!!
Citera
2019-07-26, 21:18
Medlem
Massajens avatar
[quote=Niklasgl87|68210742]
Citat:
Ursprungligen postat av Massajen
Se o lär polisförhören en gång för alla !!!
Står det där att Mårten SÅG mannen följa efter paret? JA eller NEJ! Du smiter som vanligt fegt från frågan. Och snälla - börja inte med att spamma länkar igen!
Citera
2019-07-26, 21:18
Medlem
Citat:

Mårten: Det var mer ett uttryck för att jag gjorde observationen under en kort tid.
Liljeros: Under kort tid?
Mårten: Ja.
Liljeros: Såg du den här personen i ansiktet vid något tillfälle?
Mårten: Ja som jag sa så tittade han först in i fönstret och sedan när jag var i jämnhöjd så tittade han mot mina föräldrar, ser dem i ryggen.
Liljeros: Men du har tydligen inte sett honom rakt i ansiktet?
Mårten:Jo, jag såg hans ansikte, men inte rakt in i ögonen.
Liljeros: Inte rakt i ögonen.
Mårten: Nej.
Liljeros: Och när du passerar då, har du sett honom röra sig överhuvudtaget?
Mårten: Han vrider ju kroppen.
Liljeros: Men har du sett honom gå?
Mårten: Nej.
Liljeros: Det har du inte gjort+
Mårten: Nej, jag tror inte det i alla fall, nej."

I det första polisförhöret 1 mars 1986 säger Mårten att han är säker på att Grandmannen följde efter Palme. Läs!!
Citera
2019-07-26, 21:21
Medlem
[quote=Massajen|68210777]
Citat:
Står det där att Mårten SÅG mannen följa efter paret? JA eller NEJ! Du smiter som vanligt fegt från frågan. Och snälla - börja inte med att spamma länkar igen!
http://lennartremstam.blogspot.com/2015/05/grandvittne-marten-palme.html Nu håller du käften en gång för alla. Mårten var helt säker på att Grandmannen följde efter Palme. Skitsamma va du tycker.
Citera
2019-07-26, 21:26
Medlem
[quote=Niklasgl87|68210805]
Citat:
http://lennartremstam.blogspot.com/2015/05/grandvittne-marten-palme.html Nu håller du käften en gång för alla. Mårten var helt säker på att Grandmannen följde efter Palme. Skitsamma va du tycker.

Du vet att Palme fick ett anfall av ånger i sista minuten och vem faan skulle inte fått det? Att försvinna och aldrig mer få visa eller höra av sig. Det kan få vem som helst att börja ångra sig.
Med hjälp av diverse älskarinnor och fritt spel med tennis så gick det över förväntan.
Citera
2019-07-26, 21:32
Medlem
[quote=Massajen|68210777]
Citat:

Fel av mig, du har helt rätt att ha dina åsikter ända in i kaklet. Du kanske har rätt, vi vet inte.
Citera
2019-07-26, 21:34
Medlem
[quote=Niklasgl87|68210914]
Citat:

Fel av mig, du har helt rätt att ha dina åsikter ända in i kaklet. Du kanske har rätt, vi vet inte.
Men när det gäller Mårten o hans åsikt 1986 om Grandmannen så är det bara att läsa förhören dvs fakta som skrivits.
Citera
2019-07-26, 21:36
Medlem
Massajens avatar
[quote=Niklasgl87|68210805]
Citat:
Det har väl ingen förnekat att Mårten var säker på den saken. Men lägg märke till att du inte vågar svara på den enkla frågan om Mårten bevisligen sagt att han SÅG mannen följa efter. Du maskerar din feghet med okvädingsord! Hur vill du förklara Mårtens svar på Liljeros nog så enkla och direkta fråga?
Citera
2019-07-26, 21:39
Medlem
[quote=Massajen|68210959]
Citat:
Det har väl ingen förnekat att Mårten var säker på den saken. Men lägg märke till att du inte vågar svara på den enkla frågan om Mårten bevisligen sagt att han SÅG mannen följa efter. Du maskerar din feghet med okvädingsord! Hur vill du förklara Mårtens svar på Liljeros nog så enkla och direkta fråga?

Du är feg, sjuk, dum- Mårten sade med 100% tydlighet i polisförhören att Grandmannen följde efter Palme. Har du svårt att förstå det?
Citera
2019-07-26, 21:44
Medlem
Citat:

Så de första uppgifterna i polisförhören är inget värda enligft ditt egendomliga huvud? Enligt mig så är de första uppgiftera mest tillförlitliga helt klart och det answer också aala ndra jurister, minnesforskare med flera relevanta personer. Så du ska inte hålla på med det här- du framstår du som dum faktiskt.
Citera
2019-07-26, 21:49
Medlem
Citat:

Det är du som är feg o inte vill se fakta de första polisförhören dvs de är mest tillförlitliga. http://lennartremstam.blogspot.com/2015/05/grandvittne-marten-palme.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in