Citat:
Ursprungligen postat av
saganshus
Varför skulle jag betala in pengar till någon som kan stänga av mig godtyckligt när som helst? Det faller på sin egna orimlighet. Jag kan stödja FB utan tvekan, men då ska jag ha garantier för att jag inte blir avstängd på grund av petitesser.
Jag förstår inte! Visst kan man bli sur om man får varning för en skitsak som man inte överens med. Med Godtyckligt sker inte avstängning, det röstas fram av modsen skulle jag tro. Att då lyckas bli avstängd är nästan omöjligt, utan då har man inte tagit till sig varningarna man fått innan. Vad jag vet så är det 5 st man får innan man blir avstängd i en vecka. Det har hänt mig en gång på dessa 20 år jag har varit med här (2 olika nicks).
Att då tro de ska skipa det är bara löjligt! Jag var med på den gamla tiden när det inte fanns mods. Trådarna blide förstörda direkt av massflodande av någon "hög" kille! Att de kom till var det bästa Admin kunde göra! Så även om man inte alltid överens med modsen, så gör de ett jättebra arbete med rensa upp !!
Som en moderat förklarade för mig för ett tag sedan, de flesta som läser tråden vill läsa om just det som TS vill diskutera om och inte andra saker. Då försvinner intressent om läsa om ämnet. Och de flesta som läser skriver ej (tyvärr), men de ska inte behöva läsa sida upp och ner en massa chat typ om vädret! Om man skriver en historisk händelse.
Så bästa sätter för dig att ej bli avstängd är just följa TS trådstarts ämne! eller starta en ny tråd!
Egentligen gick jag lite OT nu, men förhoppningsvis blir det ej varning för mig.
Men det är frivilligt att stöda ingen blir tvingad. Men vi andra inkl jag gör det, en liten summa varje månad. För jag blir inte fattig av det, men kommer få njuta av Flashback tills jag sitter i åldershem. Sedan vad som händer med min lilla slant bryr jag inte om. Så länge jag kan skriva/läsa på Flashback! Den är viktig.....