2019-07-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masaq
Bara din egen subjektiva bedömning som ingen verkar hålla med på, hade han varit pedofil hade det med största sannolikhet upptäckts övergrepp på systerdottern

Pedofiler fungerar inte så, de har en plan.

I bland funkar deras sjuka plan iband inte.

Du är naiv och verkar inte vara intresserad av att värna barn.
Ditt fokus verkar ligga på rätten att göra vad man vill som vuxen.

Sorgligt.
Citera
2019-07-25, 13:06
Medlem
Wiljans avatar
Fortfarande nyfiken på om det ligger något i detta:

https://minfil.com/X603Oe0fnd/9FAAF9...7C9CE26C52_png
Citera
2019-07-25, 13:08
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bambara
Pedofiler fungerar inte så, de har en plan.

I bland funkar deras sjuka plan iband inte.

Du är naiv och verkar inte vara intresserad av att värna barn.
Ditt fokus verkar ligga på rätten att göra vad man vill som vuxen.

Sorgligt.

Nä de springer ju inte runt och förgriper sig på allt lika lite som människor rent generellt slänger sig över allt de ser för att ha sex.
Citera
2019-07-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiljan
Vad trevligt. Tack! Mina känslor är nu återställda.

https://minfil.com/1ds8Oa0dn2/EC64BF...91F48585D_jpeg

Inte den bilden jag pratar om. Vad jag kunde se var det bara en på tablettaskar på hans instagram. Och de ligger ju kvar i google som rester även om hans instagram stängts ner, så en tålmodig människa behöver ju bara leta där. Men som sagt, det är inte den bilden jag såg. Varför väger den så mycket som 3 MB om du tagit den från nätet?
Senast redigerad av Ajara 2019-07-25 kl. 13:12.
Citera
2019-07-25, 13:14
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Inte den bilden jag pratar om. Vad jag kunde se var det bara en på tablettaskar på hans instagram. Och de ligger ju kvar i google som rester även om hans instagram stängts ner, så en tålmodig människa behöver ju bara leta där. Men som sagt, det är inte den bilden jag såg

Det blir ju jättekonstigt för det är ju just denna bild och den tredje medicinen som du pratar om här.. Det är jobbigt att erkänna när man har fel. Men tids nog lär man sig det med.

https://minfil.com/R82fOa00n8/84BA73...00C5BF0FF_jpeg

Men jag släpper detta. 🙂
Citera
2019-07-25, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Innan dess hade han haft sex med henne 4 ggr. 5:e gången lyckades han inte få in den pga av hennes smärta. Han försökte tydligen, men det gick inte. Nån omtänksamhet kan åtminstone inte jag läsa mig till i inskrivningsförhöret/intervjun.

Var kan man lasa inskrivningsforhoret / intervjun?
Citera
2019-07-25, 13:17
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Absolut inte svårt alls! Fri marknad. Bara att hämta.

MEN bör också tilläggas att många i denna ålder har fått sin kompass att peka åt rätt håll och fäktar bort förslag från äldre! 👍🏻
Tyvärr kan inte alla det!

O ja att en del tjejer dom ger man sig inte på, en god fostran och bra gener, en predator läser och håller sig borta.
Citera
2019-07-25, 13:18
Medlem
Citat:
Det blir ju jättekonstigt för det är ju just denna bild och den tredje medicinen som du pratar om här.. Det är jobbigt att erkänna när man har fel. Men tids nog lär man sig det med.

https://minfil.com/R82fOa00n8/84BA73...00C5BF0FF_jpeg

Men jag släpper detta. 🙂

Ja, självklart vet jag vad jag skrivit. Men det är ändå inte samma bild jag talar om. Jag kommenterade till en annan bild här. Där askarna var till höger och en avlång pillerburk var till vänster. Ljuset var annorlunda i den bilden även. Det var en annan bild helt enkelt.
Citera
2019-07-25, 13:19
Medlem
Citat:
Nä de springer ju inte runt och förgriper sig på allt lika lite som människor rent generellt slänger sig över allt de ser för att ha sex.

?

Klart de inte "springer runt", de är rovdjur.

Du med tydligen.

Är inte svårt att manipulera ett barn, bara pinsamt och äckligt.
Citera
2019-07-25, 13:23
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Ja, självklart vet jag vad jag skrivit. Men det är ändå inte samma bild jag talar om. Jag kommenterade till en annan bild här. Där askarna var till höger och en avlång pillerburk var till vänster. Ljuset var annorlunda i den bilden även. Det var en annan bild helt enkelt.

Men det är samma bild!! Det är samma bild! 😂

Jag har ju klippt bort burken till vänster. Dunder ju skuggan av den.
Citera
2019-07-25, 13:33
Medlem
Citat:
Men det är samma bild!! Det är samma bild! 😂

Jag har ju klippt bort burken till vänster. Dunder ju skuggan av den.

Du kanske har klippt och klistrat mer än så. Ok, slutsnackat. Den bild jag pratar om är inte den du lagt upp i alla fall.
Senast redigerad av Ajara 2019-07-25 kl. 13:44.
Citera
2019-07-25, 13:34
Medlem
Citat:

Om jag minns rätt var läkemedlen han lade upp bild på:

- Escitalopram = antidepressivt
- Seroquel = antipsykotiskt i höga doser, men används i praktiken sällan på detta sätt längre, mer sannolikt i något lägre doser som stabiliserande vid bipolär sjukdom, eller i ännu lägre doser som lugnande/sömnstödjande behandling
- Propavan = sömnstöd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in