2019-07-25, 12:24
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Psykofarmaka är jättestarkt, speciellt om människan inte är van. Vid starka doser vid insättningar kan människor bli så knockade att de trillar raklånga i backen, speciellt om de glömt att det inte är så smart blanda det med alkohol.
Jag minns inte vad det var för mediciner, men när jag såg på bilden så tänkte jag att det inte var några dunderkurer direkt. Jag kan ha missuppfittat det dock.
Citera
2019-07-25, 12:25
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Du har ju ingen bild. På två askar och en burk.

Hur fan tror du jag lyckades stava skiten 😂 Men jag har inget större behov att ha rätt!

Måste va skönt att va så vansinnigt säker på sin sak.... när det inte ens är rätt.

Men du har rätt i sak. Jag har ingen bild på två askar och en burk. Jag har en bild på tre askar. Beskar bort burken då den inte gav någon information.
Citera
2019-07-25, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Jag minns inte vad det var för mediciner, men när jag såg på bilden så tänkte jag att det inte var några dunderkurer direkt. Jag kan ha missuppfittat det dock.

I det läge han är nu är det möjligen ingen dunderkur, om han är så manisk att psykosmedicinen inte kan ta ner honom. Förmodligen skulle han mått bäst av att vara inlåst och få bli rejält sänkt av medicinering.
Citera
2019-07-25, 12:27
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Tre askar är ju ingenting. Det verkade inte vara några starka saker som han knaprade heller.

Trist case hursomhaver.

Nä säger inte så mycket alls. Vanliga mediciner och endast en som man ser ör utskriven till honom.

Han kan ju mixtrat bäst han ville med det han fick tag på.
Citera
2019-07-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiljan
Hur fan tror du jag lyckades stava skiten 😂 Men jag har inget större behov att ha rätt!

Måste va skönt att va så vansinnigt säker på sin sak.... när det inte ens är rätt.

Men du har rätt i sak. Jag har ingen bild på två askar och en burk. Jag har en bild på tre askar. Beskar bort burken då den inte gav någon information.

Hade du haft en bild på tre askar så hade du lagt upp den för länge sen. I detta fall har jag rätt. Bilden kan möjligen vara sparad av någon annan den har ju varit i tråden innan men då som länk till hans instagram. Men eftersom den mest troligt inte kommer dyka upp så får du tro vad du vill. Jag konstaterade att det var två askar och att jag kände till vad de var för. Jag behövde varken spara bild eller googla för det. Han har psykosmedicin, sömntablett och mest troligt en lugnande, och det var inte till mycket hjälp skulle det visa sig. Då han hann begå ett sånt här hemskt brott.
Senast redigerad av Ajara 2019-07-25 kl. 12:35.
Citera
2019-07-25, 12:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Du är den som håller på med "skitsnack" och egentligen tror jag att du vet och förstår att gamla gubbar inte ska ha sex med småtjejer 0-18 år bara för att flickorna "får" ha sex. Eller har du missat allt om flickors normala sexuella mognad fysiskt, psykiskt och socialt?

Vad som är moraliskt ok är en sak, men nu snackar vi om vad som är juridiskt ok. Och juridiskt finns det ingenting som hindrar att en 44-åring knullar en 15-17-åring förutsatt att hon är med på det.
Citera
2019-07-25, 12:39
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Hade du haft en bild på tre askar så hade du lagt upp den för länge sen. I detta fall har jag rätt. Bilden kan möjligen vara sparad av någon annan den har ju varit i tråden innan men då som länk till hans instagram. Men eftersom den mest troligt inte kommer dyka upp så får du tro vad du vill. Jag konstaterade att det var två askar och att jag kände till vad de var för. Jag behövde varken spara bild eller googla för det. Han har psykosmedicin, sömntablett och mest troligt en lugnande, och det var inte till mycket hjälp skulle det visa sig. Då han hann begå ett sånt här hemskt brott.

Utgå inte från att jag fungerar som du. Jag har inget behov att ha rätt. Men om du kan svara på varför jag på din order med otrevlig ton lägga upp bilden? Svarar du trevligare då? Ber du om ursäkt om jag lägger upp den? Så dumt så det inte är sant. Du har inte rätt. Du har fel.
Citera
2019-07-25, 12:43
Medlem
Citat:
Utgå inte från att jag fungerar som du. Jag har inget behov att ha rätt. Men om du kan svara på varför jag på din order med otrevlig ton lägga upp bilden? Svarar du trevligare då? Ber du om ursäkt om jag lägger upp den? Så dumt så det inte är sant. Du har inte rätt. Du har fel.

Alla väntar med spänning på att du ska lägga upp bilden. Min ton var inte otrevlig. Tycker du det ska du genast lämna flashback och skriva på Familjeliv istället.
Citera
2019-07-25, 12:45
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Alla väntar med spänning på att du ska lägga upp bilden. Min ton var inte otrevlig. Tycker du det ska du genast lämna flashback och skriva på Familjeliv istället.

Ja du tycker mycket!
Citera
2019-07-25, 12:49
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jo, man kan såklart älska ett barn som inte är ens eget men dyker en sexuell impuls (tanke) upp så motarbetar den friske personen denna tanke, svårare än så är det inte. Men, är man funktionsnedsatt i någon måtto (som ju han är) så kan det bli fel.

Haha, bra beskrivning

Och, sant. Han har ju inga barn själv och kan inte se dem bortom den sexuella lust som väcks, i honom.

Han är djupt störd och det skulle inte förvåna mig om det, utöver hans "bipolära syndrom", även vaskas fram någon form av autism, tvångsmässighet.

Det är fullt lagligt att ha sex med en 16-åring i Sverige, så på vilket sätt menar du att han skulle vara pedofil? I så fall är en stor del av svenska befolkningen pedofiler eller har varit
Citera
2019-07-25, 12:50
Medlem
Citat:
Ja du tycker mycket!

Nu släpper du detta och går vidare, och jag ber om ursäkt om jag sårat dina känslor.
Citera
2019-07-25, 12:53
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Nu släpper du detta och går vidare, och jag ber om ursäkt om jag sårat dina känslor.

Vad trevligt. Tack! Mina känslor är nu återställda.

https://minfil.com/1ds8Oa0dn2/EC64BF...91F48585D_jpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in