Citat:
Missade du att jag skrev:
Men ta vilken sport som helst, både fysiska och mentala sporter, oavsett om du kollar på elitnivå eller amatörnivå så är killarna ständigt mycket bättre.Har du dålig syn eller är du bara korkad/kvinna?
Citat:
Först såg du inte vad jag skrev ovan och nu verkar du ha sett saker som jag inte har skrivit för ingenstans kan du hitta att jag skrivit att arbete är en sport. Men likafullt presterar kvinnor på alla nivåer sämre än män på allt som är objektivt mätbart.
Citat:
Ska man våga misslyckats och ha tiden! och möjligheten misslyckats så måste man ha ekonomi och tid. ( dvs någon annan som tar hand om resten) Blir risken alldeles för stor ( för att man e x. har för dåligt kapital, eller ingen som kan hämta på dagis, så tar varken män eller kivnnor risken.
Tror du att alla killar som har lyckats har haft en hemmafru, välkommen till 2000-talet. Många killar hoppar t.o.m. av studierna och får sitt genombrott innan dessa skulle ha varit slutförda och långt innan de har skaffat familj. Ta av dig offerkoftan nu!