Citat:
Ursprungligen postat av
Cherrybeat
Känner mig så ledsen ikväll efter en lååång dag. Jag vet inte riktigt exakt varför, men jag tänker väldigt mycket på hur mitt liv varit. Jag fick alltid ta sådant stort ansvar för att alla i min familj skulle må bra. Jag var yngst i syskonskaran, men fick ta hand om mina föräldrar och Storebrorsan så att dom skulle må bra. På bekostnad av att jag inte mådde bra, dvs. Det var mkt tungt. Tänker på allt det jag gjorde för att hålla ihop familjen. Jag har en klump i halsen nu, och tårarna strömmar nerför mina kinder. Kan inte hjälpa det...
vet att du verkligen inte haft det lätt i livet , efter att ha läst din blogg rätt noga
chockad över att du tagit dej igenom livet levande , och samtidigt ser jag att det lyser en styrka över dej inte många andra har !!
ja hur går man vidare och ja hur glömmer man allt det fruktansvärda du fått utstå ??
har inget bra svar tyvärr
vad tror du själv skulle behövas för att kunna gå vidare ? jag ser två olika Cherrybeat när du skriver , den ena veckan en rätt glad tjej för att andra veckor vara fullständigt förtvivlad ?
jag har läst och blivit lurad i detta ett antal gånger , typ sett att nu är du på gång att må bättre , men
det visat sej vara , så fel
helt ärligt så har jag aldrig sett något värre än det du upplevt , och så klart det sätter enorma spår i själen för lång tid frammåt eller för resten av livet på dej .
som sagt , fokusera och fundera över vad som krävs , för att livet ska kunna vända till det bättre för dej , skriv en önskelista typ , för när orden står där synligt så är det lättare att se och fokusera på det viktigaste och det lättaste att ta tag i först
STOR tröstkram på dej mitt i bland alla tårar , du är ALDRIG ensam i detta