Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Detta är för komiskt. Jag kan faktiskt inte annat än att le.
Ni har suttit här de senaste månaderna och uppfört er som riktiga svin, fällt den ena mer vidriga kommentaren om svenska kvinnor efter den andra (Helge något mindre extrem), och när jag skriver någonting om thailändska kvinnor och svenska män som ingår i affärsuppgörelser så tar det hus i helvete. En öm tå märker jag.
Nu fäktar ni vilt omkring er och rasistkortet dras till höger och vänster. Att ni själva sitter och skriver hur vidriga svenska kvinnor är på alla olika sätt, och att ni själva använder olika epitet på invandrare i Sverige (förstå mig rätt, jag tycker inte heller att vi ska ha massa kravlös invandring ), det har ni fullständigt glömt bort.
Ahh, jag tror jag fortsätter le lite till pojkar. Nu har ni skitit i det blå skåpet

Det är nog snarare att du ser det vi skriver som attacker för att du anser att den svenska kvinnan ska sitta i sitt ebenholtstorn och behandlas som kunglighet.
Men allteftersom de män som satt henne där tillsammans med deras mammor attackeras av en allt vansinnigare grupp av narcissistiska galningar och får media, akademin, kulturen och regeringen med sig, så finns inga andra val än att peka ut att det inte "bara" är män det är fel på. Kvinnor kan också. Denna hade aldrig publicerats under metoo-drevet:
https://www.dn.se/ekonomi/jobb-karriar/man-nastan-lika-utsatta-for-sextrakasserier-pa-jobbet-som-kvinnor/
t.ex.
Vill du se det som en enskild attack på svenska "oskyldiga kvinnor" så är det ditt problem.
Ingen här påstår "ja, alla kvinnor" eller ens låter antyda det.
Hur ska man säga detta så tydligt att du erkänner att det finns ett stort problem med vår statliga institutionaliserade radikalfeminism?
Att den har ett finger med i alla positioner av makt vi känner till i Sverige?
Medan du gör det, kan jag peka ut varför denna rörelse inte finns till för dig eller dina frågor utan för dem, deras makt och hur mycket av skattemedel de kan roffa åt sig ur statskassan och t.ex den allmänna arvsfonden och privata bidrag från kvinnor som tack vare dem nått en orättmätig maktposition.