Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Hon har garanterat fått betydligt bättre ekonomi nu än tidigare, precis som de flesta thaitjejer som träffar en svensk man. Han är betydligt äldre än henne också så du är en stor hycklare när du inte betraktar henne som ett föremål som har köpts för sex när du resonerar så med thaitjejer.
Luktar väldigt unket det här, du är kanske inte fullt medveten om hur stor rasist du är själv men vi andra ser det tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Ungefär detsamma som om mannen hade nätdejtat en amerikanska?
Du sysslar med de låga förväntningarnas rasism och nedvärderar asiatiska kvinnor. Förstår du verkligen inte det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Du borde ha problem med en ganska stor del av svenska eller västerländska kvinnor då. Det finns studier som bevisar att vita kvinnor tenderar att välja en partner av högre social klass än hon själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
För henne är det okej när ariska tjejer gör det men inte när en asiat gör det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pansarvecket
Jag pekade just ut det åt dig!
Du har förutfattade meningar både om svenska män och thaitjejer och kan inte ens tänka dig att de hittar varandra av någon annan anledning än pengar.
Jag bryr mig inte överhuvudtaget om ifall du blir ensam och utan.
Behöver jag säga mer?
Detta är för komiskt. Jag kan faktiskt inte annat än att le.
Ni har suttit här de senaste månaderna och uppfört er som riktiga svin, fällt den ena mer vidriga kommentaren om svenska kvinnor efter den andra (Helge något mindre extrem), och när jag skriver någonting om thailändska kvinnor och svenska män som ingår i affärsuppgörelser så tar det hus i helvete. En öm tå märker jag.
Nu fäktar ni vilt omkring er och rasistkortet dras till höger och vänster. Att ni själva sitter och skriver hur vidriga svenska kvinnor är på alla olika sätt, och att ni själva använder olika epitet på invandrare i Sverige (förstå mig rätt, jag tycker inte heller att vi ska ha massa kravlös invandring ), det har ni fullständigt glömt bort.
Ahh, jag tror jag fortsätter le lite till pojkar. Nu har ni skitit i det blå skåpet