Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-08, 16:55
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234ost
Tack! Det rådet kommer jag definitivt att följa! Har du själv gjort några avsteg eller har du varit strikt disciplinerad?
MDMA tar jag endast vid väldigt speciella tillfällen - senaste gången var för kring två år sedan. Jag har alltid väntat längre än vad man "behöver", utan undantag. Det behöver inte vara rätt för någon annan, men det känns rätt för mig Lite som att jag inte dricker alkohol varje månad, även om många andra gör det varje helg eller rentav varje dag.

Tryptaminer (såsom LSD, psilocin, metocin etc) brukar jag däremot typiskt 2-4 gånger om året, men där ser också riskbilden helt annorlunda ut.
Citera
2019-07-08, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
MDMA tar jag endast vid väldigt speciella tillfällen - senaste gången var för kring två år sedan. Jag har alltid väntat längre än vad man "behöver", utan undantag. Det behöver inte vara rätt för någon annan, men det känns rätt för mig Lite som att jag inte dricker alkohol varje månad, även om många andra gör det varje helg eller rentav varje dag.

Tryptaminer (såsom LSD, psilocin, metocin etc) brukar jag däremot typiskt 2-4 gånger om året, men där ser också riskbilden helt annorlunda ut.

Klokt av dig! Less is better. Antar att du har vänner som gjort undantag med mdma och kört med korta intervaller? Klarat sig tillsynes fint?
Citera
2019-07-08, 20:12
Medlem
Citat:
Klarat sig tillsynes fint?

Du behöver inte oroa dig för dessa två gånger. Problemet är bara att dom flesta som skriver här ALLTID får tillfällen till magiska kvällar och sen helt plöstligt sitter dom och frågar varför dom mår skit efter att dom E:at 15 ggr på ett år.

Jag har varit betydligt mer oansvarig än dig, tagit stora doser och ofta och jag har inte fått några bestående men förutom att jag inte uppskattar MDMA alls längre och därför har slutat med det helt. Men gör dig själv en tjänst nu och ta lång tid off och bruka MDMA/E med varsamhet så kanske du håller magin uppe lite längre.
Citera
2019-07-09, 20:06
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Klokt av dig! Less is better. Antar att du har vänner som gjort undantag med mdma och kört med korta intervaller? Klarat sig tillsynes fint?
Jag har flera bekanta som gjort så upprepade gånger. Alla har inte klarat sig fint.
Citera
2019-07-16, 10:18
Medlem
FashionMonsters avatar
BLÅ Doctor Pepper, såhär dagen efter med massa blaze och ingen sömn: så har min hjärna börjat gå i idé, baa laga mat nu sen blir det en till + prova snorta, brukar ej ge alls lika stark effekt men värt att prova., tänkte ta halva första gången men sen äsh vi äter ju mat till, så tog hela dirr.
Tjejen blev super excited efter ca20 minuter, ej sällan är det en rejäl reaktionförkroppen att ställa sig över på Mollys sida?

På Pillreports finns inga blå doctor pepper, bara röda så tänkte höra här om någon testat dom med?
Tvivlar på att det är något annat än MDMX, det är förmodligen MDMA't som omvandlats till MDA (liten dos) eftersom jag nu tagit ca 2 piller på en dag så förstår jag ockå att toleransnivån stiger snabbt!

Tror att vi har besök o liknande grejer fast det är bara jag o tjejen hemma atm, kul o det har varit kul sen igår när jag fick dom, första känslan var faktiskt stark men svårt att nå upp dit åter.
Bara bra att vara medveten om hur pass medveten man egentligen är!!

Musik att chilla ner stämningen om man blir lite excited
Abakus Downtempo set 2016
Senast redigerad av FashionMonster 2019-07-16 kl. 10:28.
Citera
2019-07-16, 13:14
Medlem
Hur är det att röka DMT några/någon dag innan/efter intag av MDMA? Är detta farligt?
Citera
2019-07-18, 16:35
Medlem
leffpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sethcohen
Hur är det att röka DMT några/någon dag innan/efter intag av MDMA? Är detta farligt?

Ska inte vara några problem så vitt jag vet. Man kan kombinera dessa också, men inget jag rekommenderar.
Citera
2019-07-22, 21:18
Medlem
Nahasapeemapetilons avatar
Det är alltså större risk att man snear om man röker på efter man tagit E? Eller dricker alkohol för den delen?
Citera
2019-07-23, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahasapeemapetilon
Det är alltså större risk att man snear om man röker på efter man tagit E? Eller dricker alkohol för den delen?

Jag brukar dagen efter oftast kunna förstärka sfterglowen genom att ta en jolle. Men hey, alla är vi olika!
Citera
2019-07-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahasapeemapetilon

Alkohol och E/MDMA brukar kunna resultera i väldigt grova minnesluckor. Dessutom dämpar alkoholen den härliga känslan som E ger och därav är det en dum kombination. Att dricka några öl före intag är ingen fara men riktigt korkat att vara berusad.
Citera
2019-07-23, 22:14
Medlem
Är det bara jag här som får en sån väldigt konstig känsla innan jag tar mitt MDMA? Det börjar flera timmar innan med extrem längtan, nervositet och spänning. Det är nästan så att jag spyr och mår illa och jag känner mig lite E:ad innan, och då menar jag ecstasy med en del tjack i. Har det något med saken att göra? Är så sjukt obehagligt!
Citera
2019-07-25, 11:16
Medlem
tjena! tog ganska mycket E förra fredagen. Tog en esh vid 1.30 men blev inte alls så eshad som jag ville trots att den eshen skulle vara stark. Jag tar en till 3-4h efter, dock händer inget alls efter den andra heller.

Har nu haft rejält med halsont sedan måndag/tisdag och undrar om detta är normalt och när det brukar gå över isf? Undrar också om jag ligger i riskzon för serotonin syndrom :/

Extremt tacksam för svar och hjälp!

X
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in