Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-14, 20:20
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimwhite
Någon som vet hur mdma-ruset påverkas av bruk av katinoner? Har inte tagit md sedan november 2020 och har sedan dess kört en del sk. "kriss", antagligen 3cmc men säkert även 4cmc och annat.

Med mdma vill man ju vänta ett par månader mellan gångerna för att inte förlora magin. Jag har tagit det ganska lugnt men det har inte direkt varit månader mellan kriss-kvällarna. Säg att det rört sig om 0.5-1.5 g per gång, ibland någon veckas mellanrum. Två dagars mellanrum vid ett tillfälle.

Är lite orolig att jag sabbat det underbara md-ruset. Någon som vet?

Kan absolut tänka mig att det finns en viss risk för detta då båda drogerna påverkar serotoninet.

Sen om du har sabbat MD-ruset eller inte är omöjligt att svara då det är högst inviduellt när det händer.
Citera
2021-08-25, 23:13
Medlem
Kan man lägga sina kristaller i en drink och röra om tills det löser upp sig och sen bara dricka ? Eller är det bäst att krossa de och sen lägga de i en tom kapsel?

Sen undrar jag om det är svårt och få upp kuken vid sex under ruset?
Senast redigerad av Halv8hosmig 2021-08-25 kl. 23:20.
Citera
2021-08-26, 09:10
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Kan man lägga sina kristaller i en drink och röra om tills det löser upp sig och sen bara dricka ? Eller är det bäst att krossa de och sen lägga de i en tom kapsel?

Sen undrar jag om det är svårt och få upp kuken vid sex under ruset?
Det funkar absolut att lägga i dricka men det brukar inte göra smaken bättre på drickan om jag säger så. Smaker riktigt illa. Ta det i en kapsel och fick din drink sin den är, det är mitt tips.
Ja... Potensen kan bli lite svajig.
Citera
2021-08-28, 14:15
Avstängd
Har en liten fråga av ren nyfikenhet! Vad kostar Xtazy-piller per styck i Amsterdam om man köper lite större mängd?
Citera
2021-08-29, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Har en liten fråga av ren nyfikenhet! Vad kostar Xtazy-piller per styck i Amsterdam om man köper lite större mängd?

Beror nog på vilka kontakter du har och vad som menas med lite större mängd. Jag har hört från vänner och bekanta att dom betalat 3-5 Euro per E när dom köpt 20-100st och då har dom inte direkt några bra kontakter.
Citera
2021-08-29, 23:28
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Köper du 100st så räkna med ca 4-5 euro per styck.
Citera
2021-08-31, 23:10
Medlem
Elikos avatar
Citat:

Känner du någon så är 25-35kr ett bra riktpris(200mg+). Men ska du smuggla det till Sverige så blir det inte många kronor dyrare att köpa det inrikes.
Citera
2021-09-03, 17:42
Medlem
Hej, skulle det vara farligt ifall jag tog antingen 300mg(sägs så) E eller typ 0.4mg MDMA ikväll runt 20 ifall jag intog amfetamin typ 200mg(dåligt skit) vid 09?
Citera
2021-09-05, 23:05
Medlem
Kör rena grejer dvs Mdma kristaller annars rör inte andra syntetiska skit bara för ni inte har råd.

Man slår sig i pannan varenda gång när folk som inte ens läst på tar skit utan o veta vad det är såsom Tjack eller E piller. De har blandad med all skit man kan tänka sig.

Sen förstår jag om ni är missbrukare/pundare och inte har råd.
Citera
2021-09-06, 13:11
Medlem
Fishurs avatar
Tjenare.

Är totalt noob och har väldigt dålig koll på hur MDMA funkar. Så har lite frågor som jag tänkte ställa här i hopp om att nån snäll och kunnig person kunde svara på 😁

1. Har lyckats bli beroende av Lyrica. Tar runt 1g dagligen men brukar bryta nån dag typ per vecka/varannan vecka med amfetamin. Funkar det att ta MDMA mot avtändning på Lyrica? Tjack funkar ju tex utmärkt.

2. Är MDMA nåt man kan tex sitta och lira dator på? Även där fungerar ju tjack väldigt bra 😁

3. Hur länge sitter effekten i och fungerar det som många andra droger att man kan fylla på efter en viss tid osv?

4. Läste att antidepressiva preparat ej va en hit ihop med MDMA. Jag gick i 3 års tid på en antidepp som heter Voxra och som jag tror går under SDRI preparat. Dock har jag ej tagit det på typ 5 månader. Tror ni att det har nån påverkan nu på MDMA om jag tar det?

Anledningen till att jag inte bara fortsätter att köra amfetamin ibland är egentligen bara att jag vill pröva nåt nytt och vill helst varva med lite olika substanser emellanåt 😁.

Va inte meningen att skriva en uppsats men nu blev det så. Haha. Hoppas ni orkade läsa. Sköt om er
Senast redigerad av Fishur 2021-09-06 kl. 13:48.
Citera
2021-09-06, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
Tjenare.

Är totalt noob och har väldigt dålig koll på hur MDMA funkar. Så har lite frågor som jag tänkte ställa här i hopp om att nån snäll och kunnig person kunde svara på 😁

1. Har lyckats bli beroende av Lyrica. Tar runt 1g dagligen men brukar bryta nån dag typ per vecka/varannan vecka med amfetamin. Funkar det att ta MDMA mot avtändning på Lyrica? Tjack funkar ju tex utmärkt.

2. Är MDMA nåt man kan tex sitta och lira dator på? Även där fungerar ju tjack väldigt bra 😁

3. Hur länge sitter effekten i och fungerar det som många andra droger att man kan fylla på efter en viss tid osv?

4. Läste att antidepressiva preparat ej va en hit ihop med MDMA. Jag gick i 3 års tid på en antidepp som heter Voxra och som jag tror går under SDRI preparat. Dock har jag ej tagit det på typ 5 månader. Tror ni att det har nån påverkan nu på MDMA om jag tar det?

Anledningen till att jag inte bara fortsätter att köra amfetamin ibland är egentligen bara att jag vill pröva nåt nytt och vill helst varva med lite olika substanser emellanåt 😁.

Va inte meningen att skriva en uppsats men nu blev det så. Haha. Hoppas ni orkade läsa. Sköt om er

Jag har fått epilepsianfall när jag blandat mdma och lyrica så ta det försiktigt!
Citera
2021-09-06, 14:22
Medlem
Fishurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallemaan
Jag har fått epilepsianfall när jag blandat mdma och lyrica så ta det försiktigt!

Hmmm tack för varningen. Men tog du det ihop samma dag eller? Har ju inga planer på att ta det ihop samtidigt utan att jag hade tänkt att jag tar en dag helt utan Lyrica och istället tar mdma och sen dagen efter det Lyrica igen.

Visserligen har jag ju säkert Lyrica kvar i systemet när jag tar mdma så sett. Men som sagt så är jag inte så insatt i det så därför jag hör lite med folk 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in