Citat:
Jag har bevisligen beslagit dig med lögner flera gånger. Nej, varför skulle du ha gjort det? Min poäng var att du i inlägget jag svarade på hänvisade till Sjörén som bärare av fakta i ett citat som passade din tes, men i samma inlägg avfärdade du väljarflödet från KD till C som en “skröna”. Då det var just denne Sjörén som var källan till sagda KD>C-flöde påtalade jag din spännande selektivitet i när Sjörén ömsom används som trovärdig källa, ömsom som upphovsman till “skrönor”. Detta framgick tydligt av inlägget, men din träskallighet upphör aldrig att förvåna.
Lille tuffe korgosse, jag har inte ljugit om någonting i sammanhanget och att du skulle ha beslagit mig med lögn är i sig en lögn. Att jollra om “lögner” är bara ditt patetiska sätt att skydda dig när du är trängd och svarslös, vilket verkar vara ditt normaltillstånd numera. Talande nog sker det alltid i form av diffusa hänvisningar till ‘posthistorik’ som du håller tummarna för att ingen ska orka gå till botten med.
Apropå saker som undviks tycker jag för övrigt det är fascinerande att exakt ALLA ni som krampaktigt driver “abortfrågan gjorde inget, anhöriginvandringen var allt”-linjen systematiskt undviker att ta i valanalysen från SD ens med en tio meter lång pinne. Så fort den kommer på tal hör man snabba fotsteg försvinna bort i fjärran och sen återstår bara tystnad.
Det är lätt att förstå varför det är så besvärande för er:
1) Källan är SD själva så ni kan inte skylla på PK-propaganda.
2) SD:s valanalys bevisar att blotta misstanken om att partiet vill gå in och göra abortlagstiftningen mer restriktiv kan resultera i en massflykt av flera procentenheter väljare på bara några dagar i slutet av en valrörelse, trots att partiet sedan länge är kända för att dra åt det konservativa hållet i frågan. Alltså precis vad som hände KD.
3) Den snabba massflykten från SD pga abortfrågan skedde från ett parti med mycket skarpare invandringskritisk profil än KD, vilket bevisar att abort kan väga tyngre än invandringen även för väljare som lägger mycket större vikt vid restriktiv invandringspolitik än vad KD-väljarna gör. Därför faller det på sin orimlighet att KD inte skulle kunna tappa flera % över abortfrågan när SD bevisligen gjorde det.
Lille tuffe korgosse, jag har inte ljugit om någonting i sammanhanget och att du skulle ha beslagit mig med lögn är i sig en lögn. Att jollra om “lögner” är bara ditt patetiska sätt att skydda dig när du är trängd och svarslös, vilket verkar vara ditt normaltillstånd numera. Talande nog sker det alltid i form av diffusa hänvisningar till ‘posthistorik’ som du håller tummarna för att ingen ska orka gå till botten med.
Apropå saker som undviks tycker jag för övrigt det är fascinerande att exakt ALLA ni som krampaktigt driver “abortfrågan gjorde inget, anhöriginvandringen var allt”-linjen systematiskt undviker att ta i valanalysen från SD ens med en tio meter lång pinne. Så fort den kommer på tal hör man snabba fotsteg försvinna bort i fjärran och sen återstår bara tystnad.
Det är lätt att förstå varför det är så besvärande för er:
1) Källan är SD själva så ni kan inte skylla på PK-propaganda.
2) SD:s valanalys bevisar att blotta misstanken om att partiet vill gå in och göra abortlagstiftningen mer restriktiv kan resultera i en massflykt av flera procentenheter väljare på bara några dagar i slutet av en valrörelse, trots att partiet sedan länge är kända för att dra åt det konservativa hållet i frågan. Alltså precis vad som hände KD.
3) Den snabba massflykten från SD pga abortfrågan skedde från ett parti med mycket skarpare invandringskritisk profil än KD, vilket bevisar att abort kan väga tyngre än invandringen även för väljare som lägger mycket större vikt vid restriktiv invandringspolitik än vad KD-väljarna gör. Därför faller det på sin orimlighet att KD inte skulle kunna tappa flera % över abortfrågan när SD bevisligen gjorde det.
Ditt inlägg 190608.
(FB) Sverigedemokraterna i opinionsundersökningar
Citat.
Problemet för er i filterbubblan är bara att den 24:e så hade nyheten att KD skulle stötta regeringen om anhöriginvandringen inte ens gått ut än. Slut citat.
Vilket är en ren lögn. Som jag påpekade i följande inlägg.
Citat.
Nu ljuger du igen. Den tidigaste informationen jag hittar efteråt av nyheten att KD skulle rösta med regeringen kom 190524 klockan 08,35. På twitter av Hanif Bali. Så visst var nyheten ute. Det är bara att läsa innantill. Och vilka har störst anledning/intresse att följa honom. Jo, moderater. Slut citat.
Följande inlägg av dig mot mig är talande. ¨
Citat.
Du är verkligen sällsynt jävla dum i huvudet på ett sätt som genuint äcklar mig. Slut citat.
Det som äcklar mig är lögnare som går till personangrepp när argumenten tar slut. Som i ditt fall. Jag kommer aldrig att sänka mig till din negernivå.
Vill du ha fler bevis för dina lögner så är det bara att säga till. Källan är rik. Alltså din egen posthistorik. Jag återpostar gärna.
Senast redigerad av Mentapesola 2019-06-29 kl. 14:03.
Senast redigerad av Mentapesola 2019-06-29 kl. 14:03.