Citat:
Ursprungligen postat av
Flickfotograf
Vi kommer inte längre för att du varken har djup eller bredd att vidga dina vyer.
Du är fast i dina narrativ och jag för egen del är glad att den tunna fernissa av förståelse som du smetade omkring med äntligen helt har fallit.
Jag har inga som helst illusioner om att vi nånsin skulle närma oss varandra och nå någon konsensus. Du är alldeles för investerad i det offentliga SVT-narrativet av feminism, oavsett vad du bekänner dig till privat.
Detta inlägg kan gå till historien som bristande självinsikt på print. Herregud, hur borta kan man vara?
Först och främst, jag tittar i princip aldrig på SVT. Så det kan du glömma.
Du har helt uppenbart inte en aning om hur du själv är att diskutera med, hur du gör varje konversation omöjlig, samt hur verklighetsfrånkoppplad du förefaller i det mesta du skriver. Dessutom lider du av ett inbitet kvinnohat, så pass inbitet att du inte märker det.
Nu har du dock slagit sista spiken i kistan. Jag gör en Merapi och slutar helt enkelt svara dig. Det spelar liksom ingen roll om det så är två eller tre personer kvar här att diskutera med, hellre färre användare än konstant fördummande konversationer som inte leder någonstans förutom till tjafs, halmgubbar och trams.
Lycka till med din fortsatta propagandaspridning om hur män är de stora offren i samhället. Om de får höra det tillräckligt många gånger kanske de tror på det!
Hälsn. Moment 22