Citat:
Jag har tittat närmare på psykfallet Emilio Ingrosso. Postade precis fyra inlägg om Emilio i den första hatgrupp-tråden.
(FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - kändisar och bedragare bland medlemmarna
Osäker på om vi förväntas diskutera medlemmarna i alla fyra trådarna, eller om vi enbart ska posta i den här tråden. Om detta inlägg ligger i fel tråd, så får moderatorerna gärna flytta inlägget till rätt tråd.
"Exmaken misshandlade henne inför barnen och kallade henne hora - sedan kom dödshoten. Igår åtalades Emilio Ingrosso misstänkt för terrorn mot Pernilla Wahlgren. Enligt en anhörig har hon blivit misshandlad under 14 år."
"I bostaden fanns deras två gemensamma barn och ytterligare ett barn. Emilio har, enligt förundersökningen, utdelat flera örfilar i ansiktet på Pernilla. När hon försökte skydda sig med sina händer spottade han henne flera gånger i ansiktet och vräkte omkull henne."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/e1ML1y/misshandlad-i-fjorton-ar
"Emilio: Jag är nöjd med domen"
"Emilio Ingrosso säger sig vara nöjd med domen och straffet med böter på 7 000 kronor."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9m37zr/emilio-jag-ar-nojd-med-domen
"Emilio Ingrosso ångrar inte dödshoten"
"- Nej, jag kan inte ångra mig om en människa massakrerar mina barn. Man måste förstå att medier tog fram mig som en Falconetti. Varför hotet kom till är det ingen som har frågat, säger han."
"Är det inte problematiskt att blanda in era barn på det viset som du gör i boken?
– Hon har ju själv haft med barnen, så varför skulle det vara problematiskt?"
https://www.metro.se/nyheter/emilio-ingrosso-angrar-inte-dodshoten-3UexH6rSvl
Här är några av Emilios hot som spelades in av Pernilla Wahlgren och finns i polisens förundersökning (Stockholms tingsrätt, mål B 29634-05).
"Jag ska knulla din jävla kille i arslet, fattar du det? Jag ska döda honom en dag, hajar du det?"
"Jag ska döda dig också och din jävla familj!"
"Det ska du bara veta din jävla hora! Fattar du det."
"Polisanmäl mig nu Gör det, gör det nu! Gör det nu! Lika snabbt som du gör det så ska jag döda dig och din familj! Och din jävla äckliga horunge till man"
"Och polisanmäl mig, och du ska få se när jag dödar er allihopa samtidigt, å jag skämtar inte den här gången! Säger du en gång till att jag är en jävla psykopat, i närheten av mig eller till mina barn eller till mina vänner, och jag får reda på det, då dödar jag dig, fattar du det!? Du fuckar inte med mig! Har du fattat det!?"
"Du ska få ett sånt helvete med mig, jag bara säger det! "
"Du har inte haft något helvete, du ska få ett helvete med mig! Varje gång jag ser din kille ska jag slänga fem-sex killar på honom, slå sönder bitar, bara så att du vet det!"
"Jag har lejt folk som ska komma upp från Italien och knäppa Joachim. Jag kommer att klippa dig och din snubbe och ta tolv års fängelse."
Osäker på om vi förväntas diskutera medlemmarna i alla fyra trådarna, eller om vi enbart ska posta i den här tråden. Om detta inlägg ligger i fel tråd, så får moderatorerna gärna flytta inlägget till rätt tråd.
"Exmaken misshandlade henne inför barnen och kallade henne hora - sedan kom dödshoten. Igår åtalades Emilio Ingrosso misstänkt för terrorn mot Pernilla Wahlgren. Enligt en anhörig har hon blivit misshandlad under 14 år."
"I bostaden fanns deras två gemensamma barn och ytterligare ett barn. Emilio har, enligt förundersökningen, utdelat flera örfilar i ansiktet på Pernilla. När hon försökte skydda sig med sina händer spottade han henne flera gånger i ansiktet och vräkte omkull henne."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/e1ML1y/misshandlad-i-fjorton-ar
"Emilio: Jag är nöjd med domen"
"Emilio Ingrosso säger sig vara nöjd med domen och straffet med böter på 7 000 kronor."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9m37zr/emilio-jag-ar-nojd-med-domen
"Emilio Ingrosso ångrar inte dödshoten"
"- Nej, jag kan inte ångra mig om en människa massakrerar mina barn. Man måste förstå att medier tog fram mig som en Falconetti. Varför hotet kom till är det ingen som har frågat, säger han."
"Är det inte problematiskt att blanda in era barn på det viset som du gör i boken?
– Hon har ju själv haft med barnen, så varför skulle det vara problematiskt?"
https://www.metro.se/nyheter/emilio-ingrosso-angrar-inte-dodshoten-3UexH6rSvl
Här är några av Emilios hot som spelades in av Pernilla Wahlgren och finns i polisens förundersökning (Stockholms tingsrätt, mål B 29634-05).
"Jag ska knulla din jävla kille i arslet, fattar du det? Jag ska döda honom en dag, hajar du det?"
"Jag ska döda dig också och din jävla familj!"
"Det ska du bara veta din jävla hora! Fattar du det."
"Polisanmäl mig nu Gör det, gör det nu! Gör det nu! Lika snabbt som du gör det så ska jag döda dig och din familj! Och din jävla äckliga horunge till man"
"Och polisanmäl mig, och du ska få se när jag dödar er allihopa samtidigt, å jag skämtar inte den här gången! Säger du en gång till att jag är en jävla psykopat, i närheten av mig eller till mina barn eller till mina vänner, och jag får reda på det, då dödar jag dig, fattar du det!? Du fuckar inte med mig! Har du fattat det!?"
"Du ska få ett sånt helvete med mig, jag bara säger det! "
"Du har inte haft något helvete, du ska få ett helvete med mig! Varje gång jag ser din kille ska jag slänga fem-sex killar på honom, slå sönder bitar, bara så att du vet det!"
"Jag har lejt folk som ska komma upp från Italien och knäppa Joachim. Jag kommer att klippa dig och din snubbe och ta tolv års fängelse."
Och det är alltså denna man som Bianca och Benjamin idoliserar så.
Undrar om det finns motstycke inom svensk parafiliehistoria - alls. Om det finns någon familj som lyckats smutsa ned sitt familjeträd så mycket att fadern är pedofil och narcissist - likt

Varför i helvete har man liksäckar hemma...? Har själv blivit utsatt för hot av skelettgänget upprepade gånger. Skrattretande hot. Skelettkvinnan har enligt ”redaktören” en övermänsklig förmåga att analysera text och på så sätt koppla ihop anonyma internetkonton med fysiska personer. Min identitet är tydligen känd sedan år tillbaka. Har åtminstone förväntat mig lite kul julkort från skelettgänget, men icke
De har även i åratal lovat sina trogna följare att publicera min och andras verkliga identitet. Vad väntar dom på?? Kamelfittan var en av de värsta hatarna, de skulle ”clusterfucka” mitt liv. De skulle ”skicka hem personer” till mig, men de har svängt till att Kamelfittan är obetydlig och inte mödan värd att publicera. Humor