Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-05, 00:00
  #1
Medlem
Joels-bitars avatar
Hela historian började med att jag satt och skratta så jag grät,
Läste om denne Joel Rapo och alla gäng han starta, gick ur. starta igen.om och om igen,
Samtidigt som han befinner sig på inspärrad på en rättspsykiatrisk klinik.

Mina tankar började cirkulera runt denne person och tänkte se hur lätt denna joel är att få med i ett gäng.
Precis här startar jag gänget Crime-dragons söker på google hittar en passande drake, Jag valde en drake, pga att dom endast existerar i sagornas värld.

Nu måste jag skaffa mig en nyidentitet, Vad ska jag heta börjar tänka så tog jag namnet från en känd person Raffa det kan jag ju inte kalla mig för kom jag på, så då fick jag ta det baklänges mitt namn Blev Affar Bahua president för crime-dragons.

Nu var det bara fixa en mail gjort, Facebook så där hmm,Nu måste jag fixa vänner så inte Joel tror att jag skojar med honom, Trycker på alla vänskaps förfrågningsknappar jag hittar,Dom accepterar min vänskap, tack gode gud du är på min sida nu.

Då så nu inleds operation Draken
Hitta ett ex antal av denna Joel Rapo var bara chansa och trycka på en av dom, Hade knappt skickat iväg vänförfrågan innan röda aviserings knappen lös med sitt röda sken, Jackpot...

Nu är Affar och joel vänner,Går snabbt in å kollar hans logg om det verkligen kan vara han, Yes allt är så rörigt så det måste vara han kan inte vara någon annan. Pling säger chatten
Vem ? Jag får ett glatt leende på mina läppar yes nu har jag Joel som i en tvångströja..
Citera
2012-10-05, 00:01
  #2
Medlem
Joels-bitars avatar
Här kommer hela chatten från Tisdag 121002: Eskilstuna sweden är Joel Rapo..

Citera
2012-10-05, 00:02
  #3
Medlem
Joels-bitars avatar
här kommer fortsättningen



Nu kommer Onsdag 121003 då chattade vi oxå

Nu kommer Torsdag 121004
Här tar det en helt ny vändning. Joel är inne en stund bara på dagen sen kommer han in i ca en kvart på kvällen han skrev att han var trött hade svårt å sova natten tills i dag, Men vad fan jag vill bara ha mina sista pusselbitar som visar vilken skev värld han lever i,

Det joel skriver ger hela operation Draken en ny mening jag måste tänka snabbt vad hade Raffa gjort? Jag går in igen som rollen som Affar bahur president av Bic-dragons.
Kollar om vice president joel skrev fel som vanligt, Nej, det gjorde han inte han hade skrivit rätt. jag skulle bli kontaktad av en kille med namn alexander som ville bli medlem i Bic dragons

Chatten mellan mig och joel rapo:

Citera
2012-10-05, 00:04
  #4
Medlem
Joels-bitars avatar
här kommer fortsättningen från chatten



Nu kommer Onsdag 121003 då chattade vi oxå

Nu kommer Torsdag 121004
Här tar det en helt ny vändning. Joel är inne en stund bara på dagen sen kommer han in i ca en kvart på kvällen han skrev att han var trött hade svårt å sova natten tills i dag, Men vad fan jag vill bara ha mina sista pusselbitar som visar vilken skev värld han lever i,

Det joel skriver ger hela operation Draken en ny mening jag måste tänka snabbt vad hade Raffa gjort? Jag går in igen som rollen som Affar bahur president av Bic-dragons.
Kollar om vice president joel skrev fel som vanligt, Nej, det gjorde han inte han hade skrivit rätt. jag skulle bli kontaktad av en kille med namn alexander som ville bli medlem i Bic dragons

Chatten mellan mig och joel rapo:

__________________
Senast redigerad av Joels-bitar 2012-10-05 kl. 00:06. Anledning: dubbel post
Citera
2012-10-05, 00:11
  #5
Medlem
Joels-bitars avatar
Här kommer chatten mellan mig och alexander eliasson-bergly


Efter chattandet med alexander är min första tanke: vad fan va det där.
jag fick även en liten känsla om att det kunde vara joel själv bakom det där namnet...
fick hålla fingrarna i styr flera gånger för att inte tramsa iväg, han må vara 18 år men ack så rolig att driva med, Just nu funderar jag på hur långt jag kan gå i drivandet och snokandet om dom? jag är ju iaf Affar presidenten över bic-dragons.
1 timme efter chatten med alexander plinga det till i chatten igen tog på mig rollen direkt som affar och börja åter igen chatta med joel rapo, Under chattens gång märker jag hur egocentrisk han är svarar inte på frågor som inte gäller honom själv ställer inga mot frågor. dax att köra slut på operation draken.

Sista chatten med Joel rapo


__________________
Senast redigerad av Joels-bitar 2012-10-05 kl. 00:24. Anledning: saknas en spolier
Citera
2012-10-05, 00:13
  #6
Medlem
Joels-bitars avatar



Självklart har jag printat allt ska bara få ihop allting är lite arbete kvar.

Så det jag har kommit fram till efter ha suttit tre kvällar på raken och snackat med denne gök
är att organiserad brottslighet inte är dennes mans kall i livet visst det är inte ens en 30 minuter sen sissta chatt bokstaven skrevs men kan tänka mig att han just nu ligger fastspänd i sängen mohaha
Citera
2012-10-05, 00:24
  #7
Medlem
Chevrons avatar
Humor, kanske? För det var ju detta.

"tok-Danne"
Love it.


Är det Karsudden de opererar från? Finns väl inte mycket annat i Katrineholm, men svängdörr har de väl ändå inte (tillgång till Facebook)?
Citera
2012-10-05, 00:25
  #8
Medlem
usb3s avatar
Diskuteras om det ska tryckas upp klubb-jackor:
Citat:
-ja i vinter måste vi ha det annars blir vi sjuka haha

Flyktplaner från permissionen:
Citat:
-okej tänkte så här. så att vi klarar oss jag tar bort baksätet sen bygger jag en skärm så när du som är så jävla lång sitter på golvet så ser det ut som att du är liten skärmen ska förestella en barnstol upp till sen har du bara en mössa på dig sen är saken klar vad tror du om det

-snuten kommer tro att du är ett barn

-haha, bra tänt

Epic
fan suttit och garvat i flera minuter nu...
Citera
2012-10-05, 00:26
  #9
Medlem
Noklips avatar
Haha denna borde ju ligga i Humor-kategorin istället
Citera
2012-10-05, 00:26
  #10
Medlem
Tycker lite synd om grabben. Man kan tänka sig att han inte har alla hästar i stallet då han sitter på rättpsyk. Nu har du manipululerat han till den grad att han kallar dig bror och dylikt. Pekar och skrattar du när du ser ett cp på stan också eller?
Citera
2012-10-05, 00:28
  #11
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chevron
Humor, kanske? För det var ju detta.

"tok-Danne"
Love it.


Är det Karsudden de opererar från? Finns väl inte mycket annat i Katrineholm, men svängdörr har de väl ändå inte (tillgång till Facebook)?

japp han sitter i sitt isoleringsrum med sin dator å planerar allt
just nu är dom 3 medlemar joel president alexander är prov medlem, sen någon simon som bara är support
Citera
2012-10-05, 00:31
  #12
Medlem
DallasSkullss avatar
Hahaha ja jävlar, blev klar ganska snabbt över att det var trolleri men en eloge för din driftighet och verkligen dragit ner byxorna på den "organiserade" brottsligheten.
Det kan tyckas lite Off Topic men fan måste säga att det är ju faktiskt stor del av de gäng som representeras av dylika knaster, visst inte som sitter inne på Rättspsyk men mycket väl lär hamna där.

Snyggt jobbat och hatten av.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback