2019-06-22, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Han var ju med Anna och "red" på en stackars häst som någon lånat ut till honom, så hur allergisk kan han vara egentligen? Anna ljuger väl om det också.

Både sonen och maken är pälsdjursallergiker enl Anna i flera livesändningar. Roberto är även skaldjursallergiker enl henne.
Citera
2019-06-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Både sonen och maken är pälsdjursallergiker enl Anna i flera livesändningar. Roberto är även skaldjursallergiker enl henne.
Men vilka problem grannarna kan få om dom har lössläppta katter och hundar i detta skogsområde. Även möss har päls och jag tror det finns en och annan i omnejd. Hur tänkte dom där?
Citera
2019-06-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Som bäddat för ett sommarmord då Anna blivit galen där i skogen, Roberto får en soppa kokt på räkskal.
Citera
2019-06-22, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men vilka problem grannarna kan få om dom har lössläppta katter och hundar i detta skogsområde. Även möss har päls och jag tror det finns en och annan i omnejd. Hur tänkte dom där?

Det finns olika grader av allergi. Jag reagerar på katter om jag klappar och gossar med dem men finns de bara i rummet är det inga problem.

Skogsmöss eller sork tror jag knappast blir något problem. Dem har man inte som husdjur så han exponeras inte för dem på samma sätt
Citera
2019-06-22, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det finns olika grader av allergi. Jag reagerar på katter om jag klappar och gossar med dem men finns de bara i rummet är det inga problem.

Skogsmöss eller sork tror jag knappast blir något problem. Dem har man inte som husdjur så han exponeras inte för dem på samma sätt
Hur pass allergisk är toffeln? Kan dom ha en katt som fångar mössen? Frågan borde ställas till Book av den som får svar på bloggen. Ett mushår i maten kan bli katastrof om han är tillräckligt känslig.
Citera
2019-06-22, 17:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Hur pass allergisk är toffeln? Kan dom ha en katt som fångar mössen? Frågan borde ställas till Book av den som får svar på bloggen. Ett mushår i maten kan bli katastrof om han är tillräckligt känslig.

Ja vi kan nog konstatera att familjen ska bo i lägenhet och inte i ett hus på landet där allt från spindlar till älgar trivs och springer runt.
Citera
2019-06-22, 18:15
Medlem
Citat:
Den dagen Expressen eller någon annan seriös media visar bilder ska jag tro på dom. Hela Books tillvaro går ut på att klistra och klippa ihop bilder. Värre än Marjasin själv. Man har sett tapeter som varit avhuggna och ansiktsbilder som liknar hyn på Snövit själv. Kanske är därför dom flyttat till en stuga i skogen så ingen kan komma dit och kontrollera lögnerna. När det väl är äkta bilder så ser man en skål med Heinz vita bönor i tomatsås uppslafsat. Var är poolen som hon tar morgondopp i? Enligt Stoppa Pressarna.

Ja var är den omtalade poolen?
Citera
2019-06-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ja var är den omtalade poolen?
Kanske är det den som äldsta dottern sitter vid med getingmidja och en päronformad häck? Nej, den bilden var ju tagen för längre tid tillbaka och jag hoppas verkligen att det blir fler sådana bilder på Felicia. Oerhört sexig och man har ju sett vilken persikohy hon och mamsen har. Ögon som på porslinsdockor vilka liknar diamanter. Kan det vara på grund av dessa foton som dom inte vågar visa upp sig längre? Fläskhäng är nog vad badgästerna får se vid stranden om flodhästen tar sig dit.
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-06-22 kl. 18:43.
Citera
2019-06-22, 18:44
Medlem
Boopidoos avatar
På tal om lögner. Inte nog med att hon fejkar kommentarerna på sin blogg... även hennes Q&A innehåller frågor/kommentarer som hon sitter och skriver till sig själv. Patetiskt är bara förnamnet

Här en liten jämförelse. Den övre i Q&A för 3 dagar sen. Den undre i Q&A för 11 veckor sen.
Anna du måste skärpa dig - skaffa dig bättre koll

https://postimg.cc/gallery/ybrgtobu/
Citera
2019-06-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
På tal om lögner. Inte nog med att hon fejkar kommentarerna på sin blogg... även hennes Q&A innehåller frågor/kommentarer som hon sitter och skriver till sig själv. Patetiskt är bara förnamnet

Här en liten jämförelse. Den övre i Q&A för 3 dagar sen. Den undre i Q&A för 11 veckor sen.
Anna du måste skärpa dig - skaffa dig bättre koll

https://postimg.cc/gallery/ybrgtobu/

Om hon nu sitter och skriver till sig själv så jösses vad pinsamt 🙈. Vart gick det fel? Trasiga leksaker, taskig potträning eller vad fattas henne?! Hon behöver hjälp och hela familjen behöver omprogrameras, de är möjliggörare av Annas beteende. Tycker verkligen synd om barnen. Hon är deras mamma men maken, han har valt detta liv själv och har full möjlighet att gå där ifrån omedelbart.

Inte konstigt att barnen blivit osjälvständiga och missanpassade, Anna vill ha allt ljus, alltid stå i centrum och får hon inte det så jädrar då blir det drama! Stackars barn
Citera
2019-06-22, 19:36
Medlem
bilder från instagram på annas midsommar

https://postimg.cc/gallery/36418rnxm/
Citera
2019-06-22, 19:58
Medlem
Det råder eldningsförbud i Stockholms län, alltså även i Märsta. Såg på insta att herrskapet eldade för fullt i eldkorg mitt på altanen. Dårar! Grilla får man göra på egen tomt under stor försiktighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in