2019-06-18, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ixxe
Okej, men dem tog blodprov först, innan jag pissade. Förmodligen för de går ur sååå snabbt i blodet och dem inte visste hur länge de skulle ta till jag pissade... men sen sa han att dem skickar in iaf, men det tror jah bara dem sa!!

För de sa dem sist också och då kom de tillbaka negativt även fast jag hade de i blodet

Snälla nån som vet?
Citera
2019-06-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sappywhitelight
Sporadiskt rökande (någon gång varannan månad), men senaste 3-4 veckorna 3-4 ggr per vecka. Senast för 4 dagar sedan.
1) Klarar jag ett salivtest nu? Jag gissar på ”ja”.
2) Klarar jag ett blodprov nu? Jag gissar på ”ja”.
3) När borde jag klara ett urinprov?

Tack
Hjälper ju att säga mängd också, osv. Men skulle aldrig på världskartan tro att du är ren efter 4 dagar när du rökt 3-4ggr/v i 4 veckor.
Citera
2019-06-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Hjälper ju att säga mängd också, osv. Men skulle aldrig på världskartan tro att du är ren efter 4 dagar när du rökt 3-4ggr/v i 4 veckor.

Det rör sig nog om ungefär 2g över de 4 veckorna. På vilket sätt (vilka prov) är jag inte ren och när kan gissningsvis urin vara ren? Kan tillägga att jag är ca 180cm och väger ca 90kg och tränar inte ett skit.
Citera
2019-06-18, 19:28
Medlem
Citat:
Det rör sig nog om ungefär 2g över de 4 veckorna. På vilket sätt (vilka prov) är jag inte ren och när kan gissningsvis urin vara ren? Kan tillägga att jag är ca 180cm och väger ca 90kg och tränar inte ett skit.
2gram totalt???? Isåfall kanske på typ 1-3 dagar.
Citera
2019-06-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
2gram totalt???? Isåfall kanske på typ 1-3 dagar.

Ja totalt 2g eller max 2.5g - jag snålar..

Menar du att jag är ren piss-mässigt efter 1-3 dagar låter lite för bra för att vara sant?
Citera
2019-06-18, 21:00
Medlem
Citat:
Ja totalt 2g eller max 2.5g - jag snålar..

Menar du att jag är ren piss-mässigt efter 1-3 dagar låter lite för bra för att vara sant?
Om du har rökt 2-2.5g på 20ish röktillfällen så är jag nästan 100% säker att du är ren 7 dagar efter sista röktillfälle, om inte tidigare, du verkar ju inte ha speciellt mycket fett på kroppen heller.
Citera
2019-06-20, 06:42
Medlem
Hej, jag använde clean urin men fick ändå positivt svar på heroin någon som har teori om varför då de säger deras produkter ska fungera 100% men det är så att man tagit jonk? Det skickades på labb och var som sagt det syntetiska urinet som användes ändå säger de att det var positivt på det?
Citera
2019-06-20, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UsernameDenied
Hej, jag använde clean urin men fick ändå positivt svar på heroin någon som har teori om varför då de säger deras produkter ska fungera 100% men det är så att man tagit jonk? Det skickades på labb och var som sagt det syntetiska urinet som användes ändå säger de att det var positivt på det?
Dom ser ju ifall du använder syntetiskt eller riktigt urin i analyserna, så antingen är du så dum att du råkar pissa som vanligt eller så ville personalen jävlas med dig. Skulle säga att det lutar om alt1. 99.9%
Citera
2019-06-22, 09:26
Medlem
chesterwests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chesterwest
Hej,

Jag har intagit ca 3g Kokain utav hög kvalitet mellan 22/5 15:00 - 26/5 02:00. Samt 3mg Alprazolam (Ksalol) 25/5 01:00 - 06:00.

Jag kommer att lämna ett urinprov som kommer skickas på analys den 4/6 Kl 14:00. Det vill säga 9 dygn och 10 timmar.

Man, 70kg 180cm 27 år måttligt fysiskt aktiv. 5 månader utan några som helst droger innan 22/5.

Tänker jag logiskt kommer jag nog vara ren redan om 5 dagar, men ändå nojar jag på ett oskönt sätt. Behöver en second opinion!

Tack på förhand

Halloj, kör lite uppföljning på detta ärende och hoppas någon kan dra nytta av informationen. Jag lämnade prov hos missbruksvården 10 dygn efter 3g kokain & 3mg alprazolam (ksalol). Dom nämnde inget om det här alls när jag var där nu senast, så jag antar att jag var grön!
Citera
2019-06-22, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chesterwest
Halloj, kör lite uppföljning på detta ärende och hoppas någon kan dra nytta av informationen. Jag lämnade prov hos missbruksvården 10 dygn efter 3g kokain & 3mg alprazolam (ksalol). Dom nämnde inget om det här alls när jag var där nu senast, så jag antar att jag var grön!
Det är klart att du är ren efter 10 dygn... Du hade kunna smälla i dig 10mg alpra och ändå varit ren.
Citera
2019-06-23, 19:45
Medlem
Jaggermeisters avatar
Klonazolam lär synas på ACL stickan va? O inte bzo?
Där jag lämnar UP har dom ej ACL stickan, endast bzo. Nån som vet ang Klonazolam?
Citera
2019-06-23, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Klonazolam lär synas på ACL stickan va? O inte bzo?
Där jag lämnar UP har dom ej ACL stickan, endast bzo. Nån som vet ang Klonazolam?
På nyare prodiagnostics stickor är ACL testet "insatt" i benso testet har jag för mig, men kan ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in