Så i onsdags, den 12/6, blev jag tagen på urinprov på jobbet. Stickan visade att jag torskade på THC, Benzo och tjack. Sen fyllde hon upp tre provrör, ett till varje påträffad substans antar jag? För att skicka på analys.
Det var någon som sa till mig att dom skickar på analys, dels för att verifiera resultatet, men även för att kolla hur höga koncentrationerna var. För jobbet vill nämligen att jag pissar tills jag är helt ren.
Så nästa gång så kommer dom bara, (antagligen använda sticka först ändå,) men sen skicka tre rör av samma typ som första gången för att kolla att koncentrationerna av respektive ämnen inte har ökat? Och så vidare tills jag är helt ren?
Meeeen... Det jag ändå oroar mig för lite är att dom ska göra en ny analys på allt, eller ja på mycket mer iaf. För att se så jag inte stoppat i mig något ytterligare sen sist? Är det en möjlighet eller är jag bara nojig?
Just nu så sitter här med lite lyrica som jag gärna skulle vilja ta för att bli av med min ångest osv. Vågar jag det tror ni? Jag menar varför skulle dom testa för lyrica helt plötsligt liksom. Eller kör dom pisset i nått slags snabbtest och så kanske pregabalin hoppar upp där helt plötsligt? Jag tänker för mycket nu asså, snälla hjälp mig!
Sen vet jag inte ens när jag måste pissa igen men troligtvis tidigast på onsdag. Hur länge sitter Lyrica ens i?
Tack för svar!