2018-10-09, 02:02
Medlem
jagfunderars avatar
Nu gjorde jag om testet, precis som testet innan fick jag två röda streck, en stark/tydlig och en svag. Det ska vara negativt. Jag som missförstod och trodde att svagt streck = positiv. Ska tydligen vara skitsamma hur svag streck nr2 är, syns den så är testet negativt.

Ett positivt test visar bara ett streck, aldrig mer.
Citera
2018-10-09, 11:06
Medlem
Spelar det någon roll om man röker grönt eller brunt gällande spårtider och hur länge det sitter i kroppen? Eller är det sak samma thc som thc?
Citera
2018-10-09, 23:33
Medlem
vinnarskalles avatar
Hur lång tid tar det från att man har tagit ett bloss tills att de syns i ditt urin?
Citera
2018-10-10, 00:21
Medlem
Gjort saliv test där jag blev positiv på MDMA Kokain och Tramadol ochjag har inte tagit något av dom på flera månader hur är det möjligt? Det skickas genom prodiagnostics och hon som tog provet sa att det är omöjligt att det är fel och ville inte skicka om provet.
Citera
2018-10-10, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskalle
Hur lång tid tar det från att man har tagit ett bloss tills att de syns i ditt urin?
När du har pissat ut ditt rena piss kommer det synas, skulle dock inte tro att ett bloss syns. Iallafall inte på 50ng/ml och över.
Citera
2018-10-10, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daname0504
Gjort saliv test där jag blev positiv på MDMA Kokain och Tramadol ochjag har inte tagit något av dom på flera månader hur är det möjligt? Det skickas genom prodiagnostics och hon som tog provet sa att det är omöjligt att det är fel och ville inte skicka om provet.
Om det skickades på analys så kan det inte vara fel, om dom inte blandade ihop ditt och någon annans salivprov, om det bara var snabbtest så måste dom skicka det på analys om du nekar till användning.
Citera
2018-10-10, 15:39
Medlem
jagfunderars avatar
Fick många negativa resultat, köpte ferle’s test och testade mig själv för Subutex idag. Är 8 dagar ren från ett bruk om 1mg/dag.

Testade positivt.

Förstår ingenting. Både hade cut-off på 10ng/ml

Tog 2g Kratom igår. Kan det vara boven?
Citera
2018-10-11, 16:42
Medlem
jagfunderars avatar
Då var det dags imorgon, testas för Buprenorfin, kommer då ha varit helt ren i 10 dagar (240 timmar) från ett bruk om 0.5mg/1mg om dagen, i ca 1 månad.

1. Tror ni jag klarar mig?
2. Testas urinen i labb även om stickorna visar negativt?
3. Testat urinen i labb om ett av strecken är svagt, dvs negativt men svagt streck?
Citera
2018-10-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagfunderar
Då var det dags imorgon, testas för Buprenorfin, kommer då ha varit helt ren i 10 dagar (240 timmar) från ett bruk om 0.5mg/1mg om dagen, i ca 1 månad.

1. Tror ni jag klarar mig?
2. Testas urinen i labb även om stickorna visar negativt?
3. Testat urinen i labb om ett av strecken är svagt, dvs negativt men svagt streck?
Drick massa vatten, och vart testas du?
Citera
2018-10-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Om det skickades på analys så kan det inte vara fel, om dom inte blandade ihop ditt och någon annans salivprov, om det bara var snabbtest så måste dom skicka det på analys om du nekar till användning.

Har sökt så in i h*lvete efter svar ang dom där salivproven som skickas på analys, verkar ju verkligen inte stämma med dom vanliga detektionstiderna. Hur f*n är det ens möjligt att kunna spåra ex kokain i veckor efter intag ?! Är det alla test som skickas på den här analysen eller tar man ett prov med ”snabbsticka” först, o vid positivt resultat skickas det vidare till ”djupanalys” ? Hur funkar det ??Någon som vet ?!?!
Citera
2018-10-12, 00:16
Medlem
jagfunderars avatar
Citat:
Drick massa vatten, och vart testas du?
Körkortsmottagning i Stockholm!
Citera
2018-10-12, 00:41
Medlem
vinnarskalles avatar
Citat:
När du har pissat ut ditt rena piss kommer det synas, skulle dock inte tro att ett bloss syns. Iallafall inte på 50ng/ml och över.

Röker ungefär 1 gång i veckan, hade ej rökt på 1&en halv vecka typ.

Därefter rökte jag ungefär 5 halvhjärtade bloss med en vän.

15 min senare åkte jag in på piss, snabbtestet visade negativt, men de skickades på analys.
Väger runt 65kg men över 170 lång, tror du jag åker dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in