2019-06-20, 06:58
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Varför skapar man forum (/qresearch/, /v/qrv mm) där följarna kan diskutera fritt utan risk för censur? På vilket sätt förlamar detta följarna?

”2f. Of course the only place the Pied Piper will lead them is exactly where the Pied Piper wants to take them. Not where the audience wants to go.”
https://twitter.com/Suzi3D/status/1000064268077883392

”Limited hangout” och ofarligt för Trump Administrationen.
Men det jag menar främst med förlamande konsekvenser är hur dess anhängare, som är amerikanska patrioter, nu lutar sig tillbaka och ”Trust the Plan” oavsett vad Donald Trump och hans neocon regering gör. Det anser man vara ”4D Chess”

Citat:
Även om jag inte litar på Kushner tror jag att målet med rörelsen är att frige världen från korruption. Kushner är en bricka i spelet, inget mer.
Kushner hade en mycket stort finger med i spelet varför Trump vann valet och flertalet Psyops har skett genom israeliska fd Mossad grupper såsom PSY-Group och Black Cube mfl.

Vad är det du tror Qanon ska genomföra?
Som videon ”The Plan to Save the World” av Joe Masepoes?

Citat:
Har du ställt dig frågan om Trump's agerande lett till en mer eller mindre fri värld? Har du jämfört resultatet han har åstadkommit med andra presidenter?
Han är den mest Pro-Sionistiska president USA någonsin haft och i bakfickan på Sheldon Adelson och Netanyahu och ger dem bokstavligen precis allt de vill ha, vallöftena till dem infrias, men inte till amerikanska folket.

Nu är han påväg att leda världen in ett förödande krig med Iran, som även Qanon visat sitt stöd för, något som men största sannolikhet lär utvecklas till ett tredje världskrig om det drar igång.
De spelar ingen roll vilken som är President de blir samma politik ändå.

Hur menar du att världen är friare idag då?

Citat:
Det stämmer. Denna operation skiljer sig dock på en viktig detalj: den förespråkar fritt, kritiskt tänkande och efterforskningar.
Inom ramen för där de inte kan skada utan öka stöder till Trump, en Pied Piper Pussel Operation

Citat:
Kan du identifiera dessa psyops, data-mining och hur dom användes för att få Trump att vinna valet? Hur användes detta för att vinna röster? Är det olagligt att använda insamlad data för att försöka vinna röster? För att övertyga andra om din ståndpunkt lär du behöva precisera dig mer.
Ja det kan jag göra, men jag har ont om tid nu och skriver från mobilen. Vad de gjorde är inte olagligt men högst omoraliskt, speciellt när han inte planerades att genomföra det.
Här en kort video från CNN där de förklara hur de gjorde, men då var Ryss fixeringen som störst och Cnn sa bara ”wow” innan de gick vidare till skylla på Putin igen https://youtu.be/So93QSsJBLk

Men ska ge dig mer info om Cambridge Analyctica, Black Cube och PSY-Group senare.
Finns hyfsat med info online. De här är sionistiska frimurare de kommer inte befria världen från korruption och jag förstår inte varför folk tror det, om det är något slags Hope 2.0 folk klingar sig fast vid. Du får mer än gärna förklara detta om vill.
Citera
2019-06-20, 10:57
Medlem
Citat:
Facebook Banned All Crypto Ads in 2018 — While They Were Working on Their Own Crypto-Currency

https://www.thegatewaypundit.com/2019/06/facebook-banned-all-crypto-ads-in-2018-while-they-were-working-on-their-own-crypto-currency/

Citat:
In January 2018 Facebook banned all ads that promoted cryptocurrencies, including bitcoin.

On Tuesday Faacebook announced its own crypto-currency “Libra.”
They have been working on the project for over a year.

Väntat, Facebook/LifeLog är ju egentligen ett deep state projekt, som nu börjar expandera inom andra områden. Bland annat kryptovaluta.
Citera
2019-06-20, 11:15
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Men det jag menar främst med förlamande konsekvenser är hur dess anhängare, som är amerikanska patrioter, nu lutar sig tillbaka och ”Trust the Plan” oavsett vad Donald Trump och hans neocon regering gör.
Q ber inte följarna att luta sig tillbaka. Q ber följarna att göra efterforskningar och tänka kritiskt. Det Q inte vill att följarna ska göra är att ta till våld, utan att lita på trumpadministrationen att rättvisa kommer att skipas.

Citat:
Det anser man vara ”4D Chess”
Nej, det är inte detta följarna refererar till, utan det är alla handlingar som lurar fienden till att begå misstag.

Citat:
Kushner hade en mycket stort finger med i spelet varför Trump vann valet
På vilket sätt hade Kushner ett mycket stort finger med i spelet?

Citat:
och flertalet Psyops har skett genom israeliska fd Mossad grupper såsom PSY-Group och Black Cube mfl.
Kan du styrka ditt påstående?

Citat:
Vad är det du tror Qanon ska genomföra?
Väcka den stora massan.

Citat:
Som videon ”The Plan to Save the World” av Joe Masepoes?
Den har troligtvis hjälpt till att väcka tusentals (mer troligt hundratusentals) människor.

Citat:
Han är den mest Pro-Sionistiska president USA någonsin haft och i bakfickan på Sheldon Adelson och Netanyahu och ger dem bokstavligen precis allt de vill ha, vallöftena till dem infrias, men inte till amerikanska folket.
Jag har presenterat min teori att detta är en del av planen:
Citat:
Jag ser det som en krigsstrategi; undvik allt för många fronter samtidigt. Det är enklare att slå ut motståndet genom att koncentrera resurserna på mindre/få mål än att fördela resurserna på större/flera mål.

I fallet Israel/sionisterna känns det onödigt att väcka den björn som sover. Innan björnen kan väckas måste den försvagas och göras försvarslös.
Citat:
Tillsåvida utrensningen är äkta är det oundvikligt eftersom det är judarna och deras stat Israel som styr Deep State. Det är toppen av pyramiden.
Citat:
Min teori/förhoppning: Trumpadministrationen flyttade ambassaden från Tel Aviv, en stad grundad av judar och innan Israels uppkomst av judarna betraktad som deras huvudstad.

Jerusalem var Palestinas huvudstad innan britterna intog staden 1917. Jerusalem anspråkas av Palestina, som anser det vara sin huvudstad, liksom av Israel efter grundandet 1948.

Många är dom som inte erkänner Israel som stat och min teroi/förhoppning är att det i planen ingår att staten Israel skall upplösas och dess mark återges till tidigare ägare. Om det sker är USAs ambassad lokaliserad i Palestinas huvudstad Jerusalem och inte i judarnas huvudstad Tel Aviv.
Citat:
We are saving Israel for last.
Very specific reason not mentioned a single time.
Q
Citat:
Nu är han påväg att leda världen in ett förödande krig med Iran, som även Qanon visat sitt stöd för, något som men största sannolikhet lär utvecklas till ett tredje världskrig om det drar igång.
Enligt Q är målet att frigöra Iran från Deep State's ockupation. Q lovade att Nordkorea skulle frigöras och med facit i hand var det precis det som skedde. Samma med Syrien.

Citat:
De spelar ingen roll vilken som är President de blir samma politik ändå.
Trump verkar hålla sina vallöften. Han sänker skatter, minskar på lagar och lägger ner myndigheter som förhindrar folkets frihet.

Citat:
Hur menar du att världen är friare idag då?
Nordkorea och Syrien är dom bästa exemplen. Ett annat bra exempel är att USA sakta men säkert går ur (=slutar finansiera) globaliseringens organisationer. Klimatavtalet är ett lysande exempel. Antalet individer som gripits och åtalats för olika typer av människohandel är ett till.

Citat:
Inom ramen för där de inte kan skada utan öka stöder till Trump, en Pied Piper Pussel Operation
Målet är inte att skydda Trump. Målet är att väcka folket.

Citat:
Men ska ge dig mer info om Cambridge Analyctica, Black Cube och PSY-Group senare.
Finns hyfsat med info online. De här är sionistiska frimurare de kommer inte befria världen från korruption och jag förstår inte varför folk tror det, om det är något slags Hope 2.0 folk klingar sig fast vid. Du får mer än gärna förklara detta om vill.
Jag vet att du är påläst och har hjärtat på rätt ställe. Min styrka är min analysförmåga. Q sticker ut från andra psyops genom att arbeta för fritt tänkande och efterforskningar med mål att informera folket om sanningen (korruption). Q har lyckats väcka miljontals som sover. Ingen psyop med ont uppsåt skulle vara nöjd med detta resultat.
Citera
2019-06-20, 11:17
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Väntat, Facebook/LifeLog är ju egentligen ett deep state projekt, som nu börjar expandera inom andra områden. Bland annat kryptovaluta.
Och kryptovalutor är ett annat Deep State-projekt. Att Facebook planerar att lansera en egen kryptovaluta är en naturlig utveckling av deras plan.
Citera
2019-06-20, 11:44
Medlem
Citat:
Trump verkar hålla sina vallöften. Han sänker skatter, minskar på lagar och lägger ner myndigheter som förhindrar folkets frihet.
Folkets frihet? Du menar storföretagens frihet?

Citat:
Nordkorea och Syrien är dom bästa exemplen. Ett annat bra exempel är att USA sakta men säkert går ur (=slutar finansiera) globaliseringens organisationer. Klimatavtalet är ett lysande exempel. Antalet individer som gripits och åtalats för olika typer av människohandel är ett till.
NK, bra exempel?
Vakna!

Trump Pro-Sionistisk? håller med Arbetarbroder i detta.

Citat:
”2f. Of course the only place the Pied Piper will lead them is exactly where the Pied Piper wants to take them. Not where the audience wants to go.”
https://twitter.com/Suzi3D/status/1000064268077883392
Instämmer med detta.
Klientelet är sådant som letar och hittar som visar på att de har rätt.
Allt annat kallas för fake news.

Citat:
Cambridge Analytica? O ja, till och med jag har hittat den länken, till Trump o CO menar jag.
De andra har jag dock ingen aning om.

Arbetarbroder, det finns en risk att du hamnar i FH's "trolllista"
Citera
2019-06-20, 12:14
Medlem
Citat:
Enligt Q är målet att frigöra Iran från Deep State's ockupation. Q lovade att Nordkorea skulle frigöras och med facit i hand var det precis det som skedde. Samma med Syrien.

Iran är deep state? Nordkorea har frigjorts? Va?

Citat:

Vad menar du med ”minskar på lagar”? Vilka myndigheter har han lagt ner?
Citera
2019-06-20, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Avslutat?

Hope Hicks är och vittnar i dag om diverse kring utredningen.

Det är ju inte SC/Mueller's Rysslandsutredning om du trodde det. Mueller är avslutad, han lämnade över till kongressen för ev. fortsatta förhör/utfrågningar...
Citera
2019-06-20, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Det är ju inte SC/Mueller's Rysslandsutredning om du trodde det. Mueller är avslutad, han lämnade över till kongressen för ev. fortsatta förhör/utfrågningar...

Mueller har slutat, ja det är sant. Men jobbet att ta fram mer om Muellers utredning fortgår.

Hope Hicks svarade inte på mycket. Så vi får väl se vad som händer nu. Kanske kongressen lägger ner sina utfrågningar nu?
Citera
2019-06-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Mueller har slutat, ja det är sant. Men jobbet att ta fram mer om Muellers utredning fortgår.

Hope Hicks svarade inte på mycket. Så vi får väl se vad som händer nu. Kanske kongressen lägger ner sina utfrågningar nu?

Utfrågningarna i kongressen fortsätter. Enl. uppgift ska väl Michael Flynn upp och vittna 10 juli...

Citat:
House Intel subpoenas Michael Flynn, Rick Gates for further testimony
https://www.cbsnews.com/news/house-intel-subpoenas-michael-flynn-rick-gates-for-further-testimony/
Senast redigerad av Q-follower 2019-06-20 kl. 13:47.
Citera
2019-06-20, 14:43
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Arbetarbroder, det finns en risk att du hamnar i FH's "trolllista"

Vid det här laget så är det ett sunt tecken att hamna där permanent då det betyder att man är någon som genuint ställer frågor, någon som genuint vill ha svar, svar som inte behöver stärka ens egna självbild utan som är den genuina sanningen.

De FH kallar för troll är de som verkar vara mest ute efter sanningen och att den ska komma fram även om det sker på olika sätt och med olika grunder.
Citera
2019-06-20, 15:48
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Q ber inte följarna att luta sig tillbaka. Q ber följarna att göra efterforskningar och tänka kritiskt. Det Q inte vill att följarna ska göra är att ta till våld, utan att lita på trumpadministrationen att rättvisa kommer att skipas.
De fetade delarna står ju i kontrast till varandra. Antingen tänker/analyserar man själv ELLER så litar man på vad någon annan säger.

Citat:
Så DS styrs av Israel och Iran är en del av DS... ;D
Nordkorea är befriat från DS!?
Fattar du inte hur extremt korkade dessa påståenden är?

Citat:
Min styrka är min analysförmåga.
Ja vad ska man säga om det... ;o
Citera
2019-06-20, 16:06
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
De fetade delarna står ju i kontrast till varandra. Antingen tänker/analyserar man själv ELLER så litar man på vad någon annan säger.

Så DS styrs av Israel och Iran är en del av DS... ;D
Nordkorea är befriat från DS!?
Fattar du inte hur extremt korkade dessa påståenden är?

Ja vad ska man säga om det... ;o
Snarare så att DS infiltrerat Iran. Precis på samma sätt som DS infiltrerat Nordkorea. Några få individer på viktiga positioner som är korrumperade av DS helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in