Citat:
”2f. Of course the only place the Pied Piper will lead them is exactly where the Pied Piper wants to take them. Not where the audience wants to go.”
https://twitter.com/Suzi3D/status/1000064268077883392
”Limited hangout” och ofarligt för Trump Administrationen.
Men det jag menar främst med förlamande konsekvenser är hur dess anhängare, som är amerikanska patrioter, nu lutar sig tillbaka och ”Trust the Plan” oavsett vad Donald Trump och hans neocon regering gör. Det anser man vara ”4D Chess”
Citat:
Kushner hade en mycket stort finger med i spelet varför Trump vann valet och flertalet Psyops har skett genom israeliska fd Mossad grupper såsom PSY-Group och Black Cube mfl.Vad är det du tror Qanon ska genomföra?
Som videon ”The Plan to Save the World” av Joe Masepoes?
Citat:
Han är den mest Pro-Sionistiska president USA någonsin haft och i bakfickan på Sheldon Adelson och Netanyahu och ger dem bokstavligen precis allt de vill ha, vallöftena till dem infrias, men inte till amerikanska folket.Nu är han påväg att leda världen in ett förödande krig med Iran, som även Qanon visat sitt stöd för, något som men största sannolikhet lär utvecklas till ett tredje världskrig om det drar igång.
De spelar ingen roll vilken som är President de blir samma politik ändå.
Hur menar du att världen är friare idag då?
Citat:
Inom ramen för där de inte kan skada utan öka stöder till Trump, en Pied Piper Pussel Operation
Citat:
Ja det kan jag göra, men jag har ont om tid nu och skriver från mobilen. Vad de gjorde är inte olagligt men högst omoraliskt, speciellt när han inte planerades att genomföra det.Kan du identifiera dessa psyops, data-mining och hur dom användes för att få Trump att vinna valet? Hur användes detta för att vinna röster? Är det olagligt att använda insamlad data för att försöka vinna röster? För att övertyga andra om din ståndpunkt lär du behöva precisera dig mer.
Här en kort video från CNN där de förklara hur de gjorde, men då var Ryss fixeringen som störst och Cnn sa bara ”wow” innan de gick vidare till skylla på Putin igen https://youtu.be/So93QSsJBLk
Men ska ge dig mer info om Cambridge Analyctica, Black Cube och PSY-Group senare.
Finns hyfsat med info online. De här är sionistiska frimurare de kommer inte befria världen från korruption och jag förstår inte varför folk tror det, om det är något slags Hope 2.0 folk klingar sig fast vid. Du får mer än gärna förklara detta om vill.