2021-01-13, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobba_74
Men vänta lite nu? Var det inte bra att Trump var rik och en framgångsriks affärman, men när Pelosi är rik och framgångsrik så är det smutsigt? Jag får verkligen inte ihop logiken i detta... men det kanske bara är jag det.

Hon har väl suttit i kongressen i hela sitt vuxna liv, svårt att spara ihop till den förmögenheten då med den inkomsten.
Citera
2021-01-13, 10:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Hon sitter på inside information och han är finansmäklare perfekt kombination.

Då får du väl försöka hitta en koppling mellan vilken insiderinfo han skulle ha dragit nytta av - lycka till, det är stränga straff på sådant.
Citera
2021-01-13, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Då får du väl försöka hitta en koppling mellan vilken insiderinfo han skulle ha dragit nytta av - lycka till, det är stränga straff på sådant.

Det låter ju övertygande när du säger det. Hon har helt enkelt en snäll make som skrivit över ca. 1 miljard till henne.
Citera
2021-01-13, 10:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det låter ju övertygande när du säger det. Hon har helt enkelt en snäll make som skrivit över ca. 1 miljard till henne.

Ingen (möjligtvis med undantag för idioten Q) har påstått att det är hennes pengar - det är paret Pelosis samlade förmögenhet.
Citera
2021-01-13, 10:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jaha du är hennes revisor och advokat...

Nej men jag är läskunnig.
Pelosi founded and runs the venture capital firm Financial Leasing Services, through which he and his wife Nancy Pelosi have amassed a personal fortune of about $114 million.
Citera
2021-01-13, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej men jag är läskunnig.
Pelosi founded and runs the venture capital firm Financial Leasing Services, through which he and his wife Nancy Pelosi have amassed a personal fortune of about $114 million.

Ja det är hans intäkter om bolaget är gemensamt ägt, eller menar du att Nancy har två jobb...
Citera
2021-01-13, 11:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja det är hans intäkter om bolaget är gemensamt ägt, eller menar du att Nancy har två jobb...

Nej jag menar att det är deras gemensamma förmögenhet - att Nancy inte har en egen miljard..
Citera
2021-01-13, 16:10
Medlem
Dotards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det är svårt att säga exakt innan det sker, men det ryktas om att militär finns utplacerad i olika delar av världen, som när dessa aktiveras, kommer leda till diverse insatser, arresteringar, nedstängning av internet och kaos av diverse slag som en reaktion på detta.

Om eller när detta sker lär vi få reda på tidigast precis innan det sker, för att på intet sätt förvarna fienden. Somliga påstår att det redan startat i det tysta med insatser i Vatikanen bl.a.. Det sägs att det även ska finnas amerikanska specialförband i Sverige som officiellt är här för att utbilda hemvärnet, vilket låter tveksamt om du frågar mig, skulle det vara sant.

Nånting kommer alltså att ske, men vad som kommer ske eller när, det kan man inte säga förrän det faktiskt sker..? Q-dårarna går från klarhet till klarhet..

Det är så talande när "Q shamanen" Jake Angeli är 33 år och bor hemma med lilla mamsen... Uttrycket "basement dwellers" har aldrig känts så träffande som vid beskrivningen av Q flocken
Citera
2021-01-13, 16:24
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotard
Nånting kommer alltså att ske, men vad som kommer ske eller när, det kan man inte säga förrän det faktiskt sker..? Q-dårarna går från klarhet till klarhet..

Det är så talande när "Q shamanen" Jake Angeli är 33 år och bor hemma med lilla mamsen... Uttrycket "basement dwellers" har aldrig känts så träffande som vid beskrivningen av Q flocken
Jake Angeli är en skådespelare och fake Q/Trump supporter.
Citera
2021-01-13, 16:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen

Menar du på allvar att du tror det krävs inhyrda skådisar för att göra Qanons till åtlöje i folks ögon?

https://youtu.be/VGrfN3v5JL8

https://youtu.be/929viHEzCEY

https://youtu.be/Emo_pQgwfkk

Edit: eller du kanske tror alla dessa också är skådisar??
Citera
2021-01-13, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dotard

Vilken exakthet förväntar du dig från andra-, tredje-, och fjärdehandsinformation? Du förväntar dig alltså på allvar att människor som inte är direkt inblandade ska kunna mata dig med exakt info om vad som exakt kommer att hända och när, eller hur tänker du?

Jag ser det här som ett rum där man kan samla diverse lösa uppgifter för att förhoppningsvis se ett mönster i slutändan, därför försöker jag vara försiktig med att dra några tvärsäkra slutsatser förrän det faktiskt sker. Hajar du? Inte för att du förtjänar ett svar med den där urdåliga attityden, men jag ska ge dig "the benefit of the doubt".
Senast redigerad av RobRoys 2021-01-13 kl. 17:01.
Citera
2021-01-13, 18:52
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Menar du att han inte är en Q/Trump supporter på riktigt?
Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in