2018-10-09, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Q är antingen

JFK JR el Michael Flynn.

Enjoy the show.

Q

Hmmmm... Really?
...och så Flashback-klassikern :
Källa på det? 😈

Den senaste och förmodligen sista showen jag enjoyade var Motörhead på Hovet 2015.
FYI.😉
Senast redigerad av IanFraser 2018-10-09 kl. 13:07. Anledning: Editering & tillägg
Citera
2018-10-09, 13:05
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IanFraser
Hur kan Kushners namn vara så frånvarande i tråden?
Han har efter kampanjens avslut fallit ur rampljuset. Mig veterligen har ingenting inkriminierande hittats om honom och således finns inte så mycket att diskutera.

Citat:
För en idiot som Moi framstår han ju som den självklare kandidaten.
Självklar är lite att ta i, men en toppkandidat ja.

Jag tror Q är flera individer där Kushner kan vara en av dom inblandade.

Citat:
Hans judiska påbrå gör ju dock inte hoppet större.
Tvärtom.
Många inkl undertecknad gillar inte det faktum att han har judiskt påbrå och han skall bemötas med skepticism.

Mig veteligen finns dock inget som tyder på att Kushner är korrupt och skulle så vara fallet är han en stor tillgång. Fienden, som till stor del är judar, kan få en falsk förhoppning att Trumps stab är infiltrerad.

Som jag har skrivit om tidigare i tråden tror jag att trumpadministrationens taktik är att stryka Israel och därmed judarna medhårs för att skapa en falsk trygghet innan dödsstöten sätts in.
Citera
2018-10-09, 13:16
Medlem
Citat:
Hmmmm... Really?
...och så Flashback-klassikern :
Källa på det? 😈

Den senaste och förmodligen sista showen jag enjoyade var Motörhead på Hovet 2015.
FYI.😉

Har för mig Q nämnt att vi INTE kommer och tro på vem Q är.
Då finns de två möjligheterna kvar ! hehe

Expand Your Thinking.

Q
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Han har efter kampanjens avslut fallit ur rampljuset. Mig veterligen har ingenting inkriminierande hittats om honom och således finns inte så mycket att diskutera.

Självklar är lite att ta i, men en toppkandidat ja.

Jag tror Q är flera individer där Kushner kan vara en av dom inblandade.

Många inkl undertecknad gillar inte det faktum att han har judiskt påbrå och han skall bemötas med skepticism.

Mig veteligen finns dock inget som tyder på att Kushner är korrupt och skulle så vara fallet är han en stor tillgång. Fienden, som till stor del är judar, kan få en falsk förhoppning att Trumps stab är infiltrerad.

Som jag har skrivit om tidigare i tråden tror jag att trumpadministrationens taktik är att stryka Israel och därmed judarna medhårs för att skapa en falsk trygghet innan dödsstöten sätts in.

Tackar för svar!
(Givetvis är även Trump's stab infiltrerad av Näsorna, det hör liksom till...)
Sen kan man ju sprattla emot så gott man ids, men jag håller inte andan i väntan på The Saviour 2.0.
Det tåget gick i april 1945.
Citera
Medlem
Citat:

Precis vad jag tror också, därav erkännandet av staten också, så finns det absolut ingenting kvar längre för Benjamin att klaga på.

Det kommer nog ett sjuhelvete brak för israelerna.
Citera
2018-10-09, 13:24
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Det kommer nog ett sjuhelvete brak för israelerna.
Tillsåvida utrensningen är äkta är det oundvikligt eftersom det är judarna och deras stat Israel som styr Deep State. Det är toppen av pyramiden.
Citera
2018-10-09, 13:35
Medlem
Citat:
Tillsåvida utrensningen är äkta är det oundvikligt eftersom det är judarna och deras stat Israel som styr Deep State. Det är toppen av pyramiden.

Vart detta analyserat vad det betydde ?

Israeli intelligence - stand down.
[TERM_3720x380-293476669283001]
Media assets will be removed.
Q
Citera
2018-10-09, 13:35
Medlem
Citat:
Har för mig Q nämnt att vi INTE kommer och tro på vem Q är.
Då finns de två möjligheterna kvar ! hehe

Expand Your Thinking.

Q

Meh? Say what now?
Två möjligheter kvar? Really?
Då gissar jag på Jesus Olsson från Kramfors, ELLER Ozzy Osbourne.
Vilka är dina 2?
🤔
(Jag försökte verkligen expandera mitt tänkande men insåg snabbt att mina kvarvarande hjärnceller har fullt sjå att putta omkring på varandra. I rullstol.)
Så förlåt om jag just stal en minut av ditt liv. Honestly.
Citera
2018-10-09, 14:01
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Från det ena till det andra... Jag är ingen expert på "Q", kikar in här då & då, (sjukt imponerad av alla heltidare här), men...

Var är Jared Kushner?
Han var på varenda löp för ett halvår sedan, nu vettifan när jag senast såg hans namn...
Är Kushner Q? 🤔
Jared Kushner har väl fått steppa ner lite sedan han bidragit till en del dåliga beslut för Trump. Bland annat var Jared Kushner för att bomba Assads flygas efter en kemvapen attack som mest troligt aldrig hänt eller var en false flag. Allt var propaganda i syfte att ge rebellerna övertag i kriget mot Assad.
Citera
2018-10-09, 14:17
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Vart detta analyserat vad det betydde ?

Israeli intelligence - stand down.
[TERM_3720x380-293476669283001]
Media assets will be removed.
Q
Det fetstilade och liknande meddelanden är inte avsedd för oss och tidsslöseri att försöka avkoda. Detsamma gäller all trams med gematri och liknande, som all dynga SerialBrain2 sprider omkring sig.

Det icke fetstilade är skriven i klartext och behöver varken avkodas eller analyseras.

Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Jared Kushner har väl fått steppa ner lite sedan han bidragit till en del dåliga beslut för Trump. Bland annat var Jared Kushner för att bomba Assads flygas efter en kemvapen attack som mest troligt aldrig hänt eller var en false flag. Allt var propaganda i syfte att ge rebellerna övertag i kriget mot Assad.
Bombningarna skedde högst troligen i samarbete med Assad. Flygplatsen som bombades var övergiven och majoriteten av missilerna missade sina mål.

Bombningen av kemvapenfabriken var en förtäckt attack mot ISIS (Deep State). Assad var den stora vinnaren.

Tror inte Kushner har någonting att säga till om gällande militärt strategiska beslut.
Citera
2018-10-09, 14:22
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Det fetstilade och liknande meddelanden är inte avsedd för oss och tidsslöseri att försöka avkoda. Detsamma gäller all trams med gematri och liknande, som all dynga SerialBrain2 sprider omkring sig.

Det icke fetstilade är skriven i klartext och behöver varken avkodas eller analyseras.

Bombningarna skedde högst troligen i samarbete med Assad. Flygplatsen som bombades var övergiven och majoriteten av missilerna missade sina mål.

Bombningen av kemvapenfabriken var en förtäckt attack mot ISIS (Deep State). Assad var den stora vinnaren.

Tror inte Kushner har någonting att säga till om gällande militärt strategiska beslut.
Det må vara som du säger. Jag har inte kollat djupare i det. Jag minns bara att jag själv och många andra Trump supporters var emot attacken.
Angående Jared Kushner läste jag på Wikipedia att han visst varit för bombningen och bidragit till trump beslut:
Citat:
Den 7 april 2017 beordrade president Trump en missilattack på en syrisk flygbas i Shayrat. Missilattacken var ett svar på Bashar al-Assads användning av kemiska vapen den 4 april i Syriska inbördeskriget.[19] Kushner ska ha varit drivande i Trumps beslut och vann kampen om presidentens medtycke mot Vita husets chefsstrateg och rådgivare Steve Bannon som sägs ha varit emot missilattacken.
Citera
2018-10-09, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Oavsett, så hoppas jag dessa basement lurkers låter folk vara ifred. Även CBF.

Att droppa det direkt efter att BK blivit nominerad tycker jag var anmärkningsvärt.

Jag tycker också det som kom fram om henne när det gått några varv inte målade henne bättre, det var 100% politiskt. Att dom inte ens orkade driva det ett tag bara för syns skull är också ganska nonchalant.

Du slår då ett slag för - vända andra kinden till - filosofin.

Det har nog varit ansträngt i BK familjen pga. detta ett par veckor så varför skulle Ford inte få sk1t för det tycker du?

Basement lurkers var väl lite att ta i kanske

Hon har väl dessutom en miljon dollar att casha in som tack för utfört arbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in