2019-05-20, 04:04
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det är officiellt nu att det sprayas...
Kan du visa på den officiella källan, den som säger att det tråden handlar, chemtrails med strontium och jag vet inte vad, sprutas ut av vanliga charterflyg?
Citera
2019-06-15, 09:14
Medlem
Ikväll, kl 20:30 & Imorgon, kl 18:00 kan ni se vår dokumentär "Chemtrailsprotest i Norrköping" på Öppna kanalen - Sthlm. Missa inte det, om ni har turen att bo i (eller befinna er) i Sthlm!

Det är en fantastisk liten film, om jag får säga det själv. En, en... en modern "Heavy Metal Parking Lot", fast utan Metal och utan parkeringsplatser 😁 Med det menar jag att den är en film som fångar tidsandan på samma sätt som den gamla kultklassikern. Om ni vill se den så sätt på teven vid något tillfälle i helgen.

Missar ni det får ni tre extra chanser nästa vecka 😉

Teaser: https://www.facebook.com/286632308818205/posts/445945512886883/
Citera
2019-06-15, 09:19
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ARRRGGGGHHHH
Ikväll, kl 20:30 & Imorgon, kl 18:00 kan ni se vår dokumentär "Chemtrailsprotest i Norrköping" på Öppna kanalen - Sthlm. Missa inte det, om ni har turen att bo i (eller befinna er) i Sthlm!

Det är en fantastisk liten film, om jag får säga det själv. En, en... en modern "Heavy Metal Parking Lot", fast utan Metal och utan parkeringsplatser 😁 Med det menar jag att den är en film som fångar tidsandan på samma sätt som den gamla kultklassikern. Om ni vill se den så sätt på teven vid något tillfälle i helgen.

Och där finns belägg för att man chemtrailar?
Citera
2019-06-15, 09:27
Medlem
constants avatar
Citat:

Jag hoppas verkligen att du förstår att det är olagligt att spruta ut gift som du tror att man gör, och att du polisanmäler så vi kan får ordning på det du tror.
Citera
2019-06-15, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Och där finns belägg för att man chemtrailar?

Nej. Men den är underhållande!
Citera
2019-06-15, 09:30
Medlem
constants avatar
Citat:
Jag tycker inte att det är underhållande att idioter tror att det chemtrailas.
Det är bara sorgligt.
Citera
2019-06-15, 09:37
Medlem
constants avatar
Citat:
Man får tro precis vad man vill, men varför kan man inte förstå att det finns vetenskap?

Liksom, det finns svar och förklaringar, men ju sämre man har på högskoleprovet, desto mer tror man på konstiga teorier.

Det skulle inte förvåna mig om dessa miffon kan uppfinna en evighetsmaskin.

Dårar, minst sagt.
Citera
2019-06-15, 09:45
Medlem
Citat:
Man får tro precis vad man vill, men varför kan man inte förstå att det finns vetenskap?

Liksom, det finns svar och förklaringar, men ju sämre man har på högskoleprovet, desto mer tror man på konstiga teorier.

Det skulle inte förvåna mig om dessa miffon kan uppfinna en evighetsmaskin.

Dårar, minst sagt.

Det är bara vänja dig. Det är en sån tid vi lever i.

Men kolla in filmen vetja. Det är en objektiv skildring av vad som hände vid en demonstration mot chemtrails förra sommaren. Den visar vad som hände och vad som sas, varken mer, varken mindre. Jag har ingen agenda med filmen. Förutom att "dårarna" ska få tala till punkt. Sen får folk tolka det hur de vill.
Citera
2019-06-15, 09:52
Medlem
constants avatar
Citat:
Det är bara vänja dig. Det är en sån tid vi lever i.

Men kolla in filmen vetja. Det är en objektiv skildring av vad som hände vid en demonstration mot chemtrails förra sommaren. Den visar vad som hände och vad som sas, varken mer, varken mindre. Jag har ingen agenda med filmen. Förutom att "dårarna" ska få tala till punkt. Sen får folk tolka det hur de vill.
Du missade min fråga, om det i filmen finns belägg för chemtrails, och dessutom att du borde polisanmäla giftutsläpp. Sånt är olagligt!
Citera
2019-06-15, 10:04
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du missade min fråga, om det i filmen finns belägg för chemtrails, och dessutom att du borde polisanmäla giftutsläpp. Sånt är olagligt!

Alltså, nu har jag inte sett filmen i fråga, men ARRRGGGGHHHH säger sig ha dokumenterat en chemtraildemonstration. Utan att ha en åsikt kring det påstådda fenomenet i sig.

Han har även svarat på frågan om belägg, och jag undrar varför hen ska polisanmäla?
Citera
2019-06-15, 10:06
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Han har även svarat på frågan om belägg, och jag undrar varför hen ska polisanmäla?
Man ska givetvis polisanmäla om någon sprutar gift över oss.

Det är självklart inte okej att det sprutas gift över oss.
Senast redigerad av constant 2019-06-15 kl. 10:09.
Citera
2019-06-15, 10:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Det verkar vara samma film som tidigare lagts upp här i sin helhet - jag antar av dig? Jag tyckte det var en trevlig inblick i chemtrailstroende - och gillade att du inte tar ställning utan i stort sett enbart dokumenterar.
Filmen finns väl på vimeo om jag inte har fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in