2019-06-12, 02:01
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja det var du som drog upp schack igen ja.

Brilliant observerat, duktig flicka!
Ville du ta en match i schack?

Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jag syftar på att män oftare har lägre IQ också, än kvinnors generella. Därför bör, ja bör det finnas en mängd män som är sämre rustade. Av egen erfarenhet är schack skittråkigt och någon med sannolikt 35 eller så, lägre IQ än vad jag har, är därför bättre spelare. Because Chess sucks.

Jag har noterat att du tycker det borde vara så men det stämmer inte med verkligheten som jag sa. Män är bättre på alla nivåer.
Citera
2019-06-12, 02:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du är lite trög märker jag. Jag har sagt både att män dominerar totalt i toppen samt att män i genomsnitt är betydligt bättre än kvinnor på schack. Jo jag har spelat en hel del, både i klubb och privat med kompisar. Ville du ta en match, du svarade inte på det.

Jag tänkte faktiskt detsamma om dig precis: vilken trög jävel.

Ok nu har du avlagt din åsikt gällande schack, tackar.

Jag spelar inte schack, jag går hellre igenom en obduktion på detaljnivå med tillhörande förundersökning. Just nu är det McStay, lite Jodi Arias fortfarande och Watts (har lite svårt att släppa vissa fall)
Senast redigerad av Jenny9 2019-06-12 kl. 02:07.
Citera
2019-06-12, 02:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Ok nu har du avlagt din åsikt angående schack, tackar.

Jag spelar inte schack, jag går hellre igenom en obduktion på detaljnivå med tillhörande förundersökning. Just nu är det McStay, lite Jodi Arias fortfarande och Watts (har lite svårt att släppa vissa fall)

Oj vad förvånad jag blir, du kan inte spela schack och ändå påstår du att kvinnor är lika bra som män.
Citera
2019-06-12, 02:09
Medlem
Citat:

Ok nu har du avlagt din åsikt angående schack, tackar.

Jasså, har markant högre IQ. Kan det vara så att du inte är tillräckligt intelligent för att förstå? Har börjat inse vilket abnormt hinder det måste vara för er att dras med även om ni kompenserar det genom att fördumma, ja för-dumma andra. Bara för att du inte fattar och väljer att fantisera om vad jag klarar av, säger det ingenting om verkligheten där du sannolikt tillhör de dummares skara. Noterar regelbundet att ni väljer att tillskriva andra egenskaper som ska gynna era egna tillkortakommanden istället för att ni reflekterar över dem.
Citera
2019-06-12, 02:10
Avslutad
Citat:
Oj vad förvånad jag blir, du kan inte spela schack och ändå påstår du att kvinnor är lika bra som män.

Helt riktigt, jag kan inte spela schack.

Elitschackspelarna är bara män absolut.
Citera
2019-06-12, 02:15
Avslutad
Citat:
Jasså, har markant högre IQ. Kan det vara så att du inte är tillräckligt intelligent för att förstå? Har börjat inse vilket abnormt hinder det måste vara för er att dras med även om ni kompenserar det genom att fördumma, ja för-dumma andra. Bara för att du inte fattar och väljer att fantisera om vad jag klarar av, säger det ingenting om verkligheten där du sannolikt tillhör de dummares skara. Noterar regelbundet att ni väljer att tillskriva andra egenskaper som ska gynna era egna tillkortakommanden istället för att ni reflekterar över dem.

Vill du utveckla?

Förresten, ditt IQ, hur högt är det? Hur testade du det? På nätet? Vad hette testet/testerna?
Citera
2019-06-12, 02:16
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Helt riktigt, jag kan inte spela schack.

Elitschackspelarna är bara män absolut.

Och även två vanliga slumpvisa personer som dig och mig så var mannen bäst.
Citera
2019-06-12, 02:17
Avslutad
Citat:
Och även två vanliga slumpvisa personer som dig och mig så var mannen bäst.

På schack? Självfallet.
Citera
2019-06-12, 02:22
Medlem
Citat:
Vill du utveckla?

Förresten, ditt IQ, hur högt är det? Hur testade du det? På nätet? Vad hette testet/testerna?
Jag har gjort mängder med tester. Mina syskon har högre IQ än medel fastställt, brorsan är med i Mensa liksom flera andra haft nivå av som anser mig vara intelligentare än många andra. Jag ÄR intelligentare än snittet och inte något som behöver bevisas eftersom JAG märker av det överallt i livet och alla sociala situationer. Definitivt över nätet där folk inte förstår mig och angriper min intelligens när jag tvärtom förstår dem. Det är snarare så att man överskattar andra pga egen förmåga och nedvärderar andra när det egna intellektet brister. Istället för att luska efter något: Tro inte att du kan något, är det fritt för en var att ta Mensas provtester https://mensa.dk/test-din-iqb och se om det är värt att betala för ett test.
Citera
2019-06-12, 02:35
Avslutad
Citat:
Jag har gjort mängder med tester. Mina syskon har högre IQ än medel fastställt, brorsan är med i Mensa liksom flera andra haft nivå av som anser mig vara intelligentare än många andra. Jag ÄR intelligentare än snittet och inte något som behöver bevisas eftersom JAG märker av det överallt i livet och alla sociala situationer. Definitivt över nätet där folk inte förstår mig och angriper min intelligens när jag tvärtom förstår dem. Det är snarare så att man överskattar andra pga egen förmåga och nedvärderar andra när det egna intellektet brister. Istället för att luska efter något: Tro inte att du kan något, är det fritt för en var att ta Mensas provtester https://mensa.dk/test-din-iqb och se om det är värt att betala för ett test.

Bara så att vi är på det klara, mitt inlägg (4434), var alltså inte adresserat till dig. Det såg du va? Jag kan helt ärligt inte minnas att jag någonsin debatterat med dig överhuvudtaget eller att jag skulle ha nedvärderat eller fördummat dig. Men jag kan ha fel, säg till i såfall.
Citera
2019-06-12, 02:42
Medlem
Citat:
Bara så att vi är på det klara, mitt inlägg (4434), var alltså inte adresserat till dig. Det såg du va? Jag kan helt ärligt inte minnas att jag någonsin debatterat med dig överhuvudtaget eller att jag skulle ha nedvärderat eller fördummat dig. Men jag kan ha fel, säg till i såfall.
Då får jag ursäktar eftersom människor online sällan vill tro att andra är begåvade på något vis. Det finns givetvis en mängd individer på nätet som är skarpare än vad jag är, något jag finner naturligt eftersom jag bara landar omkring 125 men det är drygt med alla människor som vägrar acceptera att man märkt av andras begränsningar, att man själv varit något medveten om att man varit bland de med bäst förutsättningar i skolan eller åtminstone fått höra det av lärare etc genom hela skolgången, för att idiotförklaras av var och varannan pga att de inte förstår. Nåväl jag ska lämna den här tråden jag nu
Citera
2019-06-12, 03:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varesig han eller någon annan i tråden förutom Lupac och eventuellt nån till har några belägg för vad som skrivs här, det blir lika uppenbart varenda gång man läser. Och det är i princip ingen som är intresserad av någonting annat än sina egna lögner.

Vet du vad jag känner?
Att jag börjar tröttna. På riktigt tröttna...det finns absolut ingenting någon kan skriva här eller ge en källhänvisning till som de kommer att ta till sig, så länge det inte råkar passar deras illusion av sanningen. Jag tänker att de verkar leva i en annan värld än vad vi gör.

Jag hör definitivt vad du säger. Många män här, majoriteten faktiskt, är här för att kränka och ge igen på kvinnor. Av olika anledningar har de behov av att kräka på och provocera kvinnor. De är inte här för att lyssna, eller ta till sig någon annans perspektiv, de är här för sina helt egoistiska skäl. De är bittra, arga, missunnsamma, rädda, det vanligaste: passivt aggressiva.

Det är därför de drar sig hit, de vet att här finns en och annan kvinna de kan vräka ur sig på, OAVSETT vad hon säger eller står för, skit ska hon ha. Om hon så tydligt och klart gör gällande att hon inte är feminist eller vänster, gör gällande att hon avskyr befintlig invandringspolitik osv så JO SKIT SKA HON HA.

"Åh shit en kvinna, äntligen ska jag få sätta dit en hora/sliddjur/spermahink/feminist. Fan va gött, nu ska hon fan få höra hur jävla värdelös hon är."

Ifrågasätter man detta: ohh nä, jag pratar om feminister, förstod du inte att det var det jag menade när jag skrev "kvinnor?"

Jag (med flera) har föreslagit flera gånger att feminismforumet borde läggas ner helt och hållet och att det borde ersättas med ett antifeminismforum med underkategorier som MRA-Incel-MGTOW. Naturligtvis kommer detta inte att hända eftersom inga kvinnor hade gått in på dessa forum, de hade dött ut ganska snabbt eftersom det inte funnits några kvinnor att agera ut på.

Dessutom är det nog ett av Flashback's aktivaste forum, nu vet jag inte på vilka premisser de genererar pengar, men jag kan tänka mig att Flashback inte heller vill göra några förändringar. Finns ingen mening för dem att ta bort ett aktivt forum för att ersätta det med forum som hade ebbat ut efter 100:de gången det "bekräftats" att män är bäst och kvinnor är ointelligenta horor.

Herrarna här loopar något fruktansvärt, det är som om de deltar i en demonstration och står och skriker ut sina slagord gång på gång. Enormt tröttsamt ja. Jag håller på att avveckla mig själv härifrån Jag har sagt mitt och det har mest blivit upprepningar nu på slutet.

(här finns några fina undantag ja, både manliga och kvinnliga)
Senast redigerad av Jenny9 2019-06-12 kl. 04:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in