Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-08, 00:31
  #1681
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Nu sa fick jag tag på bara man é fantastisk. Någon nämnde lite mörkare kapitel i boken så jag väntar till imorgon så jag inte blir för eftertänksamt filosofisk idag.

Väl mött!

Jag har läst den boken två gånger. Väldigt bra och intressant bok, tror att inte bara fans finner den intressant utan även alla som läser den. Man får se vem Errol Norstedt egentligen var.
Citera
2019-06-08, 00:33
  #1682
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanthandelRecords
Jag undrar dock vart den spelningen äger rum? Vore roligt att få höra resten av konserten.

Här är hela konserten. Dålig kvalitet men gör ingen kul att se ändå.
https://www.youtube.com/watch?v=e3-8-K-tM2E
Citera
2019-06-08, 00:40
  #1683
Medlem
LanthandelRecordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Här är hela konserten. Dålig kvalitet men gör ingen kul att se ändå.
https://www.youtube.com/watch?v=e3-8-K-tM2E

Är det verkligen den som är med på Dragspelsrock? Tycker det finns vissa skillnader, å andra sidan så är det tveklöst med samma band som han har på det klippet.
Citera
2019-06-08, 00:41
  #1684
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanthandelRecords
Är det verkligen den som är med på Dragspelsrock? Tycker det finns vissa skillnader, å andra sidan så är det tveklöst med samma band som han har på det klippet.
Jag vet faktiskt inte. Trodde att det var samma, var ett tag sedan jag lyssnade på Dragspelsrock samt så livespelningen. Kan tänkas vara vid ett annat tillfälle.
Citera
2019-06-08, 00:45
  #1685
Medlem
LanthandelRecordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag vet faktiskt inte. Trodde att det var samma, var ett tag sedan jag lyssnade på Dragspelsrock samt så livespelningen. Kan tänkas vara vid ett annat tillfälle.

Jag undrar om man kan få fatt i medlemmar ur Värmlandsrockarna idag, de verkade ju ändå spela in en del. Dels den du nu visade, konserten i Rottneros och så har vi denna:
https://youtu.be/zsZyefaj6UY
__________________
Senast redigerad av LanthandelRecords 2019-06-08 kl. 00:49.
Citera
2019-06-08, 00:49
  #1686
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanthandelRecords
Jag undrar man kan få fatt i medlemmar ur Värmlandsrockarna idag, de verkade ju ändå spela in en del. Dels den du nu visade, konserten i Rottneros och så har vi denna:
https://youtu.be/zsZyefaj6UY

Vet inte men det borde ju stå någonstans vilka medlemmarna var och på så sätt får man tag i dem. Du får ägna dig åt detektivarbete så hittar du säkert dem.
Citera
2019-06-08, 00:54
  #1687
Medlem
LanthandelRecordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Vet inte men det borde ju stå någonstans vilka medlemmarna var och på så sätt får man tag i dem. Du får ägna dig åt detektivarbete så hittar du säkert dem.

Fram med pipan då och se om Watson vill hänga på. På med rockarna och leta efter Värmlandsrockarna.
Citera
2019-06-08, 00:55
  #1688
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanthandelRecords
Fram med pipan då och se om Watson vill hänga på. På med rockarna och leta efter Värmlandsrockarna.
Haha det blir säkert bra. Lycka till!
Citera
2019-06-11, 21:51
  #1689
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanthandelRecords
Fram med pipan då och se om Watson vill hänga på. På med rockarna och leta efter Värmlandsrockarna.


Skall bli väldigt intressant ifall det går att få tag på Värmlandsrockarna.
Se till att få en intervju
Citera
2019-06-11, 22:37
  #1690
Medlem
LanthandelRecordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Skall bli väldigt intressant ifall det går att få tag på Värmlandsrockarna.
Se till att få en intervju

Har du frågor du vill ställa dem? Jag själv är kass på det där med att komma på frågor. 😛
Citera
2019-06-11, 22:41
  #1691
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanthandelRecords
Har du frågor du vill ställa dem? Jag själv är kass på det där med att komma på frågor. 😛


1.Hur det var att spela med Eddie Meduza?
2. Hur han ville att bandet skulle spela eller om bandet fick bestämma låtlistan?
3. På vilket sätt var det att stå ut med Eddies olika gubbar?
Citera
2019-06-11, 22:47
  #1692
Medlem
LanthandelRecordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
1.Hur det var att spela med Eddie Meduza?
2. Hur han ville att bandet skulle spela eller om bandet fick bestämma låtlistan?
3. På vilket sätt var det att stå ut med Eddies olika gubbar?

Skall se om jag kan få fatt i individerna, lär väl bli via Facebook och därifrån är jag avstängd till 20'e juni så ni får vänta på intervjun.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback