2019-06-04, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Ställde frågan i Oxydelen och svaret jag fick lät ju på pricken som ett tramadolrus. Minns att jag även frågat en polare och han sa att rusen är typ likadana. Men ändå är det en sån klar majoritet som säger att oxy är 1000 gånger bättre än tramadol, när de låter helt identiska i rus, av det jag fått höra iaf.
Låter märkligt att folk skulle föredra ruset av oxy om tram/oxy rusen skulle vara identiska.
Citera
2019-06-04, 20:34
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Låter märkligt att folk skulle föredra ruset av oxy om tram/oxy rusen skulle vara identiska.

Jo jag vet, därför tror jag inte att jag fått höra hela sanningen. Men av den pyttelilla information jag fått så låter rusen på de 2 väldigt lika.
Citera
2019-06-04, 21:04
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ställde frågan i Oxydelen och svaret jag fick lät ju på pricken som ett tramadolrus. Minns att jag även frågat en polare och han sa att rusen är typ likadana. Men ändå är det en sån klar majoritet som säger att oxy är 1000 gånger bättre än tramadol, när de låter helt identiska i rus, av det jag fått höra iaf.

Är nog lättare för dig och förstå om du tog oxy själv, för min del så är oxy och tram 2 helt olika ruser, känner mig bättre på oxy och noddar mycket mer beroende på dos jag tar då. Var inte längesen jag tyckte tram var skönare men gav oxy en chans till och har börjat med det ist.
Citera
2019-06-04, 21:13
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Är nog lättare för dig och förstå om du tog oxy själv, för min del så är oxy och tram 2 helt olika ruser, känner mig bättre på oxy och noddar mycket mer beroende på dos jag tar då. Var inte längesen jag tyckte tram var skönare men gav oxy en chans till och har börjat med det ist.

Testat Oxy 2 gånger utan resultat. Vet inte om polarn gav mig för små doser eller vad det kan ha varit..
Citera
2019-06-04, 21:31
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Testat Oxy 2 gånger utan resultat. Vet inte om polarn gav mig för små doser eller vad det kan ha varit..

Vet du vilka doser du fick? Eller hur dem såg ut?

Man blir riktig skön efter 30mg om man inte har någon tolerans, eller beroende på person men är vanligtvis runt den dosen.
Citera
2019-06-04, 21:59
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:

Man blir riktig skön efter 30mg om man inte har någon tolerans, eller beroende på person men är vanligtvis runt den dosen.

Ouff minns inte. Det var en liten, vit rund tablett. Max 10mg gissar jag på...om inte 5?
Citera
2019-06-04, 22:03
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ouff minns inte. Det var en liten, vit rund tablett. Max 10mg gissar jag på...om inte 5?

5-10mg så brukar man inte kunna av så mycket, man blir inte mysig iaf.

Vet du om det stog OC på en sida av pillret?
Citera
2019-06-04, 22:24
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
5-10mg så brukar man inte kunna av så mycket, man blir inte mysig iaf.

Vet du om det stog OC på en sida av pillret?

Minns faktiskt inte. Detta var tidig januari 2017 minns jag. Inte rört Oxy sedan dess utan kör bara Tramadol. För mig är Tramadol väldigt svårslaget, så Oxy måste vara jättespeciell om den ska slå trammet
Citera
2019-06-05, 00:42
Medlem
R.Bloodworths avatar
Något jag brukar råka ut för när jag äter Tramadol (händer inte hela tiden, men ganska ofta) är att när jag är nyvaken dagen efter jag ätit tramadol och det värker alltid i det högra låret när jag ligger i sängen. Någon som vet varför? Detta övergår i princip så fort jag reser mig upp. Detta händer aldrig utan tramadol. Men när jag äter tramadol, sover, vaknar - boom.....värk i högra låren, ibland gör det riktigt jävla ont också. En bekant till mig brukar också råka ut för något liknande, tror att det var låren för honom också, dock inte säker, kan ha vart armen.
Citera
2019-06-05, 08:24
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Min första gång räckte det med EN oxy G.L 5mg (små blå tabletterna) för att jag skulle må som en ängel 🤭.. Då hade jag sedan innan ätit tramadol i ca 2 års tid regelbundet. Så blir lite hänförd när folk rekommenderar 20-30mg som nybörjardoser, blir inte det för mycket 🤔..
Citera
2019-06-06, 14:54
Medlem
Jaggermeisters avatar
Käkspänningar.. är de vanligt på tram elr haha?

Jag käkar 8mg sub varje dag, men peta i mig 400mg tram. Blev skittrött, illamående o käkspänningar, o känner mig nästan som jag tagit lågdos mdma, haha vafan..

Känns typ likadant som när jag provade fenta spray
De är tamol-xx röda från signature/hab
Senast redigerad av Jaggermeister 2019-06-06 kl. 15:23.
Citera
2019-06-06, 16:20
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Käkspänningar.. är de vanligt på tram elr haha?

Jag käkar 8mg sub varje dag, men peta i mig 400mg tram. Blev skittrött, illamående o käkspänningar, o känner mig nästan som jag tagit lågdos mdma, haha vafan..

Känns typ likadant som när jag provade fenta spray
De är tamol-xx röda från signature/hab

Blir exakt likadan av dessa tram, har aldrig haft problemet förr, är det kanske för man har andra substans smuler i kroppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in