2019-06-06, 16:33
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Blir exakt likadan av dessa tram, har aldrig haft problemet förr, är det kanske för man har andra substans smuler i kroppen?
Går ju rykten att dessa innehåller även fentanyl, bekräftat av polisen. O ja känner mig precis lika som när jag tog fenta spray. Jag är heeelt sänkt, mår fett illa o käkspänningar.. inge eufori elr nå speciellt rus.. bara tvärsänkt.
Citera
2019-06-06, 17:11
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Går ju rykten att dessa innehåller även fentanyl, bekräftat av polisen. O ja känner mig precis lika som när jag tog fenta spray. Jag är heeelt sänkt, mår fett illa o käkspänningar.. inge eufori elr nå speciellt rus.. bara tvärsänkt.

Aa känner samma när jag tog fenta, känner igen effekterna också.. tråkigt om det verkligen är fenta för har köpt från denna person ett bra tag, om hen nu riskerar mitt liv för några hundringar
Citera
2019-06-07, 13:26
Medlem
Citat:
Aa känner samma när jag tog fenta, känner igen effekterna också.. tråkigt om det verkligen är fenta för har köpt från denna person ett bra tag, om hen nu riskerar mitt liv för några hundringar
Gäller detta även vita tamolen?Eller är det bara dem röda som man misstänker innehålla fenta?
Citera
2019-06-07, 14:03
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Gäller detta även vita tamolen?Eller är det bara dem röda som man misstänker innehålla fenta?

Av min erfarenhet så har de vita Tamol XX känts något bättre, dock får jag även flummiga symptom på dessa, typ frossa o massa symptom jag inte får av "vanligt" tram.
Dom indiska trammen som håller kvalité är de från Topdol märket. Testat deras kapslar och tabletter och de känts sjukt bra o härliga och dagen efter känner man sig vanlig och inte förstörd.

Jag ska inte ljuga, Tamol XX är mina favorit tramadol i rusningssyfte. Kan man hålla sig till 1 tablett i veckan på max 200mg så ser jag inga konstigheter med dem. Men börjar man äta dessa lite oftare så är jag övertygad om att man kommer att må mer skit än på annat tram.
Citera
2019-06-07, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Av min erfarenhet så har de vita Tamol XX känts något bättre, dock får jag även flummiga symptom på dessa, typ frossa o massa symptom jag inte får av "vanligt" tram.
Dom indiska trammen som håller kvalité är de från Topdol märket. Testat deras kapslar och tabletter och de känts sjukt bra o härliga och dagen efter känner man sig vanlig och inte förstörd.
Jag tycker personligen att dem vita tamolen är riktigt sköna. Noddar mycket av dem. Har dock inte testat Topdol kapslarna men har hört mycket gott om dom.
Citera
2019-06-07, 14:12
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Jag tycker personligen att dem vita tamolen är riktigt sköna. Noddar mycket av dem. Har dock inte testat Topdol kapslarna men har hört mycket gott om dom.

Ruset på Topdol kapslarna upplever jag som mycket mer annorlunda. Ruset känns inte lika "närvarande", känns mer som en "bakom kulisserna" typ av rus. Man mår bra, men känner sig inte trammad, medan man på t.ex tamol xx mår bra och känner sig verkligen trammad, om du hajjar...
Citera
2019-06-07, 14:15
Medlem
Citat:
Ruset på Topdol kapslarna upplever jag som mycket mer annorlunda. Ruset känns inte lika "närvarande", känns mer som en "bakom kulisserna" typ av rus. Man mår bra, men känner sig inte trammad, medan man på t.ex tamol xx mår bra och känner sig verkligen trammad, om du hajjar...
Ja jag förstår.
Citera
2019-06-07, 18:26
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:

Gäller endast dem röda just nu, dem vita är rena o goa.
Citera
2019-06-07, 19:20
Medlem
R.Bloodworths avatar
Vet inte vad det beror på, men de röda hab och de röda tamol xx med brytskåra i mitten har jag inte sett en glims av sedan januari. Vet inte om folk skitit i att hämta in dessa eller om de helt enkelt är slut. Men lika bra, antar jag.
Citera
2019-06-07, 22:37
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Vet inte vad det beror på, men de röda hab och de röda tamol xx med brytskåra i mitten har jag inte sett en glims av sedan januari. Vet inte om folk skitit i att hämta in dessa eller om de helt enkelt är slut. Men lika bra, antar jag.

Inte många som köper dem pga ryktena

Finns typ bara röda på FS
Citera
2019-06-07, 23:29
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Inte många som köper dem pga ryktena

Finns typ bara röda på FS

Så kan det vara. Dom röda Tamol XX åt jag väldigt mycket av förra året april-augusti. Tyckte aldrig dom var så smutsiga faktiskt. Säger inte att de inte innehöll skit, men upplevde aldrig några besvär med dem. Inte heller HAB, men kunde iaf känna på HAB trammen att dom var lite udda.

Personligen vet jag inte om jag märker av någon skillnad på de vita och röda tamol xx. Kan mycket väl vara så att de vita är "renare", men för mig kändes de identiska i allt förutom färgen.
Citera
2019-06-08, 09:31
Medlem
Sist man trammade låg jag på 2 st topdol 100mg och kände väl helt ok, men inte nöjd. Hade på mig uppdelade Tamol XX och tog en fjärdedel (50)mg (250 är generellt en mycket hög dos för mig)
, och jävlar i helvete vad den 50mg slog!
Ni vet när man blir sådär att man inte riktigt vet vad man ska göra, på ett bra och skönt sätt...fick en rejal uppåt effekt!

Så sjukt potenta iaf, det ska man ge dem, de kära gamla röda tamol xx!❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in