2019-10-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruBartelotti
Fick inte mina tram som väntat idag. Tog sista i förrgår efter två månader intensivt knaprande.
Börjar redan känna av yrsel och ångest. Kommer bli en skithelg, någon som har tips på vad som kan mildra utsättningssymtomen som komma skall???

Imodium och benzo alt stilnoct eller imovane till sömnen.
Citera
2019-10-18, 16:26
Medlem
Tänkte ställa en fråga till er kunniga. Är inne på dag 2 utan tram och mår ganska risigt. Ingen mega avtändning..men mår lite unket. En polare har erbjudit sig 50-100 mg som jag kan hämta för att underlätta det. Skulle jag då förstöra min at o hamna tillbaks på ruta 1?
Citera
2019-10-18, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Kan du inte köpa någon annan opiat?, så du klarar dej till måndag..

Har inget att få tag på
Citera
2019-10-18, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Imodium och benzo alt stilnoct eller imovane till sömnen.
Imovane får jag grymma myrkrypningar av och får panik
Citera
2019-10-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
Tänkte ställa en fråga till er kunniga. Är inne på dag 2 utan tram och mår ganska risigt. Ingen mega avtändning..men mår lite unket. En polare har erbjudit sig 50-100 mg som jag kan hämta för att underlätta det. Skulle jag då förstöra min at o hamna tillbaks på ruta 1?
Antagligen, jag skulle nog fallit tillbaka. Beror på hur mkt du vill sluta!
Citera
2019-10-18, 16:33
Medlem
Citat:
Antagligen, jag skulle nog fallit tillbaka. Beror på hur mkt du vill sluta!

Jag menar inte falla tillbaks på ruta 1 med att jag skulle börja käka tram igen. Menar mer att jag skulle hamna på ruta 1 i min avtändning. Eller du kanske syftade på det också?
Citera
2019-10-18, 16:36
Medlem
Citat:
Jag menar inte falla tillbaks på ruta 1 med att jag skulle börja käka tram igen. Menar mer att jag skulle hamna på ruta 1 i min avtändning. Eller du kanske syftade på det också?
Aha tänkte på att börja käka igen, ruta ett på avtändningen. Nje, jag hade sjukt jobbigt en gång och det underlättade med att ta lite grann. Jag lyckades hålla upp nån månad från tram men föll tillbaka sen igen.
Citera
2019-10-18, 17:06
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Har inget att få tag på

Kolla om du får tag i benzo. Lättare att trappa ur om man är ångestfri.
Citera
2019-10-18, 18:38
Medlem
Citat:
Väldigt populära o finns överallt. Ger ett gott rus. Tror de andra är individuellt. Jag kan käka Tram i en väldigt kort tid, säg några dagar till 2 veckor, och jag mår piss i 4-7 dagar efter. Medan vissa kan äta i 1-2 månader o klara sig symptomfritt.

Men bra tram, tycker jag.

Ja ruset är väl sig likt men va lite orolig det kanske va något annat i den oxå, har läst mycket om det i denna tråden. Tack för snabba svaret!
Citera
2019-10-18, 19:08
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willieDeezNut
Ja ruset är väl sig likt men va lite orolig det kanske va något annat i den oxå, har läst mycket om det i denna tråden. Tack för snabba svaret!

Har också kommit över de vita signature massvis med gånger. Jag har ätit dem flera, flera gånger och har inga dåliga erfarenheter av dem. Nån annan kanske har det, dock. Som de röda HAB, många har klagat på dessa tram, både i forumet o vänskapskretsen, har också ätit dessa väldigt många gånger och har inga dåliga upplevelser. Så jag vill inte säga att de är rena o perfekta, men jag har ätit vita signature över 300 gånger och har inga dåliga erfarenheter av dessa iaf.
Citera
2019-10-18, 19:28
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willieDeezNut
Har försökt hitta någon som har skrivit om dem men har inte hittat dom specifika jag har.

Har nämnts vita 200mg som står ’Signature’ på i skrivstil. Dom jag fick har skorvor som går att delas i 4. Kom utan karta, bara i handen

Tycker jag blir hängig i 2 dagar efter jag tar 300mg på en kväll, nån som vet någonting om dom?

Jag brukar få såna av min ena kran, har ovanan att tugga i mig tram och dessa smakar fy f*n rent ut sagt 🤭😂.. Men ger ett helt okej välmående 😇..
Citera
2019-10-18, 20:59
Medlem
Tagit 1650 könner lite men inte så mkt bör jag vara orolig för att od? Hjärtat slir lite hårdare men inte sp mkt hårdare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in