2019-06-03, 20:02
Medlem
Skeldersans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Jag vågar satsa en månadslön på att de inte riktigt vet vilka personer de givit sig i lag med. Även om alla tre "kändisar" enligt mig är mer eller mindre osympatiska så skulle det vara karriärsödande att på allvar beblanda sig med mördare, våldtäktsmän och jag vet inte vad. Snarare tror man väl sig gått med i nån grupp som ska "bekämpa näthatet".

Vidare skulle det förvåna mig om någon av dem är särskilt drivande i gruppen. Jag har svårt att se Runar sitt och frenetiskt mejla annonsörer som någon jävla manisk rättshaverist. Även Emilio har nog faktiskt bättre saker för sig om dagarna och Kleerup jagar väl mest nästa lina kola.

Håller med dig om Emilio och Kleerup, men Runar vetefan. Följt honom på Facebook i perioder och karln verkar stundtals gränspsykotisk.
Citera
2019-06-03, 20:02
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Om Runar Söögard nu sitter och ddosar flashback är det väl bara att polisanmäla honom. Jag fattar inte varför man klistrar en grintråd om det.
Citera
2019-06-03, 20:06
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Detta kan nog bara bli bättre!
Citera
2019-06-03, 20:06
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackFoley
Vad gäller tråden om Skelettkvinnan (Helena) och även trådar om hennes och hennes pappas (Kent) uthängningsblogg så har dessa modererats underligt vilket har fått mig att tro att Flashback inte velat stöta sig med de där människorna. Exempelvis postades utgivningsbevis om uthängningsbloggen och de inläggen raderas liksom andra inlägg av upplysande art.

Jag antar att det är först nu när dessa personer faktiskt åsamkar Flashback ekonomisk skada som Jan Axelsson & Co tar av sig handskarna. Inget är så motiverande som när man orsakas ekonomisk skada.
Kent hade kunnat sluta med fanan i topp istället väljer han att fortsätta bråka, det handlar helt enkelt om att nu får det vara nog och det handlar också om medlemmarna, att göra klart för alla att dom uthängningar som kent ligger bakom skrämmande ofta är felaktiga, dom enda som garanterat stämmer är dom som är öppna med sin identitet.
Citera
2019-06-03, 20:07
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
De påstår på sin hemsida att Facebook tog bort ett inlägg efter en anmälan men sedan ändrade sig och bad om ursäkt. Det senare låter dock inte särskilt troligt med tanke på hur Facebook brukar agera.

Man får ta det mesta han skriver med en stor skopa salt. Han tar gärna andras bedrifter eller sina egna små framsteg och förstorar upp det till att han kommit fram till storverk.

Generellt är det ingenting att bry sig om utan dess enda syfte verkar vara att få hans lärjungar att behålla förtroendet för honom.
Citera
2019-06-03, 20:08
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeldersan
Håller med dig om Emilio och Kleerup, men Runar vetefan. Följt honom på Facebook i perioder och karln verkar stundtals gränspsykotisk.

Citat:
Ursprungligen postat av BlaBlaBrah
Om Runar Söögard nu sitter och ddosar flashback är det väl bara att polisanmäla honom. Jag fattar inte varför man klistrar en grintråd om det.

Är väl snarare att de fått en invite om att "gå med en grupp som motverkar näthat" utan att faktiskt kolla vad de gruppen faktiskt pysslar med och då får man faktiskt skylla sig själv. (Edit: Då det enda de gör är att bedriva just..näthat.. hycklarnas parad)
Citera
2019-06-03, 20:14
Medlem
MaxVobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeldersan
Runar är märklig.
Lite för extrem för att jag ska ta honom på allvar. Han befinner sig i gränslandet mellan konspirationsteoretiker och rabiat pastor.
Citera
2019-06-03, 20:15
Medlem
Dofternas avatar
Fy fan vad falskt! Backstabbers.

Hela grejen känns som en sämre sortens dokusåpa.
Citera
2019-06-03, 20:20
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Fy fan vad falskt! Backstabbers.

Hela grejen känns som en sämre sortens dokusåpa.

Kan du utveckla detta?

Falskt? :S
Citera
2019-06-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Kan du utveckla detta?

Falskt? :S

Men upp med allt på bordet istället för att göra det såhär.. Flashback kunde fan lanserat en temporär sida med all fakta istället för skvallerposter på forumet.. med nedladdningsbara fup:s osv
Citera
2019-06-03, 20:26
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Är väl snarare att de fått en invite om att "gå med en grupp som motverkar näthat" utan att faktiskt kolla vad de gruppen faktiskt pysslar med och då får man faktiskt skylla sig själv. (Edit: Då det enda de gör är att bedriva just..näthat.. hycklarnas parad)

Om det nu är så att de bara fått en invite och inte varit speciellt aktiva tycker jag det är ett konstigt beslut av admin att hänga ut just dessa "kändisar" i det första inlägget.
Citera
2019-06-03, 20:30
Medlem
JackFoleys avatar
Jag undrar lite hur mycket av den där sidan som är Kents verk och hur mycket som är Helenas. Kent kanske mest frontar på utgivningsbeviset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in