2019-06-03, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin
En betydande del av gruppen är dömda för brott (våldtäkt mot barn, grovt bedrägeri, narkotikabrott, mord, övergrepp i rättssak) och saknar deklarerade inkomster. De har ett klart och tydligt syfte. Att undvika uppmärksamhet. Vilket är orsaken till att jag startar denna tråd.

Som sagt, du hade verkligen inga moraliska betänkligheter om kriminella, inkl. pedofiler eller människor som nolltaxerade, när ni drog igång Flashback, vadan denna svängning?
Citera
2019-06-03, 13:54
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Har dom Admin pekar ut gjort sig skyldiga till DDoS attacker? Kan ni bevisa det?
Har han hotat annonsörer? Varför polisanmäler inte dom honom isf?

Fråga honom, han anser det och därför hänger han ut dem. Jag vet inte vem han polisanmäler. Mitt inlägg var om att det visst är skillnad på att hänga ut folk, skyldiga och oskyldiga, mot att hota etc. Det är inget motsägelsefullt i TS som vissa fascister hävdad att TS hänger ut folk för att de i sin tur hänger ut folk; nej det är inte därför TS gör det.

Du "svarar" på andra saker nu; det är en halmgubbe. Men du är ju trots allt usel på att argumentera så du är nog lite för dum för att ens kunna göra en halmgubbe.
Citera
2019-06-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Enligt samma logik menar du alltså att om en person har hängts ut i kommentarsfältet i -valfri judisk media- ex Aftonbladet, har då Aftonbladet hängt ut den person? Förvisso låter det helt rimligt att de involverade personerna resonerar så.

Alltså, här har vi nu i realtid ett toppenexempel på varför folk tycker att FB är ett skitforum. Går det ens att ha en vuxen diskussion här, utan att folk ska märka ord och låtsas missförstå?
Citera
2019-06-03, 13:56
Medlem
Sjukaste tråden i mannaminne!

Grundaren av de som vill tysta fria ordet är alltså en kärring som är... pedofil, zoofil och nekrofil?!

Hahaha, vilken skräll att just den slynan förespråkar censur. Hon har nog råkat avslöja ett och annat till fel personer, livrädd för vilken info som kan läcka ut nu. Eftersom hon själv är obotligt sjuk vill hon straffa oss andra som kan belysa samhället om detta. Renodlad egoism med andra ord från psykopat-kärringen.

Gissa om de andra gruppmedlemmarna är likasinnade och dras till allt tabubelagt? Narcissister som tror de har rätt att göra vad som helst, men ingen annan ska få prata fritt!
Citera
2019-06-03, 13:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Som sagt, du hade verkligen inga moraliska betänkligheter om kriminella, inkl. pedofiler eller människor som nolltaxerade, när ni drog igång Flashback, vadan denna svängning?

Vad har det med den här tråden att göra? Den här tråden handlar om en grupp folk som vill klämma år forumet.
Citera
2019-06-03, 14:04
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Sjukaste tråden i mannaminne!

Grundaren av de som vill tysta fria ordet är alltså en kärring som är... pedofil, zoofil och nekrofil?!

2015-04-30

Hahaha, vilken skräll att just den slynan förespråkar censur. Hon har nog råkat avslöja ett och annat till fel personer, livrädd för vilken info som kan läcka ut nu. Eftersom hon själv är obotligt sjuk vill hon straffa oss andra som kan belysa samhället om detta. Renodlad egoism med andra ord från psykopat-kärringen.

Gissa om de andra gruppmedlemmarna är likasinnade och dras till allt tabubelagt? Narcissister som tror de har rätt att göra vad som helst, men ingen annan ska få prata fritt!

SIG-gruppen förlorar en medlem
IG-gruppens ordförande tillika den som startade gruppen, Helena, tvingas nu att trappa ner och lämna sin egen grupp. Det är med stor sorg i hjärtat vi måste konstatera det faktum att det inte går längre.

Tortyr i Sverige
På Aminogatans arrest i Mölndal utsattes Helena för rena tortyren. Hon fick inga kläder att ha på sig och de tog ifrån henne glasögonen som är mycket viktiga för hennes sätt att uppfatta omgivningen. Sova fick hon göra på golvet och filten som mer såg ut som ett nät hjälpte inte mot den kalla cellen. Helenas agerande efter hon kom ut från häktet startade en mediestorm och medverkade till en ordentlig förbättring av arresten.

En tragisk historia
Efter 3 månader falskeligen isolerad i häktet men ändå glad och stark började så småningom häktestiden bryta ner hennes psyke. Personalen på häktet var väldigt bra men rutinerna bryter ner folk. Att inte veta när häktningen upphör är väldigt svårt att hantera. På detta kom det osannolika brott staten utsatt henne för genom en åklagare som utan anledning beskyllde Helena för de mest avskyvärda saker man kan tänka.
Drevet drog igång omedelbart med ett exempellöst näthat som accelererade den märkliga sjukdomen hon ådragit sig sedan hon häktades.

Läkare konstaterade sjukdom
Det var en märklig känsla som infann sig när hon fick diagnosen PTSD, dvs samma sjukdom soldater kan få i krig. Dessutom konstaterades sjukdomen obotlig och progressiv som innebär att den kan förvärras och att hon aldrig blir av med den. Läkare skrev i brev till varandra att Helena måste hanteras varsamt på grund av PTSD. En svår effekt av PTSD som ställer till det är att hon inte kan sova. Under denna tid började dessutom samma åklagare som tidigare återigen att jävlas med min dotter.

........

Blixtrar till
Tidvis någon gång då och då piggnar hon till, kliver upp ur sängen och sätter sig framför datorn och hittar en handfull näthatares identiteter. Ingen vet hur hon bär sig åt men det är en gåva som saknar motstycke och nu gett oss mer än 500 identifierade näthatare
Senast redigerad av QxZtVyPrQ9981AZX 2019-06-03 kl. 14:23.
Citera
2019-06-03, 14:10
Medlem
Många påståenden, inga bevis.

Admin har snurrat upp sig för tight med Flashback och byggt sin egen konspirationsteori som hotar världsbilden.
Citera
2019-06-03, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Flink är inte bankrånare. För andra gången.

Dina patetiska försök att tysta mig genom att hota med uthängningar har noll effekt på mig. Skulle du, mot all förmodan, få reda på vem jag är så är du välkommen hem till mig.

Slutligen tycker jag inte att privatpersoner som inte är kriminella eller kändisar bör diskuteras med namn. Vi diskuterar dock inga sådana här, varför det är helt ointressant.

Jag vet inte varför du trollar, kan du ge ett svar tack, tror du inte jag vet vem Flink är och inte är en bankrånare? Jag tog Flink, bankrånare som ett exempel.

Nu får du visa mitt inlägg där jag har hotat dig med uthängningar och försöker tysta dig.

Om du inte kommer med bevis är det helt sjukt hur en moderator försöker provocera en användare till avstängning!
Citera
2019-06-03, 14:11
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Blixtrar till
Tidvis någon gång då och då piggnar hon till, kliver upp ur sängen och sätter sig framför datorn och hittar en handfull näthatares identiteter. Ingen vet hur hon bär sig åt men det är en gåva som saknar motstycke och nu gett oss mer än 500 identifierade näthatare.

Haha - vad i helvete? Snacka om att runka till sin egen spegelbild
Citera
2019-06-03, 14:12
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Här finns ett onlinedokument med länkar till Kent/Linnar och lite smått och gott. Givetvis finns det ingen fara med att klicka på vare sig en Facebook länk eller att ladda ner utgivningsbeviset.

http://notes.io/6yFr
Citera
2019-06-03, 14:14
Bannlyst
Citat:
Har dom Admin pekar ut gjort sig skyldiga till DDoS attacker? Kan ni bevisa det?
Har han hotat annonsörer? Varför polisanmäler inte dom honom isf?

Det admin påstår, att dom skulle ha DDoS:at flashback vill jag ha bevis på, det underlättar för admin själv sin trovärdighet.

Vem skulle göra en polisanmälan om det var sant nu? Ska Jan Axelsson göra en polisanmälan?
Citera
2019-06-03, 14:22
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalaciousCrumb
Tala i klartext. Menar du då att det är admin som begår ett maktövergrepp nu eller de som hotat användare och moderatorer till tystnad under jag vet inte hur lång tid? Mitt gamla konto blev uthängt där för två år sedan.

Hahaha! Det här blir ju bara bättre och bättre!

Har talat i klartext. Hur du sedan vrider och vänder allt är ditt problem mest av allt.
Ska jag behöva säga för att du skall förstå " nu pratar jag inte om admin"
Jag är i admins tråd och diskuterar det admin tog upp, inte admin och vem denne admin kan tänkas vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in