Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Jag förstår din fråga. Är själv av åsikten att ifall man påstår något så bör man också kunna verifiera det man påstår. Jag kommer senare att publicera mera ingående saker, så jag tror ingen behöver fundera på om detta verkligen stämmer eller inte.
Så dom gör pretty much vad som görs här? Deras slutna grupp kan väl ses som Outlaw/mod-delen av det här forumer?
Boo fucking hoo..
Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Jag kommer att återkomma med detaljer, och berätta vad de sysslar med.
Jag kommer även att länka till dessa uppdateringar i starttråden så ni enklare hittar dem.
Om jag postar allt samtidigt så kommer ingen att orka läsa texten.
Det finns material till en hel bok, men någon sådan kommer inte.
Jag kommer istället att redogöra vad dessa personer sysslar med direkt i denna tråd.
admin
Okej, vi är nu 33 sidor in i den här trådn där du på sidan 2 lovade att berätta mer, så, gör det?
Citat:
Ursprungligen postat av
admin
De skrämmer journalister till tystnad.
Om inte ens tidningar som Kvällsposten vågar skriva om dem, och t.o.m. raderar artiklar om gruppens medlemmar, så är det dags att uppmärksamma vad de sysslar med.
Jag riktar ingen kritik mot de medier och journalister som av rädsla avpublicerar sina artiklar. Men i sådana sammanhang är det extra viktigt att det också finns de som inte låter sig tystas.
Men igen, boo fucking hoo. Så du tror inte att flashback skrämmer människor till tystnad?
Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Jag kommer senare att även uppmärksamma journalister och medier som faktiskt vågat gå emot dessa personer, och de konsekvenser som senare drabbat dem.
Varför vänta? Kör du samma skit som Kent? "Vi vill bara berätta om allt skit vi skulle kunna hänga ut."
Citat:
Ursprungligen postat av
admin
De har även ett slutet forum (SIG) där endast de mest militanta är välkomna, och jag har skärmdumpar på exakt varje inlägg i det forumet.
admin
Men få se då? Hur är det med hemligheter på det här forumet? Jag vet saker om Jan Axelsson som inte är allmän kunskap, kan jag göra en tråd om det?