2019-06-03, 03:25
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Du och admin får gärna hålla ryggen om era pedofiler, fråga bara dom som utsatts för pedofiler. Men jag vill ge mitt svar på den enkla frågan om flashback, flashback bör omedelbart stängas just på grund av den frågan. Här har jag använt mitt yttranfrihet på riktigt

Du är så patetisk, jag får tårar när jag läser dina halvsorgsna inlägg, jag tog upp Mattias Flink, bankrånare som ett exempel. Alla skall få en andra chans, men ni på flashback har svårt med det.

Det admin är sur över att den gruppen han snackar om är väldigt nära att komma åt Jan Axelsson (ägaren av Flashback) Säger direkt till Jan Axelsson här, DU läser den här tråden för varje sekund. Eftersom du tycker att det är yttrandefrihet att hänga ut människor, vad gör du själv när du blir uthängd med namn och adress? Ska du byta adress bara för att du är en fegis som gömmer sig bakom skyddad identitet? Du vågar ju inte ens själv stå upp för ditt forum. Mitt sista stycke bör få komma fram eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer.

Flink är inte bankrånare. För andra gången.

Dina patetiska försök att tysta mig genom att hota med uthängningar har noll effekt på mig. Skulle du, mot all förmodan, få reda på vem jag är så är du välkommen hem till mig.

Slutligen tycker jag inte att privatpersoner som inte är kriminella eller kändisar bör diskuteras med namn. Vi diskuterar dock inga sådana här, varför det är helt ointressant.
Senast redigerad av T-80U 2019-06-03 kl. 04:05.
Citera
2019-06-03, 05:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag förstår din fråga. Är själv av åsikten att ifall man påstår något så bör man också kunna verifiera det man påstår. Jag kommer senare att publicera mera ingående saker, så jag tror ingen behöver fundera på om detta verkligen stämmer eller inte.

Så dom gör pretty much vad som görs här? Deras slutna grupp kan väl ses som Outlaw/mod-delen av det här forumer?

Boo fucking hoo..

Citat:
Jag kommer att återkomma med detaljer, och berätta vad de sysslar med.
Jag kommer även att länka till dessa uppdateringar i starttråden så ni enklare hittar dem.
Om jag postar allt samtidigt så kommer ingen att orka läsa texten.
Det finns material till en hel bok, men någon sådan kommer inte.
Jag kommer istället att redogöra vad dessa personer sysslar med direkt i denna tråd.

admin

Okej, vi är nu 33 sidor in i den här trådn där du på sidan 2 lovade att berätta mer, så, gör det?

Citat:
De skrämmer journalister till tystnad.
Om inte ens tidningar som Kvällsposten vågar skriva om dem, och t.o.m. raderar artiklar om gruppens medlemmar, så är det dags att uppmärksamma vad de sysslar med.
Jag riktar ingen kritik mot de medier och journalister som av rädsla avpublicerar sina artiklar. Men i sådana sammanhang är det extra viktigt att det också finns de som inte låter sig tystas.

Men igen, boo fucking hoo. Så du tror inte att flashback skrämmer människor till tystnad?

Citat:
Jag kommer senare att även uppmärksamma journalister och medier som faktiskt vågat gå emot dessa personer, och de konsekvenser som senare drabbat dem.

Varför vänta? Kör du samma skit som Kent? "Vi vill bara berätta om allt skit vi skulle kunna hänga ut."

Citat:
De har även ett slutet forum (SIG) där endast de mest militanta är välkomna, och jag har skärmdumpar på exakt varje inlägg i det forumet.

admin

Men få se då? Hur är det med hemligheter på det här forumet? Jag vet saker om Jan Axelsson som inte är allmän kunskap, kan jag göra en tråd om det?
Senast redigerad av AndersJoh 2019-06-03 kl. 05:55.
Citera
2019-06-03, 05:52
Bannlyst
Varfor ens gora en "big deal" om dessa tontar som anda inte kan gora nagot?
Citera
2019-06-03, 06:19
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka

En större DDOS attack drabbade Googles tjänster i hela Europa och delar av USA samtidigt som tråden rasade som bäst, runt 21 igår kväll, och folk tipsade om vart mer info om A12 gruppens medlemmar gick att finna.

Det rörde sig om doxningar som inte är hostade på Flashback.

Om det som sagt är en grupp företagare utan vansinnigt hög teknisk eller juridisk kompetens så skulle de kunna pröjsa någon för att DDOS:a hela Google. Men till vilket pris...?

Om det inte var ett rent sammanträffande så blir det väl en Operation Visby som gäller för Flashback snart igen...
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2019-06-03 kl. 06:22.
Citera
2019-06-03, 06:52
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka

Uppenbart för att "gruppen" inriktat sig på Flashbacks ägare, vilken är en privatperson som alla andra och som kan ta skada privat.
Citera
2019-06-03, 07:03
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Inte för att spela djävulens advokat, men det är varken olagligt eller omoraliskt att utöva påtryckningar på Flashbacks annonsörer. Ingen har per automatik rätt till intäkter från annonser. Något som länge drabbat vänstertidningar då annonsörer för storföretag inte gärna vill annonsera i tidningar som propagerar för kapitalismens avskaffande! Om det värsta denna "hatgrupp" gjort är att de försökt övertala annonsörer att sluta annonsera på Flashback då tycker inte jag admin har särskilt mycket att komma med...

Jag gissar på att det var ovanstående påtryckningar som orsakade namnbytet på forumet Pedofili & Hebefili? Hatgruppen lyckades få annonsörerna att inse det osunda i att annonsera på ett pedofilforum?

Och återigen, inte för att spela djävulens advokat, men en del personer har blivit orättvist uthängda på Flashback. Bland annat den där tjejen som syns i en mobilkameravideo där någon står och pissar henne i ansiktet. Hon ville få sin tråd raderad då den orsakade henne otroligt mycket skit. Jag tycker absolut inte att Flashback ska censureras, men jag kan ha förståelse för deras perspektiv!

Nu är det väl ändå en viss skillnad på om ett företag inte vill annonsera i en tidning som motarbetar annonsörens syfte, eller om en utomstående aktör klipper ihop falska skärmdumpar och presenterar?

Om du inte vill handla på Ica,så gör ju du inte det, du handlar på COOP istället.
Det är ju ditt val.

Om jag nu då skickar brev till dig som säger att COOP har slaktade småbarn i köttdisken, så är det ju jag som är skurken här, eller hur?
Citera
2019-06-03, 07:04
Medlem
Nu är det väl så att avskaffande av det fria ordet står ganska högt i prio hos Sveriges Regering, hela Myndighetsvänstern med Rättsväsendet samt hela PK-cancerns så kallade "Media"?
Man har mycket större "nytta" av det lögnaktiga ordet!
Ordet för att dölja oegentlighete, korruption, stöld, bedrägerier och rasistiska mycket grova brott mot dem med "fel" Svenska värderingar?
Nog kan man hitta på någon pling-plong brottsrubricering för att vägra ljuga åt diktaturens kriminella kreatur?
Citera
2019-06-03, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingdDuck
kolla vad jag hitta kände mig snäll så censurera ett par namn
https://imgur.com/8nK22Mi
https://imgur.com/jafudmj
https://imgur.com/o7RC7sL
https://imgur.com/8cGDHbV
https://imgur.com/xABrrc1
Att dom har huvudet fullt med för hårt dragna vänstergängade skruvar råder ingen tvekan om. Dom är sura på google för att dom vägrar ta bort känsliga personuppgifter och då svarar dom med att publicera personuppgifter och uppmana till brott mot dessa.
Citera
2019-06-03, 07:21
Medlem
En Admin som startar en sann Flashbacktråd.

Mkt tankar.
Citera
2019-06-03, 07:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
En större DDOS attack drabbade Googles tjänster i hela Europa och delar av USA samtidigt som tråden rasade som bäst, runt 21 igår kväll, och folk tipsade om vart mer info om A12 gruppens medlemmar gick att finna.

Om det som sagt är en grupp företagare utan vansinnigt hög teknisk eller juridisk kompetens så skulle de kunna pröjsa någon för att DDOS:a hela Google. Men till vilket pris...?

Om det inte var ett rent sammanträffande så blir det väl en Operation Visby som gäller för Flashback snart igen...

Ska söögard sitta och ddosa menar du?
Citera
2019-06-03, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf

Var kan man läsa mer om detta?
Citera
2019-06-03, 07:31
Medlem
Finns det inte en risk att en sån här tråd slår tillbaka mot flashback. Flashbacks styrka har varit att lagbrott accepterats av rätts-instanser. Det som skrivs på andra plattformar utreds av polis men flashback agerar man inte mot. Jag tror att många länders rätts-system drivit in det skadestånd som flashback-tidningen åkte på men i Sverige har flashback haft fördel av att de inte behövt rätta sej efter lagarna. Men kan inte denna tråd provocera någon åklagare eller polis till att beivra brotten på forumet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in