2019-06-02, 20:03
Medlem
Svenska kvinnor är inget man kollar efter längre.
Thailand är det som gäller
Citera
2019-06-02, 20:04
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ett klassiskt inlägg från dig igen.

Jag visade hur "feelz before reelz" funkar och gav lite exempel på det, och i stället för att försöka hänga med ramlade du av och fattar inte vad vi pratar om längre.

Slog du i huvudet väldigt hårt?

Jaahaaa nämen ojdå var det det du höll på med, ja attans där ser man.
Citera
2019-06-02, 20:06
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nja, tar nog mitt pick och pack och drar.

Feminister alias svenska kvinnor har tydligt deklarerat att dom inte är "våra kvinnor" och vem är jag att säga emot. Dessutom har jag lärt mig att kvinnor är lika kapabla som män så ni klarar nog fighten mot islamisterna alldeles galant själva Troligen bättre till och med eftersom kvinnor ofta är bättre och mer kompetenta än män.

Tack herr Nilsson, lycka till på alla dina framtida äventyr!
Citera
2019-06-02, 20:33
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tack herr Nilsson, lycka till på alla dina framtida äventyr!
Det blir nya kulturer som berikar dig i framtiden, hör jag.
Citera
2019-06-02, 20:37
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Svenska kvinnor är inget man kollar efter längre.
Thailand är det som gäller

Mötte en thailändska som var tillsammans med en svensk man i helgen. De har varit tillsammans i många år, verkar fungera väldigt bra ihop. Det som jag upplever med thailändskor är att de inte riktigt blir så berörda av problem. En svensk satt bredvid henne och var lite full, berättade om sina bekymmer med sin svenska dam. Den här thaian sa "Det löser sig, det är inga problem" Haha såg ganska komiskt ut ändå. Men tycker jag sett densamma hos flera thaior. De verkar inte vara särskilt neurotiska vilket är väldigt bra
Citera
2019-06-02, 22:05
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det blir nya kulturer som berikar dig i framtiden, hör jag.

Ja vi får hoppas på det bästa för herr Nilsson.
Citera
2019-06-02, 22:15
Medlem
Kvinnor är ju inget annat än värdelösa horor så det är väl bara bra.

Öppna ett barnhem eller nåt där kvinnor kan dumpa sina oönskade barn så kanske färre väljer abort?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-06-02 kl. 22:18.
Citera
2019-06-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Mötte en thailändska som var tillsammans med en svensk man i helgen. De har varit tillsammans i många år, verkar fungera väldigt bra ihop. Det som jag upplever med thailändskor är att de inte riktigt blir så berörda av problem. En svensk satt bredvid henne och var lite full, berättade om sina bekymmer med sin svenska dam. Den här thaian sa "Det löser sig, det är inga problem" Haha såg ganska komiskt ut ändå. Men tycker jag sett densamma hos flera thaior. De verkar inte vara särskilt neurotiska vilket är väldigt bra
Thailändskor kan inte stava till svensk kulturmarxistisk medelklassneuros. Man strävar efter att må bra. Detta kan tyckas vara konstigt, men också befriande.
Citera
2019-06-02, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Den har varit inblandad i några fällande domar. Möjligen hade dessa fällts med gammal lagstiftning också.
Och gjort vårt land mer rättsosäkert, mindre demokratiskt.
Citera
2019-06-02, 23:34
Medlem
Citat:
Vad i helvete pratar du om? Kom in i matchen idiot, det är alltid killar som försöker skita i kondomen!
Vad spelar det för roll? Ditt eller kvinnors ansvar upphör inte i en interaktion med män för att män vill något. Vill ni inget?

Personligen avstår jag kondomknull, är det plast är det inget knull.
Citera
2019-06-03, 00:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja. Du kan aldrig kompensera fel riktning med högre hastighet.

För decennier sen flög den svenska kvinnan ärad över jorden och hyllades i alla världens hörn.
Idag är hon en radikalfeministisk ragata som ingen vill ha att göra med.

Hon gör allt i sin makt för att förneka sin kvinnlighet och beter sig som en bortskämd fascistisk envåldshärskare som kräver att hela världen ska passa upp på henne, medan hon frånsäger sig allt eget ansvar.

Your on your own.

Jaha, låt mig bara reda ut begreppen nu, pratar du om feminister eller kvinnor? Det står nämligen svenska kvinnor i ditt inlägg. Det är då väldigt lätt att tro att du nu menar svenska kvinnor i allmänhet. Och har då Sveriges kvinnor i allmänhet blivit radikalfeministiska ragator?
Vet du ens vad radikalfeministisk har för definition?
Citera
2019-06-03, 00:50
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jaha, låt mig bara reda ut begreppen nu, pratar du om feminister eller kvinnor? Det står nämligen svenska kvinnor i ditt inlägg. Det är då väldigt lätt att tro att du nu menar svenska kvinnor i allmänhet. Och har då Sveriges kvinnor i allmänhet blivit radikalfeministiska ragator?
Vet du ens vad radikalfeministisk har för definition?
Ska du fortsätta att ifrågasätta hur jag skriver i stället för försöka ta dig vidare till vad jag skriver och vad vi eventuellt skulle kunna göra åt det? Eller om inte håller med, ge oss din syn på saken.
Jag behöver faktiskt ingen "aidspig" till att borra i varje ord och dess definitioner.
Du till exempel har använt din kvot av "vad betyder det? Vad betyder det? Vad betyder det?" för en dag eller tre.
En majoritet av svenska kvinnor kallar sig feminister. En del gör det inte, men är det ändå. I vissa fall till och med radikala. (ser kvinnan som underordnad och tror på patriarkatet)
"Normies" spelar med båda lägren för att inte stöta sig med endera sidan och de byter hållning beroende på vem de pratar om eller med. Som normies brukar göra. Andra är mer konflikträdda och vågar inte säga bu eller bä. De flesta kvinnor brukar kunna hålla med radikalfeministiska uttalanden tills de börjar få konsekvenser. I Sverige finns en stor grupp radikala feminister som är sexnegativa eller politiska lesbianer och de brukar kunna hacka på sexpositiva kvinnor för att dessa sviker "systerskapet". Först då brukar normies säga ifrån, men sällan offentligt eller så att män hör.

Så ja, jag vet vad radikalfeminister har för definition.
Du får själv beskriva vart du passar in där.
Senast redigerad av Pansarvecket 2019-06-03 kl. 01:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in