Citat:
Ursprungligen postat av
getmink
Jo förressten, som avslutning, vad är det som är relevant i denna diskussion för dagens män egentligen?
Inte mycket nä, de flesta män som vandrar på jorden har inte bidragit med ett skit till uppfinningar eller utveckling. Du är mest troligt en av dem som inte bidragit, så varför du överhuvudtaget pratar om detta är obegripligt.
Jaså, nu låter det så. Men tydligen kallar man det ett "mansproblem", när 0.3% av den manliga befolkningen begår våldsbrott eller våldtar kvinnor, ja värre än så, kvinnorna importerar de män som står för en överväldigad majoritet av våldtäkter och mord, sen kallar dom det MANSPROBLEM. Då, helt plötsligt, blir det kollektivet män som är problemet, men när det handlar om annat, exempelvis UPPFINNA ALLT SOM EXISTERAR I HELA JÄVLA VÄRLDEN, så minsann, då är det inte "män" längre, nej, då handlar det om individer
Hyckleriet är så jävla bisarrt att man vet knappt var man ska börja.
Men kul är det dock, att debattera ner er rabiata kärringar, jag lever för detta, vänligen svara snabbt nu så jag kan fortsätta mosa dig

[/quote]
Jag har inte en aning om varför du drar in mig i detta med våldtäktsmän och att anklaga alla män för problemet överhuvudtaget. Lugna ner dig nu.
Och, hur kan du veta vad kvinnor hade uppfunnit och inte uppfunnit om de inte varit upptagna med att föda barn och sköta hemmet? Jag vill inte veta vad du känner eller tror, utan hur du kan veta. Du uttrycker dig nämligen som att allting är solklart här, du verkar veta mer än både forskare, läkare och historiker tillsammans.