Citat:
Att GW säger gått i en halvcirkel in mot centrum stämmer lika bra som video filmat på på haket Mölnlycke. Om man säger Härryda och areal Härryda, då är det stora ytor vi talar om.
Jag vet att det var där jag sagt. Bilen ifråga hade ägts sen 1988 skiftade ägare varpå jag vet vem som ägt den ett tag. Den ägs idag sedan 2 år tillbaka av en annan i Skånetrakter Blekinge runtom ovesäntligt men sen tio år är den inte heller röd skiftade ägare alla boende i Härryda kommun.
Det ljusa fältet är Komunen Härryda och ingen plats alltså i den bemärkelsen.
https://www.google.se/maps/place/H%C3%A4rryda/@57.6429004,12.2791045,11z/data=!4m5!3m4!1s0x464ffbf17f71ee1d:0xe844f184fa53a 7c5!8m2!3d57.660155!4d12.2915063?hl=sv
Vidare har jag att det är här ID handling har hittas i Kortedala.
https://www.google.se/search?q=h%C3%A5llplats+nym%C3%A5negatan&hl=sv&rlz =1T4GGLL_svSE822SE823&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve d=0ahUKEwiJnb-p5sLiAhVMmYsKHQI1CAMQ_AUIDygC&biw=1231&bih=508#img rc=m2rM0FvpSjRHZM:&spf=1559203690029
Slump eller tillfälligheter har jag yttrat innan i detta. Fingeravtryck diskuteras här det finns massor av fingeravtryck 100 tal inte konstigt det heller om man sträcker över en bild i ett sällskap och vips har man fyra eller fyrtio st där.
Sen är flertal som hittat tillhörigheter och sin tur visat runt i ett fall ett gäng Gothia Cup ungdomar.
Så där är det utsmetat och tyvärr dåligt skött innan Polis fick dessa.
Men man kan ju inte klandra dem heller för hur ska dom veta detta när det hittas vad och vem allt tillhör samt bakomvarande ägare.
Tur för gärningsman OTUR för vidare utredning då hade det varit bättre läge nu kunde man bara neka för inga fingrar fanns med han har även skjöljt av sig sen får ni själva fundera på om plånbok och dess innehåll fick samma behandling.
Tar inte bort att det A.E Billdal men tvekar mer och mer, men även om jag har fel blir jag då glad bara detta blir löst så man kan väl ha det i beaktning och inte avfärda bara för att jag tror annat.
Detta ställe är väl inte till för att man ska sköta polisens arbete utan sitter man på uppgifter så tipsa Polis så dom i lugn och ro kan göra det dom kan.
Jag vill helst inte om någon vet om någon som bältet heller röjer här vad man kan hitta ett sånt utan ge det till polis.
Tänk på att huvudmisstänkta kan läsa och den fribiljetten vill inte jag medverka till.
Men kör på alla oavsett vad ni vet eller inte ALLT FÖR ATT KRÄKET ÅKER DIT INNAN HAN DÖR UNDAN.