2019-05-29, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Jag tänker fan inte dejta en brud med en unge. Jag vill inte ens ha barn själv, inte fan tänker jag ta hand om någon annans unge då
Eh hon tar säkert hand om sitt barn själv det tror jag inte du behöver göra.
Önskar att svenska tjejer kunde rycka upp sig o sluta sära på benen för en massa omogna losers från nätet fy..
Eller åtminstone ha vett att ta betalt eftersom de ändå beter sig som och blir behandlade som prostituerade. Tjejer är naiva.
Senast redigerad av violettemoon 2019-05-29 kl. 16:43.
Citera
2019-05-29, 16:47
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90taletskrona
Tjejer behöver inte vara desperata. De får kuk serverat på ett silverfat med muta bland vädjande tappade killar som ber "Snälla, knulla mig". Det är kvinnors verklighet.
Det är en otroligt patetiskt, men troligtvis träffsäker bild som du målar upp, och som en intelligent person måste man ju faktiskt undra, hur många seriösa tjejer lämnar en sådan verklighet?
Senast redigerad av lakritc 2019-05-29 kl. 16:52.
Citera
2019-05-29, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Haft ett längre uppehåll från den här appen men sen några veckor tillbaka har jag blivit aktiv igen och gått på ett antal dejter ute och någon enstaka gång där tjejen åkt hem direkt till mig eller vice versa.

Men det som jag tycker varit mest förvånansvärt är ändå hur pass många kvinnor som nu sagt åt mig att de letar efter någonting seriöst. Likt förbannat så börjar de prata om sex så avslappnat efter bara någon timme in efter att jag har träffat dem.

- En brud estimerade att hon hade varit med typ 250 killar. Hon var i sena 20-åren och hävdade att det egentligen inte var särskilt mycket ifall man tänker efter då det blir ungefär en ny kille i månaden, räknade hon. Jag vet inte ifall hon tänkte att jag skulle bli imponerad eller nåt. Hon var en söndertrasad själ.

- En berättade om hur hon hade testat det där med att träffas och ligga på direkten men att hon hade kommit underfund med sen att det inte var hennes grej. Hon hävdade att hon inte klarade av det.
Så ja, nu var det tydligen meningen att hon skulle låta mig vänta medan hon tidigare låtit killar få trycka henne på första? Sen undrade hon varför jag inte hör av mig...

- En berättade att hon var en "förhållandetjej" och bara hade haft en enda sexdejt från Tinder för att killen var SÅ snygg och hon hade just kommit ut ur sitt långa förhållande. Det där nämnde hon inom en halvtimme från vi setts. Vi skulle också legat på första om det inte berodde på mig själv (ska göra henne i helgen) men sen verkar hon tro att jag ska ta henne seriöst efter detta?

- En som i alla fall var väldigt extrovert och ganska skön. Hon var den enda ärliga och sa att hon inte var ute efter förhållande eller ens den typen.

- En som drog upp flera historier om diverse killar hon hade träffat från appen och som hon velat knulla men som hon hade dissat eftersom de var så "på" på första träffen och bara pratade om sex. Hon berättade att de hade fått ligga ifall de bara kunde ha väntat till 3:e dejten och hon nämnde också hur hon nu kände sig klar med det där att ligga med folk hon inte kände. Typ som att jag nu skulle spendera pengar på att ta ut henne på fjorton middagsdejter samtidigt som hon knullat andra män efter en trekvart? Fuck off.

- En brud som precis innan vi drog hem till mig på första dejten säger "kommer du döma mig nu därför att jag följer med dig hem?". Och jag ljög till ett "nej" innan vi spenderade natten och morgonen ihop. Innan hade hon berättat hur mycket hon var trött på att vara singel och ville ha någonting seriöst nu. Jag trodde jag skulle trycka henne nån gång till efter det men hon hade redan tagit bort mig från appen och var väl redan på jakt efter något nytt ligg.

Men det förvånar mig fortfarande att tjejerna helt saknar insikt i hur de framstår när jag redan efter ca 1h får höra om deras tidigare sexbravader. Sen tror de liksom att man ska kunna ta dem seriöst efter det? Jag tror samhället blivit till att handla om sex så pass mycket så att många tjejer fått för sig att det är det enda som de behöver kunna erbjuda en man. Jag glömmer i alla fall aldrig kondom numera...

Känner igen mig mycket i de där. Tjejer verkar ju ha noll självinsikt.
Precis som du nämnde ska man bli ”imponerad” när hon säger hon legat med 250st (också vart med om de) och hon säger de som att hon är stolt.

Även de ”Nej de blir inget bra om vi ligger på första dejten jag vill vänta” har jag också vart med om.
Alltså skaffa lite karaktär, ni säger ni vart världens slampor för nu helt plötsligt knipa igen fittan i 3 månader.

Hur smarta är dessa tjejer egentligen? Varför ens nämna att hon haft löst knull förr men vill vänta? Är väl bättre o bara säga att hon vill ta de lugnt.

Men ja, var o varannan tjej idag har haft gangbangs och diverse könsjukdomar så använd kondom ja.

Själv har jag iprincip slutat använda tinder, de är bara destruktivt och tjejerna är oftast sjukt dryga och självupptagna där.
Citera
2019-05-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Känner igen mig mycket i de där. Tjejer verkar ju ha noll självinsikt.
Precis som du nämnde ska man bli ”imponerad” när hon säger hon legat med 250st (också vart med om de) och hon säger de som att hon är stolt.

Även de ”Nej de blir inget bra om vi ligger på första dejten jag vill vänta” har jag också vart med om.
Alltså skaffa lite karaktär, ni säger ni vart världens slampor för nu helt plötsligt knipa igen fittan i 3 månader.

Hur smarta är dessa tjejer egentligen? Varför ens nämna att hon haft löst knull förr men vill vänta? Är väl bättre o bara säga att hon vill ta de lugnt.

Men ja, var o varannan tjej idag har haft gangbangs och diverse könsjukdomar så använd kondom ja.

Själv har jag iprincip slutat använda tinder, de är bara destruktivt och tjejerna är oftast sjukt dryga och självupptagna där.
Låter bedrövligt. Inget fel i att vara sexpositive! Tvärtom men det där är ju sorgligt känns som om dessa kvinnor inte fått någon som helst vägledning i livet. Vad har deras föräldrar lärt dem? Många kan inte hantera sexuell frihet utan blir lurade och utnyttjade. Vi måste börja lära om svenska flickor och varna dem för dessa destruktiva mönster för deras egen skull. Killar måste också ta sitt ansvar och sluta jaga töm och glöm ligg utan se kvinnor som människor som behöver omtanke och kärlek för det är det dessa tjejer söker febrilt.
Men de blirt svikna gång på gång av kyliga killar som ser ner på dem istället. Detär en mycket tråkig situation som har uppstått mellan män och kvinnor idag och att skambelägga hjälper inte. Men däremot information och uppfostran.
Citera
2019-05-29, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violettemoon
Eh hon tar säkert hand om sitt barn själv det tror jag inte du behöver göra.
Önskar att svenska tjejer kunde rycka upp sig o sluta sära på benen för en massa omogna losers från nätet fy..
Eller åtminstone ha vett att ta betalt eftersom de ändå beter sig som och blir behandlade som prostituerade. Tjejer är naiva.

Verkar som att du är singelmamma som tar ut din ilska på att killar inte är intresserade av att faktist ha förhållande, på mig. Du förstår väl att hur många tjejer som helst har som regel att dom inte skulle dejta någon med en unge väl? Så det är inte direkt något nytt som jag säger. Och du lurar dig själv om du inte tror att man kommer ha någon roll i ungens liv om man dejtar en tjej med ett barn eftersom att till slut så kommer man faktist behöva träffa barnet. Vad fan är omoget över att inte vara intresserad i ett förhållande med någon som har barn asså? Sjukaste jag har hört.
Citera
2019-05-29, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Verkar som att du är singelmamma som tar ut din ilska på att killar inte är intresserade av att faktist ha förhållande, på mig. Du förstår väl att hur många tjejer som helst har som regel att dom inte skulle dejta någon med en unge väl? Så det är inte direkt något nytt som jag säger. Och du lurar dig själv om du inte tror att man kommer ha någon roll i ungens liv om man dejtar en tjej med ett barn eftersom att till slut så kommer man faktist behöva träffa barnet. Vad fan är omoget över att inte vara intresserad i ett förhållande med någon som har barn asså? Sjukaste jag har hört.

Ja jag väljer aktivt att palla bort sådana som har barn. Jag vill inte agera pappa till någons annans snorunge.
Plus att de visar på att man inte kunde hålla ihop familjen. Ska jag då skaffa en egen sen med en sådan? Nej tack.

När jag tindra som mest märkte jag att många tjejer inte ens skrev ut om de va mossor, utan ”de kom fram sen” när man pratat ett tag. Typ som att de inte är någon big deal. Lmao.
Citera
2019-05-29, 22:49
Medlem
Citat:
Ja jag väljer aktivt att palla bort sådana som har barn. Jag vill inte agera pappa till någons annans snorunge.
Plus att de visar på att man inte kunde hålla ihop familjen. Ska jag då skaffa en egen sen med en sådan? Nej tack.

När jag tindra som mest märkte jag att många tjejer inte ens skrev ut om de va mossor, utan ”de kom fram sen” när man pratat ett tag. Typ som att de inte är någon big deal. Lmao.

Vadå? Mitt BARN borde väl inte spela så stor roll eftersom att det är mig du är intresserad av, det är ju bara lite baggage...
Citera
2019-05-30, 01:30
Medlem
R.Bloodworths avatar
Går extremt trögt på Tinder nu för mig. Inte fått en matchning på ett bra tag. Eller, fick 2 matchningar ganska nyligen, båda unmatcha mig inom loppet av några sekunder efter att vi matcha. T.om när jag får matchningar så är det egentligen inga matchningar haha!

Men kul att det går bra för många här, även om jag vet att det också finns en hel del här på forumet som också har det kämpigt. Måste säga att jag får så mycket fler matchningar på Badoo, men där är dock kvalitén på brudar mycket lägre, konstigt nog, då det är brudar från Sverige i båda apparna, men Tinder håller helt klart högst kvalité utseendemässigt.
Citera
2019-05-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Går extremt trögt på Tinder nu för mig. Inte fått en matchning på ett bra tag. Eller, fick 2 matchningar ganska nyligen, båda unmatcha mig inom loppet av några sekunder efter att vi matcha. T.om när jag får matchningar så är det egentligen inga matchningar haha!

Men kul att det går bra för många här, även om jag vet att det också finns en hel del här på forumet som också har det kämpigt. Måste säga att jag får så mycket fler matchningar på Badoo, men där är dock kvalitén på brudar mycket lägre, konstigt nog, då det är brudar från Sverige i båda apparna, men Tinder håller helt klart högst kvalité utseendemässigt.

Spelar ingen roll hur man ser ut man blir dissad av tjejer ändå på tinder.
Jag fick match med en tjej jag swipat höger på säkert i 3 års tid utan match och vet hon bor i samma stad.
Tillslut swipar jag vänster på henne efter varje nystart. Men har Gold så ser vilka som likar. Ser till min förvåning hon likat mig så matchar med henne och skriver om vi ska ta ett glas i stan istället för chatt. Går 2 dygn sen unmatchar hon.

lol. Vet inte va dom har för problem. Kan tillägga hon är närmare 30. Verkar inte ha någon utbildning, vanligt jobb vanlig tjej.
Lever väl på sin yta och hybris antar jag.

Förstår verkligen inte sådant beteende. Går ju bara skita i svara om man swipat fel. Först brydde man sig lite då de på något sätt är förnedrande sen gick de 5 minuter så tänkte jag mest fuck dat bitch hoppas hon träffar ett riktigt drägg hos kronofogden.

Sen släppte jag de. Lätt hänt man tar för mycket personligt på tinder.
Men de flesta tjejer där väl bara ha bekräftelse. INGET ANNAT!!!!

Om jag matchar med 20st selektiva swipar från mig på en kväll så svarar kanske 1-2 av dessa mer än på 1-2 meddelanden. Och då skriver jag aldrig ”hej, vad gör du” osv.
Utan mer personliga anspelningar.

Alltså stundtals så tror jag tinder förstör människor. Jag har en sämre attityd mot tjejer idag än för 5 år sen. Mer cynisk bild av dom också. Istället för dom skrev jag först slynorna. Ja du ser.
Citera
2019-05-31, 09:57
Avslutad
Citat:
Jag fick match med en tjej jag swipat höger på säkert i 3 års tid utan match och vet hon bor i samma stad.
Tillslut swipar jag vänster på henne efter varje nystart. Men har Gold så ser vilka som likar. Ser till min förvåning hon likat mig så matchar med henne och skriver om vi ska ta ett glas i stan istället för chatt. Går 2 dygn sen unmatchar hon.

lol. Vet inte va dom har för problem. Kan tillägga hon är närmare 30. Verkar inte ha någon utbildning, vanligt jobb vanlig tjej.

Förstår verkligen inte sådant beteende. Går ju bara skita i svara om man swipat fel. Först brydde man sig lite då de på något sätt är förnedrande sen gick de 5 minuter så tänkte jag mest fuck dat bitch hoppas hon träffar ett riktigt drägg hos kronofogden.

Om jag matchar med 20st selektiva swipar från mig på en kväll så svarar kanske 1-2 av dessa mer än på 1-2 meddelanden. Och då skriver jag aldrig ”hej, vad gör du” osv.

Alltså stundtals så tror jag tinder förstör människor. Jag har en sämre attityd mot tjejer idag än för 5 år sen. Mer cynisk bild av dom också. Istället för dom skrev jag först slynorna. Ja du ser.

Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt för killar/män som inte alls kan ”boosta” sitt självförtroende och ego som tjejer kan göra på appar som tinder. Jag menar, om en kille mår dåligt så kan ju inte gå till tinder och få bekräftelse. Men det kan tjejer som mår dåligt och om de vill se om det finns killar som vill ha dem.
Citera
2019-05-31, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Ah okej, men då är det ännu värre, hur kan du få en bild av en person utifrån profilbild? Menar, du verkar ha fått för dig att hon inte är en slyna eftersom hon inte putar med läpparna och eftersom hon inte svarat efter en vecka så let her go, snälla. Eller är du så desperat så du låser dig vid en brud som inte ens svarar dig?

För att ytligheten överväldigar sinnena, vilket korrelerar med slampandet, vilket korrelerar med typen av bilder, plastikoperationer, osv
Citera
2019-05-31, 15:17
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:

Det är rätt uppenbart att du påverkas negativt utav tinder när man läser dina kommentarer, du är inte ensam om det.

Get out while you can.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in