Citat:
Ursprungligen postat av
R.Bloodworth
Går extremt trögt på Tinder nu för mig. Inte fått en matchning på ett bra tag. Eller, fick 2 matchningar ganska nyligen, båda unmatcha mig inom loppet av några sekunder efter att vi matcha. T.om när jag får matchningar så är det egentligen inga matchningar haha!
Men kul att det går bra för många här, även om jag vet att det också finns en hel del här på forumet som också har det kämpigt. Måste säga att jag får så mycket fler matchningar på Badoo, men där är dock kvalitén på brudar mycket lägre, konstigt nog, då det är brudar från Sverige i båda apparna, men Tinder håller helt klart högst kvalité utseendemässigt.
Spelar ingen roll hur man ser ut man blir dissad av tjejer ändå på tinder.
Jag fick match med en tjej jag swipat höger på säkert i 3 års tid utan match och vet hon bor i samma stad.
Tillslut swipar jag vänster på henne efter varje nystart. Men har Gold så ser vilka som likar. Ser till min förvåning hon likat mig så matchar med henne och skriver om vi ska ta ett glas i stan istället för chatt. Går 2 dygn sen unmatchar hon.
lol. Vet inte va dom har för problem. Kan tillägga hon är närmare 30. Verkar inte ha någon utbildning, vanligt jobb vanlig tjej.
Lever väl på sin yta och hybris antar jag.
Förstår verkligen inte sådant beteende. Går ju bara skita i svara om man swipat fel. Först brydde man sig lite då de på något sätt är förnedrande sen gick de 5 minuter så tänkte jag mest fuck dat bitch hoppas hon träffar ett riktigt drägg hos kronofogden.
Sen släppte jag de. Lätt hänt man tar för mycket personligt på tinder.
Men de flesta tjejer där väl bara ha bekräftelse. INGET ANNAT!!!!
Om jag matchar med 20st selektiva swipar från mig på en kväll så svarar kanske 1-2 av dessa mer än på 1-2 meddelanden. Och då skriver jag aldrig ”hej, vad gör du” osv.
Utan mer personliga anspelningar.
Alltså stundtals så tror jag tinder förstör människor. Jag har en sämre attityd mot tjejer idag än för 5 år sen. Mer cynisk bild av dom också. Istället för dom skrev jag först slynorna. Ja du ser.